Dexe balzam za usne Purple ~ Blueberry / Borovnica


Nakon prvog Dexe balzama sa mirisom Nane, rešila sam da probam Borovnicu. Već znate da nisam bila nešto zadovoljna Nanom jer mi se miris nikako nije dopao. Nisam bila u potpunosti zadovoljna ni masnim osećajem na usnama ali sam se na njega već nekako i navikla, s obzirom da on ne traje zauvek :)


Borovnica, kao i svaki Dexe balzam, dolazi u pakovanju nalik čuvenim Eos balzamima, sadrži 7 grama proizvoda i u Srbiji se kupuje preko TV Shopa. Danas sam saznala na blogu Fantazija da se u Hrvatskoj mogu kupiti i u drogeriji, pa možda i mi to možemo očekivati u budućnosti? Inače, cena balzama je 360 dinara, ali su, čini mi se celog leta, na popustu po ceni od 290 dinara :)


Borovnica je puno više po mom ukusu od Mente/Nane, najviše zbog tog slatkog i prijatnog mirisa. Meni definitivno popravlja raspoloženje jer volim te sladunjave i ukusne mirise i tu više nema šta da se doda :)
Sama tekstura je masnjikava kao i Menta, ali ja sam se već stvarno navikla, s obzirom da mesecima koristim samo Dexe.


Sastav je u potpunosti isti kao i Menta što znači da je ovo balzam na bazi pčelinjeg voska sa dodatkom drugih biljnih ulja i naravno drugim mirisom - borovnicom :)


KOJI JE VAŠ DEXE FAVORIT?



Podelite:

9 komentara

  1. Nisam ljubitelj balzama za usne jer mi nisu ni potrebni.
    Trenutno koristim 2 uporedo jer ne mogu da prebacujem jedan iz torbe u torbu i nanosim kad mi padne na pamet, reda radi :).
    Prvi je Freshka Gora cimet a drugi, noviji je Beauty made easy i kupila sam ga zbog mirisa (Berry)!
    U mom gradu je teško naći prirodne balzame, pa mi se ovaj drugi učinio prihvatljivijim od ostalih po drogerijama jwr ne sadrži parabene i mineralna ulja.
    Dopada mi se više od Freške Gore zbog laganije konzistencije, ne volim težinu na usnama...
    Možda nekad probam i Dexe, ali prije toga želim da probam Marigold i Alverde :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uh, blago tebi! Ja sam toliko navučena na balzame da mislim da bih dobila napad panike da ga slučajno zaboravim ili odem negde bez njega! :)
      Ja baš dugo merkam Beauty Made Easy ali nikako da ga definitivno stavim u korpu kada sam u dm-u :D

      Избриши
    2. Imaš BME od aloje, on ne sadrži ni parfem.
      Ali obrati pažnju na sastav pa odluči, mislim da su Dexe bogatiji ;)!

      Избриши
    3. P.S. ja dobijem napad panike jedino kad zaboravim cigarete hahaha!

      Избриши
    4. Videću kada potrošim sve nakupljene zalihe ali imam ga u vidu.
      Haha, jao dobra si! Ja ne pušim već godinama i sa ove vremenske distance ne mogu da verujem da sam ikada to i radila :)

      Избриши
  2. Sigurno bi mi se dopao posto i ja obozavam slatkaste mirise. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Kako ih ovi iz EOS-a do sad nisu tužili?! Nikad mi neće biti jasno. Meni je baš bezveze što su SVE UKRALI -.- I mislim da ih zbog toga namerno neću ni kupiti. Ne znam, meni je to skroz nemoralno :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno su oni za njih (pre)sitna boranija i sigurno im neće naštetiti u prodaji, bar u bogatijim delovima sveta :D
      Ni ja ne volim kopije, i baš sam sastavljala post o tome jer testiram i koristim replike nekih poznatih parfema, doduše samo u mirisu :D, ali vremenom sam shvatila koliko nas svi ti veliki proizvođači pljačkaju zbog samog imena.
      U potpunosti se slažem da to možda jesu zaslužili jer su PRVI i ORIGINALNI i da je možda bolje ne kupiti ništa, nego neku kopiju iz kineskih fabrika i tema stvarno može da se raširi na još hiljadu njih, ali ovaj se ne prodaje pod imenom Eos i tvrdi da je original, ako je za utehu, iako znam da nije :D
      Realno i iskreno, ovde je presudila samo cena.
      Slažem se da su mogli da naprave ovaj isti balzam u nekom drugom pakovanju i to bi bilo originalno, ali verovatno su i oni razmišljali samo o novcu i načinu na koji će se brže i lakše približiti kupcima, zbog čega ćemo uvek daleko više poštovati EOS.

      Избриши