Isprobavanje Nuxe uzoraka kreme za ruke, oči i lice


Nuxe kozmetika se kod nas pojavila pre možda već dve godine i izazvala je toliku pomamu, da ne pamtim da se o nekim proizvodima toliko pričalo i pisalo kao o njima. Kod mene takve stvari izazivaju odbojnost, mada moram da priznam da sam par puta otišla na njihov sajt da vidim šta tu ima. U početku ih uopšte nije bilo u Nišu, a kasnije su došli u neke apoteke. Inače, Nuxe se isključivo prodaje u apotekama, što kozmetici uvek daje dodatni plus, hteli-ne hteli.

Verujem da ste se za ove dve godine svi upoznali sa pričom o Nuxe brendu i njegovom istorijom, dugom 20ak godina. Verovatno ste i isprobali njihove proizvode. Ja ću vam samo na brzinu preneti utiske o tri uzorka koja sam dobila tokom njihove kampanje za Proleće 2016.

Reve de Miel krema za ruke i nokte

Prvi uzorak koji sam probala je bio ozorak ove kreme. Kako sam ja pasionirani klijent krema za ruke i neko kome je hidratacija ruku veoma bitna, bila sam baš uzbuđena da probam to čudo :) Još više me je obradovalo to što ova krema neguje i nokte, a to i naglašava, jer imam problema sa zanokticama i potrebna mi je jako bogata hidracija.
Inače, regularno izdanje ove kreme je u plastičnom pakovanju od 75 ml i košta nekih 600 dinara. Cena jeste malo jača, ali mogu da razumem ljude koji bi izdvojili taj novac za ovu kremu.
Tekstura kreme je bogata a miris zapljusne vaše nozdrve odmah po istiskivanju. Pre korišćenja ove kreme nisam nikada osetila taj Nuxe miris o kojem su svi pričali i nisam imala pojma o čemu se radi. Moram da priznam da sam očekivala nešto drugačije, možda da će mi više prijati i da će biti slađe a nežnije.
Miris ove kreme je veoma jak, napadan i težak, ali se sa vremenom naviknete, bar ja jesam :) Dugo se zadržava na rukama, pa će oni, kojima se ovaj miris sviđa, uživati ceo dan.


Nega koju pruža ova krema je zaista besprekorna i to sa malom količinom kreme. Lepo se upija, ruke ostavlja zaštićenim, mekim i, već sam rekla, namirisanim dugo dugo :) Nisam imala nikakve primdbe sve dok nisam pogledala sastav:


Propilen glikol i (još gore) dimetikon ne opraštam. Nuxe ne krije da njihovi proizvodi nisu 100% bez štetnih sastojaka, a ova krema je, kako navode, 89.9% prirodnog porekla. Ima tu fenomenalnih sastojaka, pa se baš pitam da li je toliko neophodan taj silikon? Volela bih da probam istu ovu kremu bez njega, pa da vidim da li bih i dalje imala taj osećaj mekoće na rukama, čisto iz radoznalosti.

Nirvanesque Light emulzija protiv prvih mimičnih bora

Nirvanesque je linija za negu lica namenjena borbi protiv prvih mimičnih bora i ja mislim da sam baš u toj grupi žena trenutno. Mada, to stalno previđam jer se i dalje borim za zapušenim porama koje kasnije izazivaju akne, a potom i ožiljke i fleke od istih. Ja sam dobila uzorak Light emulzije, koja bi trebalo da odgovara mešovitom tipu kože. Pravo pakovanje dolazi u tubici od 50 ml i košta nešto više od 2000 dinara. Skupa je, ali ako radi ono što obećava na papiru, vredi tih para.

Ja kreme za lice uglavnom korisitm noću, a danju tek ponekad, ako mi lice dehidrira. Ovaj uzorak koristim dve noći zaredom i jednom preko dana i moj prvi utisak je da ima fenomenalan miris na cveće! Mnogo mi više prija od mirisa kreme za ruke, jer je blaži i živopisniji. Ima i lepu boju tj. nije klasične bele boje već pomalo bež, ali sigurno nije tonirana, jer piše da se koristi i noću.


Kremica je bogata i gusta za jednu emulziju, ali nije teška na licu, bar noću. Potrebna je mala količina za lice, lepo se razmazuje i potrebno je malo vremena da se upije. Lice izgleda sveže, nahranjeno i hidrirano.
Što se akni tiče, nisam primetila pogoršanja, mada ih ja na licu nemam kada kremu koristim samo noću. Jednom sam je probala preko dana i nije mi zapušila pore, ali više nisam forsirala jer mi je lice ok ovako.


Što se sastava tiče, opet dolazimo do silikončića, zbog čega verovatno ne bih kupila punu verziju ove emulzije.

and last but not least...

Nirvanesque Yeux krema protiv prvih mimičnih bora oko očiju


I moja koža oko očiju je baš u kategoriji prvih borica a iz Nuxe-a poručuju da zateže bore i deluje protiv tamnih podočnjaka. Meni je u suštini najviše potrebna dobra nega koja će održavati dobar nivo hidratacije tokom dana i sprečiti borice da idu dublje i šire :)
Ono što me je prvo začudilo je to što se ova krema zaista upija vrlo brzo, brže od svih krema za oči koje sam ikada probala. Bez obzira na to, koža oko očiju je super nahranjena i izgleda lepo, nežno i nahranjeno. Nije stvorila čuda posle nedelju dana korišćenja dva puta dnevno, ali koža oko očiju izgleda bolje nego posle korišćenja Alverde kremica koje sam koristila u tu svrhu poslednjih godina.
Tekstura je lagana i blaga, kao i miris. Što se podočnjaka tiče, nisam primetila neku promenu, mada ja ni nemam veće probleme sa njima.


Cena kreme je nepunih 2000 dinara i dolazi u pakovanju od 15 ml. Jeste skupa i mislim da se može naći jeftinija sa istim efektom :)


I kod ove kremice sastav nije savršen, ali je, po mom mišljenju, bolji od kreme za ruke i emulzije za lice. Verovatno je to i diktiralo cenu :)


KAKVO JE VAŠE MIŠLJENJE O NUXE PROIZVODIMA?


Podelite:

14 komentara

  1. E ova okoloocna me zanima! Ja takodje koristim odnedavno Alverde sa godzi bobicama, i ok je, ali me zanima da istrazim i neke druge...
    Koji ti tacno sastojci smetaju u Nuxe i zasto?
    Ja imam tamne podocnjake a i borice...

    ОдговориИзбриши
  2. Smeta mi veća količina sintetike, silikona i malo alkohola pa bih ipak potražila nešto malo "zdravije" :)
    Ako te zanima baš ova, slobodno se javi Nuxe-u, poslaće ti uzorak :)

    ОдговориИзбриши
  3. Potrazicu u apoteci...
    A da li si probala Marigold antirid?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam, mada ga jesam meračila :D Imam još jedan Alverde u zalihama pa još uvek ne tražim nešto novo.

      Избриши
  4. Pročitala sam komentare nekih djevojaka sa Ana foruma da nisu oduševljene Marigold antiridom, a nema baš puno recenzija o njemu.
    Nekako mi je sastav siromašan u odnosu na Alverde ili mi se čini...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam to znala jer se nisam nešto interesovala da saznam tuđa iskustva, baš zato što sam nakupila Alverde zalihe, pa sam računala da ću se više informisati kada za to dođe vreme tj. kada krenem da koristim poslednju bočicu :)

      Избриши
  5. Koji ti je omiljeni njihov antirid?
    Planiram onaj ljubičanstveni Vital da probam...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za sada Vital + ali uopšte ne znam da li ga još uvek ima u prodaji, nisam ga videla baš dugo! https://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2015/06/alverde-vital-plus-serum-za-predeo-oko.html

      Избриши
    2. I ja sam ga tražila, baš potaknuta tvojim postom, i kod nas i "vani" ali ga nisam našla...
      Meni je ovaj sa gozdi bobicama stvarno dobar, lijepo hidrira, bogat je sastav, brzo se upija, ja ga nanesem i više puta dnevno kad sam kući.
      E sad, ne znam šta ko očekuje od anririda, ja gledam sastav i upijanje a i bitno mi je da ne masti.
      Sad sam počela da nanosim Šenemil masku za lice i oko očiju posebno, baš ću da pratim da li če dati nekih vidljivih efekata na tom području...

      Избриши
    3. Šenemil glinu za lice. Piše da može da se koristi i na okoloočnom području, samo ne istovremeno kad i na ostatku lica. Valjda zbog zatezanja.
      Ja recimo stavim prvo oko očiju pa sperem poslije 20-ak minuta i onda nanesem na ostatak lica.

      Избриши
    4. Au, ja se nikad ne bih usudila, imam utisak da bi mi se toliko osušio taj deo da bi mi sva koža popucala. O crvenilu da i ne govorim!

      Избриши
    5. Ispravka, Šenemil biomasku za lice, recenzirala si je već.
      I ja sam se omišljala, ali sam povjerovala preporuci na uputstvu i usudila se.
      Ma ok je, niti zateže, niti izaziva crvenilo, ja je nanesem u tankođ sloju, baš ništa neprijatno nisam osjetila.
      Ali, samo zasebno, nikako istovremeno sa ostatkom lica!Onda bi sigurno zatezalo.
      Ta biomaska mi je možda i omiljeni preparat za lice, ja je nanosim češće od 2 puta nedeljno, baš mi očisti lice a i obavlja bogami dobar fejslifting :).

      Избриши
    6. Da, znam, baš zato što sam je koristila na licu se ne bih usudila, jer meni nikako ne treba isušivanje te kože, ali možda stvarno ima smisla stavljati tu glinu i oko očiju ali na taj način, bez ostatka lica.

      Избриши