Potrošeno u julu



Vratila sam se sa odmora i potpuno odmorna, regenerisana i osvežena, pišem vam šta sam potrošila u prethodnom mesecu :)

1. Alverde Men Fresh Nature 4u1 losion za telo, o kojem sam opširnije pisala ovde, je nedovoljno hidratantan za moju suvu kožu tela i drago mi je da sam ga potrošila pre odmora jer bi mi još manje odgovarao posle sunčanja :)

2. Alverde balzam za kosu Cvet limuna i kajsija, o kojem sam prvi put pisala ovde, je moj omiljeni balzam za kosu iz Alverde ponude i mislim da sam time sve rekla.

3. Alverde puter za stopala, o kojem sam pisala ovde, je odličan puter sa odličnom cenom i njegovu kupovinu sam ponovila, što vam dosta govori :)

4. Alverde balzam za usne Neven, o kojem sam prvi put pisala ovde, sam kupila sgurno 10 puta od kada sam ga probala prvi put. Stvarno mu se uvek rado vraćam.

5. La Roche Posay Lipikar Gel Lavant, o kojem ću tek pisati, je gel za tuširanje u mini pakovanju čijim sam miriom oduševljena ali zbog sastava ga ne bih kupila.

6. Chandrika Sandal sapun, o kojem sam opširnije pisala ovde, je ipak previše isušujuć kada se stalno&kontinuirano koristi tako da sam jedva čekala da ga potrošim.

7. Marigold hidrolat Muskatna žalfija, o kojem sam opširnije pisala ovde, je, za sada, moje favorit među hidrolatima i to vams ve govori.


Kakva su vaša iskustva sa ovim proizvodima?



Podelite:

4 komentara