Manna kremasti dezodorans za osetljivu kožu


Sećate se kako sam bila razočarana prvim probanim Manna kremastim dezodoransom Geranijum & Ylang-Ylang i da sam se ponadala da će mi druga verzija (a imam ih četiri) više odgovarati? Verzija koju sam odlučila da probam je baš ova Bez mirisa, namenjena osetljivoj koži. Moja koža pazuha to sada definitivno nije, ali je bila, dok sam koristila brijač ;)


Kao i kod prethodnog krem dezodoransa, pakovanje je od 15 ml, set od četiri dezodoransa sam platila nekih 20 eura i donela mi ga je divna čitateljka Mirjana iz Rumunije.

Ova verzija je namenjena osetljivoj koži i ne sadrži mirise. Tekstura je potpuno drugačija od Gernijuma & Ylang-Ylanga: ovaj krem je laganiji, nije onako puterasto gust i lakše sa razmazuje tj. brže. Sa druge strane, bez obzira što se radi o maloj količini krema, on ipak ostavi sloj bele boje na koži, doduše tanak, koji sa majicama na bretele i bez rukava ne bi trebalo da predstavlja problem.


Ono što je, po meni, najveća razlika, osim, naravno, mirisa, je ta da je koža pazuha suvlja sa ovim kremom jer u njegov sastav ipak ne ulazi ši puter. Međutim, nakon početnog zadovoljstva od nekih 2-3 dana, i ovaj dezodorans je postao nedovoljno dobar i slab za letnje vrućine, nažalost :(


Ovom dezodoransu ću verovatno dati šansu i na jesen, ali ga definitivno ne bih preporučivala dalje.


Što se sastava tiče, osnova ovog dezodoransa je kokosovo ulje. Ono što sam definitivno primetila je da sva ta ulja dobro hidriraju tj. neguju našu kožu pa tako i pazuh, ali definitivno i ubrzavaju rast dlačica, što nije loše znati ;) To se svakako primeti kada se pazuh depilira šećernom pastom, a ne brijačem. One koje koriste brijač to možda ni ne primete jer je mnogo kraći interval između dva brijanja nego između dve depilacije.

Ja trenutno žongliram sa kremastim dezodoransima, a već sam naručila jedan novi, za mene, koji je preporučila blogerka kojoj verujem, ali o tom potom ;)


DA LI KORISTITE PRIRODNE KREMASTE DEZODORANSE I KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

8 komentara

  1. Manna u Rumuniji?!! Pa koji sam ja baksuz, svaka informacija do mene dodje prekasno :/...
    Prosli vikend sam bila u Temisvaru i setajuci se po centru ugledam radnju na kojoj piše Natur Kozmetik.
    I ja razmisljam hocu-neću i pošto me jako boljela glava a trebala sam jos negdje da svratim, vremena malo i ja odustanem :/...
    Pa možda sam baš tu mogla pronaći i njih! Baš bezveze...
    Svratila sam i u njihov DM da uporedim cijene ali ništa se specijalno ne razlikuju u odnosu na nas.
    Rekla bih da su iste...
    E baš mi krivo sad...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E stvarno, ali ako ideš opet, taman sada znaš :) A i znaš kako kažu (kad ne znaju šta drugo, haha) "Ko zna zašto je to dobro!" :D

      Избриши
  2. Ispalo je dobro za moj novcanik haha!
    A ionako imam sve trenutno, bojim se da bih navukla i nepotrebnih stvari i gomilala.
    A trudim se da to ne radim jer sam sklona :)!
    Kupovina garderobe me smara ali sam frik totalni za kozmetiku, pitam se da li se radi o poremećaju hahaha...

    ОдговориИзбриши
  3. Anči, preporuka iz iskustva - ubaci soda bikarbonu unutra i izmešaj! Svaki kremasti dezodorans koji je sadrži (Herbateria npr.) je odličan :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koja količina bi trebalo da se ubaci?
      Mada, koristila sam verziju Geranijum & Ylang-Ylang koja sadrži sodu bikarbonu i daleko od toga da sam bila zadovoljna.
      Testiram ih i sada kada nisu tolike vrućne i bolje se pokazuju, ali pravi pokazatelj su ipak vrućine :/

      Избриши
    2. Ja odokativno istresam onu kesicu i mešam. Bitno je da kad nanosiš na pazuh osetiš mrvice soda bikatbone. Mislim da taj sa geranijumom i ylang ylangom ima grozan miris koji kad se pomeša sa znojem bude još jeziviji - tako da tu ništa ne pomaže :/

      Избриши
    3. Jeste, sigurno su glavni krivci ta eterična ulja :/
      Hvala na info, Ivić :*

      Избриши