MaxLab srebrna voda u nezi lica

 

O srebrnoj vodi sam prvi put čula pre više od deset godina, kada je i postala hit kod nas. Pričalo se koliko je ona dobra za organizam i imunitet ali je polako počela da se spominje i u nezi kože, kao i u intimnoj higijeni.
Kada ja čujem da je neki prirodni proizvod dobar za akne i regeneraciju kože, ja odmah poželim da ga probam i uverim se sama. Tako sam rešila da ubacim i ovu vodu u rutinu, koja će mi zameniti tonik/hidrolat.


MaxLab je naš proizvođač i osim ove vode u svojoj ponudi imaju i razne sprejeve, kreme, losione za telo... Ne znam koliko su im svi proizvodi bez štetnih sastojaka, ali verujem da se trude da budu. Ja sam ovu veliku bocu od 500 ml naručila preko Srbotrade apoteke i platila sam je nešto malo manje od 550 dinara, što deluje jako povoljno.


Tamna staklena boca je upakovana baš profesionalno a u pakovanju dolazi i mali dozator, za one koji ovu vodu koriste oralno, što bi se reklo :D Pošto je boca velika i nezgrapna za korišćenje na tupfer, ja sam je prvo sipala u taj plastični dozator pa odatle na tupfer. I tako nakon svakog čišćenja lica, bukvalno kao tonik.


Ova voda nema nikakav miris i ne razlikuje se od obične vode na licu. Probala sam je i ukus jeste drugačiji, ali ništa preterano čudno. Kako je pakovanje veliko, jasno je da je trajala mesecima ali ja sam već nakon nedelju-dve primetila da ona na mom licu ne čini nikakva čuda :)


Proizvođač navodi da se treba koristiti u slučaju infekcije sluzokože usta i grla, u slučaju peruti i seboreje i u intimnoj nezi. Ja za te stvari nisam probala ovu vodu.

Navodi se i da nikako ne treba da dođe u kontakt sa metalnim priborom!


Što se problematične kože lica tiče, sklonoj upalama i zapušavanju pora, tu nije pomogla, i ne verujem da bi ikome drugome pomogla, u smislu čišćenja i nege. Ipak su se po meni tu hidrolati najbolje pokazali, pa sam im se i vratila nakon potrošene boce ove vode.


Ovde možete videti da proizvođač ipak savetuje upotrebu ove vode ali ja rezultate zaista nisam videla :(




Sastav ove vode čini 0.2 mg koloidnog srebra na svakih 15 ml redestlovane vode. Rok trajanja je 12 meseci po otvaranju.


DA LI STE PROBALI KOLOIDNU SREBNU VODU ILI NEKI DRUGI PROIZVOD OD MAXLABA?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?




Podelite:

4 komentara

  1. Nikad nisam probala ovu vodu, deluje zanimljivo na prvi pogled, ali ako ne cini nista, onda nije ni potrebna hah. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ана, свиђа ми се како си ово све описала. Изгуглаћу о сребрној води. Мени се чини да је интересантно, нпр. за маске које сама правим...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja verujem da bi neki način korišćenja u kozmetici odgovarao nekome. Meni eto ovakav nije :/
      Sve mislim da je do samog načina korišćenja, jer mi ni hidrolat ruže nije baš odgovarao, a koristila sam ga "na tupfer".

      Избриши