Alverde krema za uklanjanje zadebljale kože stopala Narandža & Žalfija


Krajem maja meseca sam zapazila novu stvarčicu na Alverde policama u dm drogeriji i morala sam da je kupim. Kako sam ja kao osoba veoma zahtevna, nije ni čudo što mi je gotovo i svaki deo tela zahtevan :) Stopala su mi generalno ok ali koža peta ima tendenciju da zadeblja kada dođe lepo vreme i krenu da se nose sandalice i papučice a kako ja preferiram hodanje kao omiljeno prevozno sredstvo (?!), taj vid rekreacije i spajanje lepog&korisnog, ume da uzme svoj danak na petama.
Naravno da niko ne želi ružan prizor na svojim stopalima i dodatna nega tu nikad nije na odmet, pogotovo leti. Zato je kremica sa ovakvim nazivom odmah završila u mojoj korpi, za 325 dinara.


Krema dolazi u tubi od 50 ml koja je zapakovana u kartonsku kutijicu, što mi malo odaje utisak da je proizvod malo pažljivije odrađen od ostalih koji nisu u kutijici :) Na pakovanju je označeno da je korišćena nova receptura, ali ja ni staru nisam probala, tako da mi je ovo prva. Od ostalih proizvoda za stopala od Alverde kozmetike koristila sam puter od limete i 3u1 kremu od pomorandže i ruzmarina, i kako sam bila zadovoljna, dosta sam očekivala i od ove nove kreme.


Prvo razočarenje je nastupilo kada sam osetila da je ova krema vodenasta skroz! Bukvalno je mućkam u tubici. Ako je ne promućkam, iz otvora izađe samo voda. Kada je promućkam, izađe ova beličasta tečnost koja se razliva i koju baš imam problem da nanesem a da nešto ne umažem ili ne ukvasim.
Sama krema (mada je više tečnost) miriše baš intenzivno, za razliku od ostalih Alverde mazalica, i duže se zadržava miris. Koža je, naravno, brzo upije i ja nemam neki osećaj da je baš lepo negovana. Ja volim taj osećaj namazanog i da se presijava, a sa ovom kremom toga nema. Nema ni osećaja suvoće, već prosto neki mat efekat :D


Nisam zadovoljna ovom kremom i pravo da vam kažem jedva čekam da je potrošim i krenem da koristim nešto što se ne razliva, o čemu ne treba da razmišljam i nešto što će mi delovati hidrirano i bogato. Po meni, ova krema mi je bačen novac :(



DA LI STE PROBALI OVU KREMU?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

12 komentara

  1. Meni je bademovo ulje odlično za stopala! Jeste da se ono razliva i curi :D ali od njega se to i očekuje. :) Moja koža na stopalima nije naročito zahtevna, pa ne znam kako bi se kod tebe pokazalo ovo ulje, ali ne verujem da bi bilo loše. U svakom slučaju, jeftinije ti je od ove kreme, a možeš i da ga koristiš na puno drugih načina, ako za pete ne bude valjalo. ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam neki love/hate odnos sa uljima: u početku se oduševim ali kontinuiranom upotrebom mi isuše kožu/kosu :/
      Svakako, nije na odmet znati da nekome pomaže i u ovu svrhu! Bademovo ulje nisam probala, pa možda stvarno i probam! :)

      Избриши
  2. A zasto jednostavno ne koristis shea puter u te svrhe?
    Meni je on odlican za stopala. I generalno puteri su super za stopala!
    Ja sam mozda prakticna po prirodi, ne kupujem proizvode ciljano za stopala, ruke, dekolte, mislim da prirodni i bogati puteri pokrivaju sve potrebe :)!
    I zato je prirodna kozmetika bolja, izmedju ostalog, 1 proizvod zamjeni vise njih ;)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E vidiš, moja koža je tu veoma čudna! Ako koristim sirovi puter (a isto tako i ulja) moja koža se zasiti i počne da dehidrira, dođe u neko čudno stanje gde ja shvatim da ga se zasitila, ili da joj treba malo više vode od masnoće :/
      Tu, naravno, ne mislim na Alverde, All Naturals, Diva i sl. putere koji u svom sastavu imaju i vodu ali i puno drugih sastojaka. Mislim baš na ove "samostalne" tipa shea, onda kajsija isto...

      Избриши
  3. Očigledno imaš više iskustva od mene kad su čisti puteri u pitanju.
    Plašim se da onda koristim za sina samo čist ši. Da li možeš da preporučiš nešto za decu, ali da nije Logona ili Weleda, nešto pristupačnije.
    O da, i da nije dr Pasha :)?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako mu ne smeta, nema razloga da prestaneš. Ti mu verovatno mažeš samo ciljano na neki deo tela?

      Избриши
    2. Ma jok, skroz ga namažem jer ima atopičnu kožu, sklonu ekcemu.
      Losioni koje dermatolozi za njega preporučuju su bezobrazno skupi, tipa A -derma, Mustela, Aven, a ja pokušavam da nađem neku isplativiju ai zdraviju varijantu.
      Pošto ši puter sadrži linolinsku kiselinu koja je upravo njemu potrebna jer je njegova koža ne luči dovoljno.
      Ima je u mnogim biljnim uljima, npr. u ulju jezgra koštica kajsije.
      (Zbog njega Pacloderm krema miriše onako), ali mi se čini da jd ši bogatiji sastojcima.
      Linola Fett koju sam mu godinama kupovala sadrži tu kiselinu, a 50g košta oko 850 din.

      Избриши
    3. Maži mu sve dok vidiš da mu odgovara tj. da ga leči jer to je to, njemu treba ta masnoća. Ne razumem se baš u taj problem ali što se doktora i njihovih saveta tiče, tu sam toliko ozlojeđena da nemam šta lepo da kažem. Čast izuzecima, ali većina je toliko nezainteresovana i ne želi da se posveti POJEDINCU i reši problem. A koliko preporučuju te i slične brendove, čovek bi pomislio da su učestvovali u proizvodnji istih ;)

      Избриши
    4. E vala baš! Vodili smo ga i kod "čuvene" dr Kozarev koja nam je toliko para uzela na samo 1 pregledu i pouvačjivala neke svoje kreme da nisam poželjela više ikada da odem kod nje! A nije mu pomoglo...
      Zanimljivo je da nijedan, ali bukvalno nijedan dermatolog, nikafa nije preporučio nešto prirodno, jeftino i zdravije...
      Ili nisu informisani, ne zanima ih, ili su menadzeri prodaje ovih kozđetičkih kuća.
      Fakat je da ekcemu pomaže samo kortikosteroid, ali je bitna i njega i prevencija, pa sam ja odlučila da ja tragam za nečim prirodnijim i zdravijim.
      U kreme za bebe trpaju svašta, čitali smo svi o tome, i zato nemam više povjerenja.

      Избриши
    5. Užas!
      Teraj ti samo po svome sve dok vidiš da je efekat pozitivan.

      Избриши
  4. Puteri i ulja se ne nanose na suvu kozu, nego na vlaznu. Onda se ta kombinacija prirodno emulguje na kozi, dakle nisu potrebni emulgatori koji se dodaju u kreme i moguci su iritanti.Namazani na suvu kozu, isusuju je. Nikakav pozitivan efekat nisam imala nanoseci puter ili ulje na kosu, osim arganovog. Omeksa kosu ali samo trenutno, sledeceg jutra je umrsena i suva...I svejedno je bilo da li sam mazala na suvu ili na mokru kosu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš tako, koje god ulje da sam nanela i na mokru kosu i isprala ga, kosa bi se opet osušila i umrsila i to onda mora da prođu neka tri pranja da bih je odmrsila i dovela u red :D

      Избриши