Mama & Baby Organics balzam za raščešljavanje kose


Pre par meseci sam se malo više zainteresovala za rusku organsku i prirodnu kozmetiku koja može da se kupi kod nas i oduševila se kada sam videla koliko je ponuda bogata i kako su cene pristupačne. Tu pre svega mislim na On Shop koji u svojoj ponudi ima Organic Shop, Planeta Organica, Recepti Babuške Agafje, Organic Therapy, Baikal Herbals, Zero i Mama & Baby Organics kozmetiku! Jedina zamerka je što nema svoju radnju u Nišu, ali može se kupiti online preko iShopa. Istini za volju, njihov sistem kupovine mi ne odgovara u potpunosti jer kada odaberem željene proizvode i naručim ih, ne mogu da budem sigurna da će mi svi i stići, kakva je i jeste bila situacija kada sam naručivala. Od šest poručenih proizvoda, stigla su mi (samo) tri, a ja bih verovatno izmenila porudžbinu da sam to mogla da vidim u momentu naručivanja. Jeste da te službenica iShopa pozove da potvrdi i da bih verovatno mogla da je zamolim da stornira ili da dopunim, ali ja možda u tom trenutku radim nešto drugo ili whatever! pa nisam u mogućnosti, i tako porudžbina stigne prepolovljena. Mnogo bi bolje bilo da se dostupnsot proizvoda vidi odmah, ili da bar na mejl stigne neka potvrda porudžbine sa opcijom izmene. Mislim da bi svi bili zadovoljniji :)

Mama & Baby Organics proizvodi se prave sa organskim ekstraktima biljaka i ulja a i ne koriste SLS, parabene i boje. Od svakog prodatog proizvoda izdvajaju 10% prihoda za pomoć deci bez doma i roditeljskog staranja a proizvode šampone, balzame za kosu, pene za kupanje, kreme, sapune i vlažne maramice. Ja sam rešila da probam njihov balzam na sopstvenoj kosi, ne na dečijoj :D

Ovaj balzam dolazi u plastičnom pakovanju od 300 ml i košta 324 dinara. Miriše nežno i prelepo a tekstura mu je srednje gustine. Lako se isprira i kosa je tokom ispiranja nežna i meka kao sa većinom balzama. Kako je moja kosa prirodno dosta gusta, kovrdžava i suva, ja balzame držim što je više moguće, a to je u ovom slučaju minimum nekih 10 minuta.


Kako se moja kosa brzo i lako mrsi, ja ne mogu ni da zamislim da zaobiđem balzam kao korak posle pranja kose šamponom. Nikad se nisam dobro provela kada ga ne bih koristila :)
Nakon korišćenja ovog balzama, moja kosa se lako očešlja i tu nema greške. Što se same hidratacije tiče, ovaj balzam nije čudotvorac i ne zadovoljava u potpunosti moje visoke kriterijume hidratacije, ali kako je ovo šampon za decu, mislim da će za njih biti med i mleko :) Definitivno bih ga koristila na dečijoj kosi!


Proizvođač ove kozmetike je Pervoe Rešenie koje u ponudi ima još više brendova nego što uvozi On Shop i ja samo mogu da kažem da su uradili pravu stvar i  Spasiba!


U sastav ovog balzama ulaze organski ekstrakt pšenice, organsko ulje jojobe i ekstrakt kamilice. Jeste da ima malo potencijalnih iritanasa u vidu parfema i alkohola, ali kako balzam ne dolazi u kontakt sa kožom glave, mislim da je potpuno bezopasan :/ Za mene je skroz dobar :)


DA LI KORISTITE RUSKU KOZMETIKU?
DA LI STE PROBALI NEŠTO IZ MAMA & BABY ORGANICS ASORTIMANA?



Podelite:

0 komentara