Marigold hidrolat lavande


Kao velika ljubiteljka cvetnih vodica (hidrolata) ne mogu da odolim da isprobam sve koji mi se nude i da odredim koje su za koje godišnje doba, jer sam primetila da mi pojedini hidrolati odgovaraju više leti nego zimi. To sam prvo otkrila sa Matičnjakom, koji je odličan za leto i velike vrućine, bar meni koja ga koristim samostalno na licu, kao dnevnu negu, a nekada i dodatno kao samostalnu noćnu negu, bez kreme.

Kozmetiku na bazi lavande sam koristila hiljadu puta a sama biljka je dobro poznata da umiruje kožu, kao i ceo naš nervni sistem. Odlična je protiv komaraca i drugih insekata a preporučuje se i aknoznoj koži.


Marigold posebno ovaj hidrolat preporučuje iritiranoj i osetljivoj koži kao i koži koja je izgorela na suncu. Ja sam počela da ga koristim pred kraj leta i ono što sam primetila je da nikako ne isušuje kožu tj. obezbeđuje i više nego potrebnu hidrataciju tokom leta, pa imam utisak da bi mi više odgovarao tokom hladnijih dana. Od kako sam njega počela da koristim, ne sećam se kada sam zadnji put nanela kremu a primetila sam da mi ni maska više ne treba jer je jednostavno previše ishrane, što se kod mene uvek odrazi na zapušivanje pora.
Hidrolat lavande bih, sa ovim iskustvom, preporučila suvoj koži definitivno, a masnokošcima bih ga eventualno preporučila zimi, kada bi koža sigurno bolje reagovala.

Svi Marigold hidrolati dolaze u odličnom pakovanju sa prskalicom, sadrže 100 ml proizvoda, koštaju 310 dinara i tu se ništa nije promenilo. Osim noviteta u vidu Rimske kamilice koju imam u planu od kada sam je videla :)

DA LI KORISTITE HIDROLATE?
KAKVO JE VAŠE ISKUSTVO SA LAVANDOM?



Podelite:

2 komentara

  1. Sa uzivanjem sam procitala poslednjih 10-tak postova! Ovaj hidrolat moram pod hitno da nabavim, a kad prestanem sa terapijom i ulje cajnog drveta!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Vesna, baš mi je drago! :)

      U zavisnosti od tvog tipa i stanja kože, nadam se da će ti odgovarati :)

      Избриши