Potrošeno u junu


Dragi moji, pola 2016. godine je iza nas, leto je u toku i verujem da se svi osećamo lepše i bolje i da manje vremena provodimo pored kompjutera. Ja sigurno, pa ću vam začas nabrojati koje sam sve bočice ispraznila u junu:

1. MaxLab srebrnu vodu, o kojoj ću tek pisati, sam planirala da koristim kao što koristim tonik/hidrolat/termalnu vodu i tako to u mojoj vodenoj fazi nege :) Međutim, ja nisam primetila ništa posebno u vezi sa ovom vodom i bukvalno mi se čini da ne bi bilo razlike na mom licu i da sam koristila običnu česmovaču :/

2. CD univezalnu kremu, koju sam recenzirala ovde, sam jedva čekala da potrošim zbog mirisa koji mi se nikako ne sviđa a i hidratacija je bila slaba, tako da je ne bih dalje preporučivala.

3. Athos parfem Type 139, o kojem već pripremam post, je kopija/replika/dupe čuvenog Angel Thierry Muglera koji sam obožavala kada sam bila srednjoškolka. Prezadovoljna sam kvalitetom i trajnošću, ali sam miris mi je, u ovim godinama, pretežak i neodgovarajući.

4. Alverde balazam za usne Neven, koji sam prvi put recenzirala ovde, je moj omiljeni Alverde balzam za usne kojem se uvek vratim.

5. Goodcare Neem Guard Haldi - Chandan sapun, koji sam recenzirala ovde, je dobar a jeftin čistač, ali bih koži sklonoj aknama i zapušavanju pora ipak preporučila zeleni.

6. Avon Big & False Lash maskara, koju sam recenzirala ovde, mi je bila dobra u početku a onda je počela da me iritira i da mi izllazi nešto kao sitne viseće bradavice u unutrašnjosti oka, tako da sam prestala da je koristim. Posle toga su se te stvarčice povukle i ja sam još jednom dala šansu maskari, međutim stvar se ponovila. Od tada sam se definitivno izbacila iz upotrebe.

7. Avon Footworks balzam protiv žuljeva, o kojem ću tek pisati, je super stvarčica! Ovo mi je drugo pakovanje, a nakon što sam ga potrošila koristim i treće, što vam jasno govori koliko sam zadovoljna.


DA LI STE PROBALE NEŠTO IZ "JUNSKE PONUDE"?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

2 komentara

  1. Probala sam Alverde balzam za usne i bio mi je odlican. Inace probala sam da otvorim recenziju, ali mi otvara recenziju CD kreme :/

    ОдговориИзбриши