Alverde Big Drama Lash maskara


Ako se prirodna maskara zove Velika drama, naravno da ću je kupiti! Jeste da isprobani Prvoklasni volumen i XXL Volumen nisu baš onakvi kakvim se predstavljaju imenom i prezimenom, ali opet ću rizikovati. Ionako su to gotovo jedine prirodne a jeftine maskare na našem tržištu.


Big Drama izgleda vrlo lepo i trendi. Košta nekih 500 dinara i može se naći samo u dm drogerijama. Pakovanje je tanko i zgodno za korišćenje ali kada sam je prvi put otvorila i ugledala četkicu, videla sam da je ona ustvari prava drama!


Nikada nisam videla veću i glomazniju četkicu, sa dužim dlačicama. Mojim retkim trepavicama ne umem ni da priđem a da se ne umažem. Imam utisak da je kao neki kaktus i da ne postoji pravi ugao pod kojim ću prići trepavicama a ne dohvatiti i neki drugi deo oka :/



Kada je već nekako nanesem, veću dramu dobijem na kapcima, ali to je moja životna priča sa maskarama. Ja nikada neću imati onako guste i lepe trepavice i sa tim moram da živim :D


Kao i svaka Alverde maskara, i ova je vodnjikava ali se baš lako skida sa očiju. U svakom slučaju ću je potrošiti, ali i dalje sam u potrazi za nekom pravom dramom :D


DA LI STE PROBALE OVU MASKARU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

6 komentara

  1. Ne kupuj nikako 12 hours long stay - jezivo slepljuje trepavice. Četkica je meni o č a j n a. Zato sam ubacila četkicu od Elegant Lash u ovu formulaciju. Počeću ozbiljno da čuvam sve te četkice od Alverde maskara i da onda uporedim da li je do loše formulacije ili četkice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Good to know!
      Znači sa ovom drugom četkicom je sasvim ok?

      Избриши
    2. Pa da, ali efekat je slab kao kod maskare Nothing but volume :/ ja obavezno umrljam kapke svaki put i onda tu uskaču štapići za uši.. ali ako se svesno trudim da slučajno ne dotaknem kapak - maskara ni ne uspe lepo i u dovoljnoj meri da se rasporedi po trepuškama.

      Избриши
    3. Jao jeste, prva pomoć štapići umočeni u neko ulje :D

      Избриши
  2. Na slici mi deluje kao da moze da prodje za neku dnevnu verijantu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Može, a verujem da će ženama sa gušćim trepavicama biti mnogo bolja!

      Избриши