Najbolje prirodno sredstvo za ciljanu pomoć kod akni i bubuljica


Verujem da nećete pročitati niti saznati ništa novo! Eterično ulje čajnog drveta se koristi u većini kozmetičkih proizvoda koji bi trebalo da pomognu kod akni a dosta se piše i o njegovom samostalnom korišćenju na licu jer je, mislim, jedino eterično ulje koje sme da se koristi direktno na licu, nerazblaženo! Kažu da Lavanda sme takođe, ali ima i onih koji kažu da je fotosenzitivna, pa je bolje da ne lutate i možda rizikujete, nego da odmah nabavite Čajno drvo :)

Ja sam kupila Marigoldovo, mada sam nekada imala i Mannino. Razlika je neznatna u korist Manne jer mislim da je bilo malo jače i oštrije. Marigoldovo dolazi u staklenoj bočici od 10 ml, koja je standardna za sva eterična ulja, i košta 380 dinara.

Neću vam pisati o svim dobrobitima i lekovitim svojstvima ovog ulja jer predpostavljam da svi to već znaju. Sa vama danas samo želim da podelim to da zaista radi po pitanju akni! Moje lice je zadnjih meseci pod kontrolom ali sam se pre nedelju/dve probudila sa velikom aknom na bradi koja mi je ucrvenela celu bradu. Nakon čišćenja lica na nju bih prstom nanela Čajno drvo i to je sve. Nanela bih ga još jednom u toku dana, ako bih imala mogućnosti i vremena.

Ovo ulje je upalu odmah smirilo i saniralo a od velike crvene akne počele su da se obrazuju 4 bubuljice na tom istom mestu što znači da je ulje izvuklo svu upalu i crvenilo a kod samih bubuljica sa belim vrhom, ovo eterično ulje je zakon u smislu da ih izleči brzo i ne ostavi nikakav trag! Ja mogu samo da kažem da mi je žao što ovo nisam otkrila ali i probala odavno!

Dakle, ako imate bubuljicu sa belim vrhom, nanesite eterično ulje čajnog drveta i ona će nestati kao rukom odnešena :D Ako imate aknu, tretirajte je onoliko puta koliko to možete, ne pokrivajte je kremama i slično i gledajte kako se leči!


Podelite:

15 komentara

  1. Kad budemo nabavila neko baš kvalitetno eterično ulje tipa Oshadhi - mislim da ću tek tada znati da li i kako deluje :/ sad imam Kirka pharma, ali nisam oduševljena učinkom. Vidi http://etericnaulja.net/etericna-ulja/etericna-ulja-aromaterapijske-kvalitete.html :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tri puta veća cena bi morala da bude opravdana! :D

      Избриши
  2. Negdje sam citala da ne smije da se koristi ne razblazeno, jer moze uzrokovati crvenilo i cak jos nekoliko bubuljica na licu. Zato ga ja nisam koristila samog, djelovao mi je nekako prejak tako sam pa sam napravila toner. Stavila sam nekoliko kapi ulja pomijesala ih s vodom i dodala sok pazikuce koja je odlicna za oziljke i koza mi odlicno reagira na to. Nanosim na lice vatom nakon svakog umivanja, bez ispiranja. Toplo preporucujem svima koji imaju probleme s oziljcima i bubuljicama kao i ja. Umjesto pazikuce mozete koristiti i aloe veru. Ja sam prezadovoljna, a cajevac je stvarno odlican proizvod za njegu koze, bilo gdje na tijelu. :) Inace ulje sam kupila u dm i odlicno radi, ima upute za svaku namjenu. :)

    mypolishbook.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Super što si pronašla sopstveni recept :)
      Kako praviš ili nabavljaš sok pazikuće?

      Избриши
  3. Mnogo je bezazlenije koristiti ulje nocurka, nema moguceg negativnog delovanja. Cajno drvo ima miris i karakteristike insekticida. Primera radi, zabranjena je upotreba za tretiranje buva kod macaka. Oprezno sa etarskim uljima.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moguće, mada meni eto samo uljana struktura nikako ne odgovara, ma koje ulje da probam :/

      Избриши
  4. S obzirom na to da imaš problem sa kožom lica i sa aknama, da li si ikad uradila bris kože lica? Inače ljudi tako lutaju po dermatolozima, pokušavaju da reše problem ovim ili onim preparatima, a uzrok problema sa kožom lica može da bude nekakva bakterija ili gljivica, a to se vrlo lako otkrije baš pomoću brisa. I onda kad saznaš tačan uzrok- dobiješ i antibiogram, i onda tačno znaš kako i čime da uništiš uzročnika problema.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam radila bris. Ja sam nekako oduvek znala da je problem kod mene bio u kozmetici, jer ja ni nemam masnu kožu, a ni ostale one prve indikatore akni, ako mogu tako da ih nazovem. Kažem, znala sam to oduvek, ali sam verovala drugima, stručnijima i starijima, i tako pravila sebi veći problem i mnogo lutala. Sada je sve pod kontrolom i žalim što razne kreme nisam odbacila još pre 5-6 godina :)

      Избриши
  5. Ali zašto za svaki slučaj ne uradiš bris kože lica?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zato što več duže nemam problema sa aknama i ne vidim potrebu, iskreno :)

      Избриши
  6. Btw pogledaj ovo:
    http://www.vasezdravlje.com/izdanje/clanak/2897/

    ОдговориИзбриши
  7. Sjećam se da su mi u Šaljićevom salonu nakon tretmana mazali neku umirujuću masku u kojoj je dominirao miris lavande i čajnog drveta.
    Diiivan osjećaj na licu, i odmah zamiri kožu.
    To ulje meni divno miriše, ima neko aromaterapijsko dejstvo.
    Kupila sam i ja Marigoldovo jer sam rješila da se konačno, po prvi put pzabavim aknama po leđima i probam sama da rješim problem.
    Pošto je to ipak znatno veća a i nedostupnijapovršina of lica, od maski sam odustala, a ne želim odmah da bacim silne pare na tretmane u salonu.
    Sad ću da pokušam sa njim i onim belgijskim gelom pa da vidimo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iz mog iskustva ovo eterično ulje baš brzo rešava problem i stvarno se nadam da će se i na leđima isto ponašati! Samo napred i javljaj rezultate!

      Избриши
  8. Naravno da hoću! "Vidimo se kod čajnog drveta" !:D

    ОдговориИзбриши