Marigold hidrolat matičnjaka


Hidrolat matičnjaka sam već probala probala prošle godine, i to od Alchemyja. Tada sam konstatovala da mi samostalno ne odgovara, a sa Marigoldovim sam želela da vidim koliko se sami proizvođači razlikuju i da li može da važi ono "probala sam jedan, probala sam sve".

Za razliku od Alchemy Matičnjaka, za Marigold nije navedeno da je organski a i košta skoro tri puta manje! Međutim, osim toga što je Alchemy pakovanje mnogo lepše, efekat na koži je gotovo isti a još jednom se potvrdilo da je hidrolat matičnjaka malo jači i da ga treba koristiti samo leti, na način na koji ga ja koristim ;) Kad kažem da je efekat na koži gotovo isti, mislim da je Alchemy možda za nijansu jači u smislu mirisa i sušenja na koži, a možda je to sve do godišnjeg doba kada sam ga koristila :)


Meni je neverovatno da se ovaj hidrolat preporučuje pre svega suvoj koži, jer se meni pokazao da najviše suši kožu i da mi odgovara samo tokom leta i većih vrućina. Slatko bih ga preporučila svim masnokošcima i tokom ostalih godišnjih doba! U svakom slučaju, lepo će vam osvežiti lice i razbuditi ga svojim opojnim mirisom.


KOJE HIDROLATE VI VOLITE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI PO PITANJU RAZLIKA U CENI?

Podelite:

6 komentara

  1. Imam masnu kozu tako da bi mi najverovatnije odgovarao. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hidrolat od zalfije mi odgovara a ne volim bas da eksperimentisem pa kad nadjem nesto dobro, ja se toga drzim kao pijan plota :)!
    Isprobala sam i njihov tonik za normalnu kozu a sad sam narucila bas za masnu i mislim da mi je hidrolat suvisan jer je vec u sastojcima ovog tonika pa nema svrhe koristiti oba proizvoda, bar se meni tako cini...
    Zadovoljna sam svime i Marigold ostaje na mojoj polici jos duugo nadam se ;).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To ti je pametno!
      Slažem se da nema svrhe koristiti tonik i hidrolat zajedno.
      Marigold je zaista odličan!

      Избриши
  3. Deluje idealno za moju masnu T zonu! :)) a jedino se hidrolat smilja do sada proslavio u te svrhe ^.^

    ОдговориИзбриши