Macadamia Healing Oil Treatment ~ Ulje za obnavljanje kose


Sa Macadamiom sam se prvi put direktno upoznala preko njihove No Tangle četke za kosu, kojom sam zaista oduševljena. Tada sam znala da ću sigurno isprobati i neku kozmetiku za kosu, mada moram da priznam da nisam podrobnije istraživala o samim proizvodima. Pre par godina sam čitala hvalospeve po blogovima i to je negde (tada) bilo dovoljno da mi se urežu kao must have, kada za to dođe vreme.


Za ovo obnavljajuće ulje sam se odlučila nakon što su moji krajevi bukvalno dehidrirali i počeli da liče na metlu, i nakon skraćivanja od 10 cm dužine kose! Moja kosa jeste prirodno suva, ali je ne tretiram teškom hemijom, zato mi njen izgled uopšte nije bio jasan. A onda sam to povezala sa uljima i činjenicom da moja kosa od svih proizvoda koja su na bazi ulja, a pogotovo sa sirovim uljima, ima tendenciju da toliko presuši, da je to strašno. Ja i dalje ne mogu da shvatim kako nekome kokosovo ulje obnovi kosu, smanji naelektrisanost i zagladi je, kad je kod mene sve suprotno :( Moja kosa se od njega još više osuši a krajevi na dodir postanu tvrdi i suvi. Tada sam odlučila da kupim ovo ulje u nadi da će mi zaista obnoviti kosu.


Ulje dolazi u plastičnom pakovanju od 30 ml i košta nepunih 1000 dinara. Može se kupiti i u manjem pakovanju od 10 ml (440 dinara) ali i većem, sa pumpicom, od 125 ml (2750 dinara). Moje pakovanje, od 30 ml, ima poklopac i širi otvor ali uz minimum pažnje, proizvod se neće prosuti jer je gušće teksture od sirovog ulja. Miriše prijatno i malo jače, meni nalik na neki nenapadan muški parfem - ako to ima nekog smisla, pa će vam miris ostati i na kosi, ali ne do sledećeg pranja :)
Macadamia poručuje da kosu čini glatkom i lakšom za raščešljavanje, sa čime bih se složila. Jeste dovoljna mala količina ali ako vam je kosa suva i gusta kao moja, biće vam potrebno malo više da biste pokrili celu dužinu onako kvalitetno :) Za krajeve je dovoljna mala količina koja će se zaista brzo upiti i osvežiti vaše krajeve. Međutim, ako ovo ulje nanesete na vlažnu kosu, ne mogu da garantujem da će vaši krajevi i nakon dva dana izgledati glatki i negovani, bar moji ne izgledaju :(
Ono što sam ja primetila najviše je da ovo ulje kosu smiri i poravna ali da izistisnki obnovi vašu kosu ili krajeve, to kod mene nije uspelo :(
Koristim ga tako što nakon pranja prosušim kosu i utrljam količinu skupljenog dlana u krajeve i dužinu, koliko ostane. Kada kosu samo operem i ne stavim ovo ulje, krajevi su definitivno suvlji i na dodir i na izgled, a i sama kosa je bujnija i neposlušnija. Međutim, ja nisam nešto zadovoljna jer za tu cenu sam ipak očekivala da će mi zaista obnoviti kosu u smislu dublje i jače hidratacije. Želela sam da ti krajevi izgledaju lepše pa do sledećeg pranja :)

Onda sam rešila da ga testiram na suvoj kosi. I definitivno mi se više sviđa! Kosa je lepša na dodir a meni se čini i da na oko ti krajevi izgledaju lepše. Plašila sam se mašćenja i da če kosa izgledati prljavo ali toga uopšte nema i baš me zanima u čemu je tajna. Kada god bi neko ulje nanela na suvu kosu, ona bi izgledala prljavije i slepljenije. Sa ovim uljem toga uopšte nema a ni ne skraćuje vreme do sledećeg pranja. Odlučila sam da ću ga do kraja koristiti samo na suvoj kosi!

Kada sam ga nanosila na vlažnu kosu, nisam primetila da mi se kosa brže sušila.


I sve bi bilo super da ovo ulje nije silikon :( Nisam se detaljnije informisala pre kupovine i negde sam bila ubeđena da je brend Macadamia u potpunosti prirodan i bez štetnih sastojaka, ne znam zašto. Silikon kao silikon ne volim iz prostog razloga jer je šminka, jer samo naizgled oporavlja našu vlas, ne hidrira je i ne hrani je stvarno.
U samom vrhu je i ulje semena makadamije, ali ja više ne verujem ni da je ono svemoguće onako samostalno jer ljudi iz brenda Macadamia ne bi koristili silikon :D
Zeznula sam se sa još jednim proizvodom, ali o tome ću drugi put :) Mislim da definitivno ne postoji prirodni proizvod koji će obnoviti suvu kosu, nažalost.



JESTE LI PROBALI OVO ULJE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?
ŠTA VI KORISTITE DA DUBINSKI HIDRIRATE VAŠU KOSU?

Podelite:

16 komentara

  1. Eh, draga Anči, mislim da zaboravljaš jednu važnu stvar, a to je da je dlaka mrtva ćelija :).
    A to dalje znači, da nema preparata koji će je "obnoviti iznutra".
    Ja vjerujem da se kosa može ojačati ishranom, b vitaminom, čak i neki preparati mogu obnoviti samu kožu glave.
    Ali, ne vjerujem u propagandu koju sprovode proizvođači preparata za kosu.
    Kvalitet kose je genetski predodređen, a promjene u organizmu mogu da se odraze na kvalitet. I tp je to.
    Zato ne treba da te "brine" silikon u tom preparatu, on i jeste tu da vizuelno popravi stanje. Kao, uostalom, i svi drugi proizvodi tog tipa.
    Ja povremeno uzimam b-kompleks kad hoću da popravim stanje kože, noktiju, kose. Znači iznutra.
    A ovo je samo, da ne bude da ja pametujem, sa časova biologije (nekada davno). ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. P.S. Ja od preparata tog tipa očekujem da lakše raščešljam kosu i da mi je ne umasti. Znači, ispunjava te uslove?

      Избриши
    2. U pravu si skroz! I znam da ne treba da padam na reklame, ali izgleda da je jače od mene :/

      Mislim da nema razlike u raščešljavanju kose sa ili bez ovog ulja, ali za mašćenje garantujem. E sad, malo me brine što je tvoja kosa prirodno masna, a moja skroz suva, ali ako moju nije umastio nimalo, ne bi trebalo da umasti ni tvoju, šta znam :/ Moja ga upije za par sekundi!

      Избриши
    3. Probaću onda onu "lajt" verziju sa sprejom... Baš ti hvala na info! :*!

      Избриши
  2. Za kosu je važan cink (Zn)
    Inače, ja ne kapiram šta će nam uopšte kosa, tačnije šta će nam duga kosa. Ja ne volim dugu kosu. Mislim, to su dlake, dugačke dlake koje samo smetaju, ali nam je putem medija i televizije nametnut taj nekakav trend ili obrazac da žena treba da ima kosu. Meni je to fuj, ali ko voli nek izvoli...o ukusima ne vredi raspravljati:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je negde duga kosa simbol ženstvenosti, što svakako ne znači da su žene sa kraćom kosom neženstvene. Lepa duga gusta kosa negde pokazuje i dobro zdravlje, što opet ne mora da bude tačno. Ima verovatno još simbola, ali meni prvo ovo pada na pamet :)

      Избриши
  3. Ja sam ceo život, od osnovne škole imala dugu kosu, i to prilično kvalitetnu. Međutim, nakon moje dvadeset i neke godine sam počela potpuno drugačije da gledam na kosu, pogotovo dugu kosu, počela sam da imam averziju prema dugoj kosi, jednostavno mi smeta, i nervira me, i puno muke oko održavanja duge kose, frizure, itd, sve je to u suštini nepotrebno, i kao što rekoh kosa-to su za mene nepotrebne dugačke dlake koje samo smetaju, tako da sam odlučila da se ošišam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tvoje puno pravo, svakako! :) I ja sam za to, da se otkloni sve što smeta i čini nas nervoznima i nesrećnima :)

      Избриши
  4. Evo sad čitam najnoviju info sa bloga Budi Lepa gdje dermatolog objašnjava kako njegovati kosu i između ostalog savjetuje upotrebu šampona sa silikonima jer oni obavijaju dlaku i štite je od pucanja. Tako da te ne brine silikon u sastavu tog ulja.
    Ja kupih inače Macadamia Nourishing ulje u spreju jer Healing nisu imali u toj varijanti u pakovanju od 30ml.
    Upoređujući sastav jednog i drugog nisam uočila neku razliku da budem iskrena.
    Ova "lajt" verzija nije previše masna, nanosim ga na mokru kosu i treba mi baš dosta da šricnem na krajwve da bih uopšte osjetila da ga ima na kosi.
    Samu kosu ne masti, tu si bila u pravu, a nemam ni većih problema sa raščešljavanjem, ali ne znam da li to da pripišem No tangle četki ili ovom ulju.
    Nanosila sam ga i na suvu kosu i ne masti je ni u toj varijanti.
    Neku razliku nisam primjetila otkad koristim ovo ulje, napominjem, bez balzama, i nw znam da li nešto zaista "radi" na kosi... Možda i zato što je ta razblažena varijanta u pitanju.
    Nastaviću da ga koristim do kraja jer mi se više dopada od balzama, ne slijepljuje mi kosu, kosa je rastresita, kao da na njoj nema ništa.
    Mislim da pruža tu neku fizičku zaštitu vlasima, da manje pucaju.
    Eto, to bi bila moja kratka "recenzija" na temu Macadamia ulja za kosu i možda pomoć u odabiru za one koji imaju masnu kosu i tanku vlas kao ja.
    Čisto da ti upotpunim utisak ;)!
    Ako zaključim još nešto ja ću javiti ;)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast svima i na kraju krajeva svi smo mi različiti pa nam i odgovaraju odnosno smetaju različite stvari, pa tako i meni taj silikon. Loš je za teme, kako prekriva dlaku tako prekriva i teme i ne dozvoljava mu da diše. Uvek kažem da je silikon šminka koja samo zabašuri potencijalnu nesavršenost. Zato nisam ni "srećna" ako mi je kosa ili koža meka od njega. Ta dužina kose i nekako jer ona je već "mrtva" ali teme... ne nikako!

      Избриши
    2. Za tjeme da, ali mislim da nije loš za samu dlaku. Zato ga nema potrebe ni nanositi na tjeme i mislim da je ok u proizvodima tipa ovog ulja :).

      Избриши
    3. Da, mada smo ovde spomenule i šampone, pa zato. Za samu dlaku ne verujem da je štetan, ali ni koristan baš toliko da bih ga morala koristiti ;)
      Valjda će se pojaviti nešto skroz dobro, neka dobra mešavina, i naći se kod nas na tržištu :D

      Избриши
  5. Sad sam pažljivije uporedila sastav i napisaću čega u Nourishing ulju NEMA u odnosu na Healing varijantu.
    Dakle, nem dimetikona, metoksicinamata, salicilata ( neka dva, ne vidim na fotki tačne nazive, zato ovako), butil metil... (nešto) i boje.
    Sve ostalo je isto sem što Nourishing sadrži i Benzyl Benzoat koji kod Healin ne vidim...
    Suština je da je lista sastojaka kod Nourishing moisture oil spray INCI znatno kraći!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma da, izgleda da je sve na bazi silikona i makadamijinog ulja jer u suštini već smo videle da ulja mnogo maste i mrse kosu pa su našli neku polu prirodnu - polu "neprirodnu" recepturu koja neće mastiti kosu a opet će je zagladiti tu i tamo.

      Избриши
  6. A propo naše priče :)
    http://budilepa.com/2016/10/dermatolog-silikon-i-sulfati-u-nezi-kose/

    ОдговориИзбриши