Ultimate Diva mango puter za telo ~ Secretly Pink


Dragi moji, ako redovno čitate moj blog, znate da volim Divine mango putere i da ih stalno koristim. Posle Tangy Vanilla, Love Call i Rice Violet verzija na red je došao i ovaj slatkiš - Secretly Pink.


O kvalitetu ovog putera sam sve rekla u prethodnim postovima, tako da bih samo ponovila svoje pozitivne utiske po pitanju hidratacije i nege. Međutim, svaki od njih ima različiti miris, za različite ukuse a Secretly Pink je još jedan, posle Love Call verzije, koji me je raspametio!


Za one koji ne znaju, Ultimate Diva je bogata mazalica za telo koja nam dolazi iz Makedonije da bi nas odlično negovala i namirisala. Dolazi u pakovanju od 60, 125 i 210 ml i trenutno je na popustu i košta 350, 500 i 850 dinara. Takođe, možete ga dobiti i u okviru seta sa Sheer Velvet pilingom za telo i tako malo uštedeti a dobiti i fenomenalni piling za telo. Ja ih uglavnom tako kupujem ;)


Secretly Pink miris je prelepo sladak, jestivo sladak i sladoledasto sladak, ali ne onako da guši. Kako mi je Maja iz Diva kozmetike rekla, miris je kopija Aqualininog Pink Sugar parfema koji sam ja odmah poželala da probam, kada sam pomirisala ovaj puter. Volim slatko nežne mirise!




DA LI STE PROBALI SECRETLY PINK?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?
KOJI JE VAŠ ULTIMATE DIVA FAVORIT?


Podelite:

4 komentara

  1. Kao i njihov piling, tako i ovaj puter mjerkam vec dugo pa cu i njega sigurno isprobati u buducnosti.
    Jedino sto me odbija je cjena :(.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem, ti prirodni puteri deluju skupo jer su ovi "neprirodni" upola jeftiniji :/
      Prati akcije i sniženja, možda bude na većem popustu :)

      Избриши