Dexe balzam za usne Yellow ~ Lemon / Limun


Nakon Nane i Borovnice, red je došao na Limun :)


Kao i svi Dexe balzami za usne, i Limun dolazi u jajašcetu  od 7 grama proizvoda, kupuje se preko TV Shopa i košta 360 dinara (mada je već duže na popustu i košta 290 dinara). Limun super miriše i mnogo mi je drago što se početno razočaranje sa Nanom nije nastavilo.


Kao i svaki Dexe balzam do sada, i Limun je masnjikav što počinje da prija sada kako više nema velikih vrućina. Dexe balzami definitivno više prijaju tokom hladnijih meseci jer se neće topiti i neće biti premasni na usnama.


Sastav ovih Eos replika je isti za svaku varijantu balzama pa tako Limun samo sadži odgovarajući ukus i boju limuna :)


Podelite:

2 komentara

  1. Kako uspiješ da potrošiš toliko balzama nije mi jasno?!
    Na sajtu Moje Krpice imaš da kupiš 3 Eos različita balzama za 1490din., pogledaj ako te zanima. Šta je za tebe 3 balzama :D!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, ja ih gutam. I njih i kreme za ruke! :D

      Šalu na stranu, potrošila sam samo Nanu kompletno. Borovnica mi se "polomila" pa sada služi samo za kućnu upotrebu, za nanošenje prstom a Limun je dobio svoje mesto u torbi :D

      Избриши