Alverde Anti Age serum za predeo oko očiju sa Q10 i goji bobicama


Zadnjih nedelju dana koristim novu okoloočnu kremicu tj. serum koji sam kupila još zimus. Noćnom kremom za lice iz ove kolekcije nisam bila baš zadovoljna na duže staze, ali sam pomislila da će serum za oči biti ok  jer sam baš tražila bogatu hidrataciju, anti age efekat i nešto za starosnu granicu 30+.


Ovaj serum dolazi u plastičnom pakovanju sa pumpicom (što odmah ima plus) i sadrži 10 ml proizvoda. Košta nekih 415 dinara i ,naravno, može se kupiti samo u dm drogeriji :) Vrlo je zgodan za korišćenje pod ruku ali sa pumpicom mi je trebalo par dana da odredim kojom jačinom da pritisnem a da ne izađe mnogo veća količina nego što mi treba.


Sama tekstura ovo seruma je negde vrlo slična noćnoj kremi za lice iz ove kolekcije, što meni ne odgovara. Vodnjikava je i gotovo retka, ali se zato začas upije u kožu. Iznenađujuće dobro hidrira ta neka mala količina kreme i sasvim pristojno neguje i pruža lep izgled tokom celog dana. Što se sitnih borica i linijica tiče, nahraniće ih ali ih nakon nekog vremena neće učiniti nevidljivim :) Sve u svemu, jedna sasvim regularna mazalica za oči!


Lično, želela sam nešto bogatije i malo me nervira pumpica, pa ne verujem da ću kupovinu ponoviti. Preporučila bih je svima kojima samo treba održavanje ali i svima koji vole okoloočne koje se brzo upijaju i ne ostavljaju masan trag.




Što se sastava tiče, navikli smo na prirodne sastojke u svim Alverde proizvodima, pa tako i u ovom. Osim većinskog dela u vidu vode :) tu je i dosta susamovog ulja koje bi trebalo da poboljša elastičnost i da da koži mekoću. Bogat sastav ovog seruma sadrži još puno toga što će vam zaista poboljšati hidrataciju i nahraniti tu tanku kožu oko očiju, a neće stvoriti osećaj težine i masnoće.


DA LI STE PROBALI OVAJ SERUM?
KAKVI SU VAŠU UTISCI?


Podelite:

11 komentara

  1. Potrošila sam jednu bočicu ovog serumčića, i zadovoljna sam njime, obzirom da mi je pružio dovoljno hidratacije, samo sam to i očekivala od njega (dakle nisam imala neka prevelika očekivanja). Dodatan plus je brzo upijanje, kao što si i sama napisala. Sve u svemu, definitivno ću mu se vratiti u budućnosti. Dobra recenzija.
    Jelena G

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Jelena :)

      Jeste, koliko para toliko i muzike, a možda i malo više :D

      Избриши
  2. Koristim ga već mjesec dana, moožda i više, baš si ga dobro opisala. Lagan, ne masti (ipak je serum) i hidrira.
    Nisam uočila neko poboljšanje u smislu "brisanja" bora, ali nisam to ni očekivala. Uostalom, svakodnevnom njegom ih treba preduprediti a ne očekivati ne znam šta :).
    Ja preko, povremeno nanesem u toku dana jednu drugu gel kremu koju koristim uporedo i opet ne dođe do zamašćivanja i težine na koži.
    Inače sam skoro pročitala na blogu Beauty Axiom savjet da se oko očiju koriste gelaste strukture a ne teške kreme...
    Ja ću ga sigurno ponovo kupiti jer uvjek preko njega može i nešto "jače" ako treba.
    I ja sam imala problema sa pumpicom dok se nisam ispraksala ;).
    Da li si koristila onu Alverde Vital ljubičastu?
    Nju bih isto isprobala u kombinaciji sa ovim serumom.
    Super recenzija kao i uvjek. Baš si vrijedna u zadnje vrijeme :D!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam baš odavno koritila gelove, pa su mi kao više prijale kremastije strukture, ali to je sve bilo onda kada nisam gledala sastav :D
      Nisam koristila tu ljubičastu, mada sada planiram da odmorim malo od Alverde mazalica i probam neke druge. Još uvek ne znam tačno šta ću.

      Hvala ti, draga, i jeste, baš se poklopilo da sam odjednom spremila više recenzija i da mi treba malo vremena da ih dovršim i objavim :)

      Избриши
  3. Pogledaj i serum od Green People Age Defy+Line Eraser za oko očiju i usana... Ne znam može li se kupiti kod nas njihova kozmetika ali sudeći po komentarima djeluje obećacajuće...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ili Weleda okoloočna od ruže, mada sve je to skupo... Najjeftinija je u Srbotrade apoteci. Ali opet :/.
      Tu je uvjek Marigold ;)..

      Избриши
    2. Nisam čula za Green People!

      Verovatno ću posegnuti za "Rusima" i ovaj put ;)

      Избриши
  4. Pazi samo na sastav ako si isključiva. Imaju neke od Siberian Health, guglaj.
    Ja koristim Siberiku ali ti ne bi bila zanimljiva jer je gel krema ;).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isključiva sam baš po pitanju mineralnih ulja, silikona, parabena, PEGova i sl. pa bi trebalo nađem nešto odgovarajuće :D

      Избриши
    2. I ja. I mislila sam da je dovoljno da to bude naznačeno na pakovanju pa da je ok.
      Onda mi je Iva sa bloga Prirodna kozmetika poslala analizu INCI liste moje dnevne kreme od Siberike i razočarala sam se nekim sastojcima.
      Tačno je da ne sadrži PEG, min. ulja, parabene itd. ali opet ima sintetike! Npr. UV filteri su hemijski a ne mineralni i tako...:/
      Ispada da treba proučiti svaki sastojak i da prirodna kozmetika nije lišena svega štetnog.
      Tako sam guglajući za najboljom prirodnom UV zaštitom i došla do saznanja o Green People kozmetici preko jedne opširne i vrlo korisne recenzije, više se i ne sjećam na kom hr blogu :/.
      Na žalost, još nisu dostupni u Srbiji :/...

      Избриши
    3. Kako je mnogo teško naći odgovarajuću kremu za lice, ja imam utisak da bih bila spremna i da oprostim malo sintetike ako bi ta krema bila odgovarajuća. Mada sve to može da bude jako individualno.

      Moraću i ja malo da progooglam o toj kozmetici i da vidim o čemu se tu radi!

      Избриши