Lovea losion za telo za suvu kožu Ši puter & Kakao


Za Lovea kozmetiku sam prvi put saznala ove godine, kada ih je Alexandar Cosmetics uveo na naše tržište. Bila sam presrećna što se ponuda prirodne kozmetike širi i zamišljala sam da je Lovea u rangu sa Alverde proizvodima. Pristupačne cene i veliki izbor su ih pomerili na mojoj lestvici novih brendova i ja sam vrlo brzo išla ka prodavnici da kupim baš ovaj losion za telo. Razočarala sam se kada sam videla da u Nišu nema proizvoda za telo, već samo za sunčanje i kosu, ali uvek ljubazna radnica me je pitala da li želim da ona naruči ovaj losion, koji bi mi stigao za par dana i koji bih pokupila u samoj radnji. Naravno da sam odmah pristala!


Lovea je, inače, francuski brend i stvoren je 1994. godine. U početku su pravili samo proizvode za sunčanje, i to im je i danas negde uzdanica :) Ponudu proizvoda koji se mogu kupiti u Srbiji pogledajte ovde.
Mene je, naravno, privukla reklama da je Lovea na prirodnoj bazi i pristupačne cene za jedan takav proizvod. Međutim, ubrzo sam se razočarala kada mi je losion stigao i kada sam pogledala njegov sastav.


Ovaj losion dolazi u pakovanju od 750 ml i košta nepunih 1000 dinara. Postoji i manje pakovanje, ali ja uvek kupujem na veliko :D Plastična boca je takvog oblika je veoma zgodna za korišćenje a ima i pumpicu koja se lako koristi i omogućava vam savršeno doziranje. Miris je svež i prijatan.


Počela sam da ga korsitim početkom leta i bio mi je sasvim ok, mada sam, kao dugogodišnji korisnik losiona bez štetnih sastojaka, odmah videla da to nije to i da hidratacija ipak nije dubinska. Posle mesec dana korišćenja, dokaz sam imala i na delu u vidu jačeg peruanja kože. Nakon tuširanja bih nanela ovaj losion na celo telo a za pet minuta bih već imala situaciju sa perutanjem :(


Da se nisam sunčala i baš pocrnela, možda mi se to ne bi ni desilo, ali kako jesam, sada se lečim ši puterom. Ovaj losion prosto ne obezbeđuje totalnu hidrataciju delova tela koji su pocrneli i potencijalno izgoreli na suncu.


Ja nisam dobila intenzivnu hidrataciju a, nakon korišćenja Alverde losiona za suvu kožu npr., ne bih mogla ni da se složim da ovaj losion ima bogatu i kremastu strukturu.


A onda dolazimo i do razloga zašto je to tako: negde u sredini liste sastojka ovog losiona počinju da iskaču silikoni za koje svi znamo da samo zaglade kožu, šminkaju a ne čine je zaista lepom :/
Daleko od toga da ovaj losion nema i dobrih sastojaka, ipak on ima 95% sastojaka prirodnog porekla i oni su ipak nosioci ovog losiona, ali ja silikone ipak zameram a da ne govorim o slaboj hidrataciji za jedan losion koji je namenjen suvoj koži, tako da ga više neću kupovati.
Ovo je svakako bolji izbor od svih losiona na bazi mineralnog ulja mada bih svima koji paze na sastav preporučila da obavezno prostudiraju svaki Lovea proizvod.

DA LI STE VI PROBALI NEŠTO IZ LOVEA ASORTIMANA?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

0 komentara