Dexe balzam za usne Blue ~ Mint / Nana/Menta


Slatka jajašca koja su sigurno urađena po uzoru na čuveni Eos prvo sam videla kod Zorane (Zorannah) a kada sam pročitala i da su prirodni&zdravi, znala sam da ću ih kad tad probati. Pre par meseci sam naručila svih šest komada a prvo sam krenula da koristim ovaj plavi sa ukusom/mirisom mente.


Nisam sigurna da li je Dexe kineski ili britanski brend, da li se samo proizvodi u Kini ili kako to već danas ide ali kod nas se može kupiti podsredstvom TV Shopa. Reklamiraju ih kao 100% prirodni i 95% organski balzami za usne, još jedna sličnost sa Eosom ;)


Svi se slažemo da su Eos balzami skupi a Dexe se stvarno mogu kupiti po veoma povoljnoj ceni: gotovo duplo manjoj nego Eos. Nema rizika i zaista ih vredi probati, pomislila sam i naručila svih 6 :)


Kada ih vidite uživo, primetićete da je pakovanje jeftinije od Eosa ali mene ionako interesuje unutrašnjojst pre svega.


Dexe balzam je malo nakrivljeniji u odnosu na Eos a udubljenje na oklopu je na dnu, da bi ravno stajalo na površini. Lako se otvara i zatvara i zgodan je za korišćenje.


Sam balzam je dosta laganiji i tečniji, razmaziviji, što meni u početku nije odgovaralo jer sam navikla na malo bogatije teksture. Balzam ostavlja vlažan sloj na usnama koje potom ipak dobro hidrira i tu nema greške. Sam Mint miris mi se ne sviđa i dođe mi čak malo sintetički ali se nadam da će mi se ostali više svideti.


Tu su još ananas, borovnica, jagoda, medena breskva i limun, pa sam baš uzbuđena da ih otkrijem sve!



Pčelinji vosak je osnova ovog balzama a odmah za njim tu su i biljni voskovi, skvalan, ši puter, jojobino i maslinovo ulje ali i malo ukusa i boje :) I kako se sigurno proizvodi na istoj traci kao i ostali balzami, napomenuli su da se u tragovima mogu naći ekstrakti borovnice, ulje semenki jagode, ulje bergamota, ulje lista mente, ekstrakt ananasa i breskve nektarine.

Ja sam zadovoljna ovim balzamom i za 360 dinara (sada na popustu 290)  dobijete isplativ a dobar prirodni balzam za usne. Još bolji bi bio da ima lepši miris (mada ostali možda imaju) i malo čvršću teksturu, ali onda bi pokopao Eos :D

DA LI STE PROBALI DEXE BALZAME?
DA LI NARUČUJETE PREKO TV SHOPA?


Podelite:

6 komentara

  1. Probala sam sve, i obozavam ih meni su pokopali eos ali to je stvar ukusa :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se unapred radujem isprobavanju novog mirisa, koje će ih sigurno malo popeti na lestvici :)

      Избриши
  2. Meni se nisu dopali ni blizu kao EOS, pre svega jer usne ostaju masne, a kod EOS balzama nekako mat...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, ponadala sam se da neće baš svaki biti tako masan :/

      Избриши
  3. Nisam ga probala, mada vidim da su utisci razliciti

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve zavisi kakvu teksturu balzama preferiraš, izgleda :/

      Избриши