Alverde gel za tuširanje Grejpfrut & Bambus


Baš nešto razmišljam kako nikada ali nikada nisam ponovila kupovinu nekog Alverde gela za tuširanje! Ne zato što mi se nisu dopadali već zato što sam želela da ih probam što više različitih, ako ne i sve koji su u ponudi. Mada, iskreno, retko koji me je ostavio bez daha i toliko oduševio a kako danas pišem o Grejpfrutu & Bambusu, mogu slobodno da kažem da njega više nikada neću kupiti!


Daleko od toga da su Alverde gelovi loši, baš naprotiv, oni su super siguran izbor prirodnog i sertifikovanog gela za tuširanje a jeftinog. Dobijete 250 ml gela za nepunih 200 dinara i često fenomenalan osećaj i buđenje čula dok se tuširate. Međutim, može da se desi da vam neki miris nikako ne prija, pa dobijete situaciju da jedva čekate da završite tuširanje, kakav je moj slučaj sa ovim gelom.
Kiselkasto osvežavajuće ume da mi prija, ali ovaj miris je previše kiselkast da me čak podseća na neke mirise dezinfekcionih sredstava pa me nikako ne razbuđuje i osvežava u nekom pozitivnom pravcu. Sva sreća pa se ne zadržava na koži ;)


Sastav ovog gela je klasični Alverde pa tu ne bih dužila uopšte. Sve u svemu, meni se ne dopada i ne bih ga dalje preporučivala.


KOJI JE VAŠ NAJNEOMILJENIJI GEL ZA TUŠIRANJE?


Podelite:

24 komentara

  1. Haha, meni je ovaj favorit :') čak se i umivam njime! Najgrozniji mi je bio onaj Alverde sa aloe verom i maslinom, a bogami i neki što je bio sa pasijim trnom xp

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha o bože! Što kažu, nekom majka, nekome maćeha :D
      Ta dva nisam probala :)

      Избриши
  2. Meni se dopao, koristila sam ga svega par puta i odgovarao mi je haha. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Au, nije valjda da sam jedina kojoj se baš ne dopada! :D

      Избриши
  3. Jesi li ti hemičar? ili farmaceut? Pitam to zato što me zanima kako znaš da li su neki sastojci prirodni ili sintetički, npr uvek naglašavaš da pogledaš sastav nekog proizvoda, evo pogledam i ja ali pojma nemam šta je šta. I ono kad za neki proizvod kažu da je komedogen-kako to znaju?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da Ana nije ni jedno ni drugo, ali je već dugo u toj " priči" pa je neke osnovne pojmove o tome "pokupila".
      Ja se interesujem mnogo kraće od nje za prirodnu kozmetiku pa sam i ja već počela na toj INCI da prepoznajem ponešto, a i za mene su to većinom hijeroglifi :D
      Jednostavno, stalnim čitanjem tekstova, komentara, stručnih članaka na temu sastojaka, koje možete da pronađete na internetu, dosta toga saznate.
      A tu su i pojedini predusretljivi proizvođači prirodne kozmetike koji se tu i tamo oglase i na ovakvim blogovima i objasne dosta toga, a ljubazno će i odgovoriti na svako vaše pitanje. ;)

      Избриши
    2. Hvala Nedo, PR-u moj :D :*
      I baš tako, po pitanju sastojaka sam samouka, internetu hvala :) Pun je korisnih informacija, na svim jezicima sveta i ima puno ljudi koji imaju strpljenja i da te upute i nauče.
      A što se komedogenosti tiče, postoji i lista sastojaka sa nivoom 0-5 (https://www.beneficialbotanicals.com/facts-figures/comedogenic-rating.html) gde možeš potražiti i uporediti sastojak iz proizvoda koji koristiš. E sad, da li će se tebi na licu pokazatu komedogeno npr. jojobino ulje kao sastojak, to ipak moraš sama videti na svojoj koži. Ono ima nivo komedogenosti 2 što je relativno nekomedogeno za većinu devojaka koje ja znam, ali meni je npr. komedogeno. Onda mango puter takođe. Ima nivo 0 ali intenzivnim i svakodnevnim korišćenjem na licu, na kraju mi je zapušio pore i izazvao one sitne bubuljice. Što mi je na kraju potvrdilo da ta prirodna masnoća, sa kojim god komedogenim faktorom, ne pogoduje problematičnom licu sklonom aknama u svakodnevnoj rutini, itd, itd...
      Prvo moraš naučiti svoje lice, šta njemu treba, šta mu prija a šta ne od sastojaka, pa ćeš onda to početi da tražiš ili izbegavaš u proizvodima i tako ćeš brzo naučiti sve što te zanima :)

      Избриши
  4. Nedo i Ana, hvala vam na odgovoru:)

    ОдговориИзбриши
  5. Možeš li mi reći da li su ovi sastojci sapuna štetni:
    sodium tallowate
    sodium cocoate
    glycerin
    hydrogenated coconut acid
    parfum
    tetrasodium etidronate
    tetrasodium edta
    sodium chloride
    CI 77891

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja npr. nikada ovaj sapun ne bih koristila na licu jer je napravljen od životinjske masti. Sadrži i parfem koji može izazvati iritaciju. Konzervanasa manje-više, i malo boje, ali to opet nije u velikoj meri štetno. Ako bih baš morala, koristila bih ga samo na telu :)

      Избриши
  6. Hvala! To je inače sapun Balea Sensitive
    https://cdn02.dm-static.com/images/online_de_catalog/h4010355059376-727069/productimage_1120x1720/1455986363000/4010355059376-727069_org.png

    ОдговориИзбриши
  7. I molim te samo još ove sastojke da pogledaš pa da mi kažeš da li bi koristila sapun sa ovim sastojcima:
    Sodium Tallowate
    Sodium Palm Kernelate
    Aqua
    Parfum
    Glycerin
    Sodium Chloride
    Chamomilla recutita Flower Extract
    Titanium Dioxide
    Tetrasodium EDTA
    Tetrasodium Etidronate

    Ovo je sapun Becutan. I još nešto, u bebi puderu Becutan sastojci Talc, Parfum, Benzyl Benzoate. Hm, to mi ne deluje prirodno ni neštetno, a u pitanju je ipak proizvod za bebe/za decu! Kako sad to?

    ОдговориИзбриши
  8. Sad kad bolje pogledam sastojke, vidim da se i ne razlikuju mnogo ova dva sapuna...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako. Životinjska mast je osnova i koliko god oprečnih mišljenja postoji o tome da li je ona dobra za ljudsku upotrebu, ja bih uvek pre odabrala biljnu masnoću. Za bebe bih uvek odabrala neki sapun sa maslinovim uljem, a tu bih svakako izbegla i potencijalne iritanse kao što su parfemi.
      Što se bebi pudera tiče, i tu opet imamo parfem kao potencijalni iritans, pa bih ipak odabrala neki drugi :)
      Znaš kako, svi ti "bebi" proizvođači koriste štetne sastojke, nažalost. Neki manje, neki više. Johnson Baby je npr. katastrofa koliko štetnih sastojaka ima. Nivea Baby takođe! Ima ih siguno još, ali ovo mi prvo pade na pamet.

      Избриши
  9. A koja je to životinjska mast od ovih satojaka?
    Znači strašno, proizvodi za bebe a puni štetnih sastojaka! Ja sam mislila da bi bebeći proizvodi trebalo da su prirodniji i prilagođeni osetljivoj dečijoj koži.
    A malopre sam guglala Benzyl Benzoate, i nađoh da je toksičan, da je potencijalni izazivač alergija i dermatitisa. Pa sam poslala pitanje Alkaloidu(proizvođaču Becutan pudera) zašto koriste benzyl benzoate kao sastojak Becutan pudera. Javiću ti ako mi odgovore:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sodium Tallowate je saponifikovana životinjska mast. Čula si verovatno kako se nekada po selima pravio sapun od svinjske masti, loja, kako god?
      Baš me zanima da li će ti i šta će ti odgovoriti! Obavezno javi :D

      Избриши
  10. Evo šta su mi odgovorili:
    First of all we would like to express our gratitude for you question and for being our customer. Most of the cosmetic products contain “Perfume” which characterizes the scent of the products. The Perfumes are a mixtures of fragrant essential oils or aroma compounds used to give the human body a pleasant scent. Most of the fragrance ingredients are known allergens and potential skin sensitizers. Therefore the Cosmetic Regulation requires that those ingredients, even thou present in the perfume in very small amounts, should be appropriately labeled on the products, so the consumer is aware of its presence in the formulation.

    The concentration of the ingredient Benzyl Benzoate in the fragrance, and in the finished product Becutan baby powder, is in minimal amount, but still in the range for proper declaration.

    The cosmetic products developed and manufactured by Alkaloid AD Skopje, including Becutan baby powder, are compliant with the requirements of the EU Cosmetic Regulation. Before placing the products on the market they have undergone thorough Safety Assessment and fill the highest standards of consumer safety.

    One more time we would like to thank you for your question and giving us possibility to maintain your trust in our products.

    Kind regards,
    Alkaloid

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast što drže do profesionalnosti i ljubaznosti!

      To je to, iako su ti sastojci potencijalni alergeni i ostalo, naš je izbor da ih (ne)koristimo na bebećoj koži. Ja lično ne bih ni eterična ulja, a kamoli mirise koji nisu prirodni. Bar do godinu dana. Mada kako danas stvarno ima izbora zdravije i prirodnije kozmetike, pre bih se odlučila za to :)

      Избриши
    2. Benzyl Benzoat je prirodnog porjekla, označen kao potencijalni alergen i redovan sastojak prirodne kozmetike (pogledaj Alverde npr.)
      Prirodna kozmetika je takođe puna alergena, nekom može da prija, nekom da izazove probleme.
      Ukoliko neko nije osjetljiv na ovaj sastojak, potpuno je bezbjedan.
      Druga priča su parafini, PEGovi, parfemi itd. To su štetni sastojci.
      Benzyl Benzoat nije sam po sebi štetan, on je samo potencijalni alwrgen.
      A za bebe se sjećam da je Maja iz Dive negdje napisala da su potpuno bezbjedni samo ši puter i bademovo ulje (ako sam dobro zapamtila).
      Možda će neko stručniji prokomentarisati.

      Избриши
    3. Da, tu sada sve zavisi od toga koliko koža reaguje i koliko je osetljiva.
      Nikad više kožnih bolesti kod dece! Kada sam ja bila mala ali i predškolskog i školskog uzrasta nijedno dete nije imalo ekcem, o ostalom da i ne govorim. Ni alergije nisu bile toliko česte, ma sve je bilo bezbrižnije i lakše. Danas vlada panika oko svega, ali i retko koje dete nema nijednu alergiju, kožno oboljenje i slab imunitet :/

      Избриши
  11. Na žalost, tako je :/. Osim kozmetike, izloženi smo zagađenju, pa bombardovanje koje je ostavilo katastrofalne posledice, slušala sam da su na nas bacali i razne štetočine pa mi onda kupujemo pesticide radi uništavanja, nešto po principu farmakomafije.
    Moje dijete je jedno od takvih, stalno bolesno, sa atopijom, osjetljivo...
    Ma ne mogu da pričam o tome a da ne osjetim užasan bjes!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, što iz vazduha, što preko hrane, što preko lekova i raznih pomagala... otrova gde hoćeš! Većina nas odraslih je svoje imunitete već izgradila, ali današnja deca, kao i tvoj sinčić, nisu imala tu sreću :(

      Избриши