Marigold Shea Butter


Pre par godina sam otkrila koliko mi prija ši puter, kao sastojak u nekom proizvodu ali i samostalno. I danas rado koristim proizvode na bazi ovog oraha i prvi mi je pao na pamet kada sam u jednom kratkom periodu dehidratacije, na prelasku iz zime u proleće, imala problem na krajevima usana. Kao da je koža lica počinjala da bude toliko suva da je krenula da hvata usta i imala sam osećaj da će pući, jer su ti delovi počeli da me bole i kada jedem i kada otvaram jako usta. Evo na koje delove mislim:


Moram da napomenem da nikada nisam imala herpese, žvale i slično i da je ovo prvi put da mi se tako nešto događalo. Pvo sam mislila da je do usana problem i pokušala da stvar rešim intenzivnijim korišćenjem balzama, kada sam i shvatila da nije problem u samim usnama nego u koži. Posegnula sam i za kremicama i kokosovim uljem, ali rezultat je bio isti. A onda sam shvatila da mi treba nešto baš bogato i jako i brzo naručila Marigoldov ši puter, jer trenutno nisam imal nijedan kod sebe kući.


Ovaj puter je rafinisan, a u svojoj ponudi imaju i nerafinisan, koji je malo skuplji. Pakovanje je čvrsto i zaštićeno, sadrži 120 ml putera i košta 780 dinara u Marigold online prodavnici, gde ja uvek nabavljam njihove proizvode.


Nakon prvog nanošenja na bolna mesta, koža se gotovo odmah regenerisala, a nakon nekoliko aplikacija i možda dva dana korišćenja, ja sam bila kao nova i nastavila sam da svako jutro premazujem cele usne i te delove ovim puterom :)
Osim toga, uvek je prva pomoć kod neke ranice ili ljušćenja kože, regeneriše iz prvog puta! Ja više nikada neću ostati bez njega, sada to sa sigurnošću znam :)


Brine me samo rok trajanja od tri meseca po otvaranju, ali neće mi biti prvi put da neki prirodni proizvod koristim i posle roka. Kada malo bolje razmislim, tri meseca od otvaranja su sada možda već i prošla, s obzirom da sam ga ja kupila proletos, negde aprila/maja! Kako se puter neverovatno sporo troši jer je vrlo bogat i potrebna je mala količina, ja sa njim nastavljam da se družim i na dalje, a javiću vam i da li je isto tako dobar i nakon više od tri meseca ;)


KOJI JE VAŠ OMILJENI BILJNI PUTER?






Podelite:

6 komentara

  1. Nedavno sam ga i ja nabavila, doduse onaj nerafinisani, prvenstveno zbog mog muza i sina.
    Muz je prezadovoljan kako mu njeguje lice jer ima izuzetno suvu kozu i krema, ako nije bas baaas masna, njemu ne odgovara.
    Ja sam ga mackala na sebe i stvarno je odlican samo sto maaaaasti pa ga preporucujem samo uvece, pred spavanje.
    To je nesto poput univerzalne porodicne kreme, svaka kuca bi trebalo da ga ima :)!
    Probala sam i Alverde puter od makadamije i si putera, meni je odlican zbog moje koze koja nije suva. Hidratacija super, upijanje odlicno, cak ni na mojoj masnijoj kozi ne ostavlja tragove pa bih ga sigurno preporucila svima :)!
    A isprobala bih Divin Ultimate i All naturals coko puter jer vidim da ih djevojke bas hvale!
    Koji je tvoj omiljeni?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Totalno si u pravu da svaka kuća treba da ima ovako nešto!

      Iz mog iskustva, rekla bih da je najbolji All Naturals Choco. Baš je kvalitetan, a njegovo pakovanje mi mnogo više odgovara od Divinog jer je šire i pliće :)

      Избриши
    2. I 2 mjeseca kasnije...hahaha
      Potrosili vec 1 pakovanje i opet uzela! Jednostavno, za mog sina i njegovu atopicnu kozu ne nalazim nista zdravije trenutno a i mnogo je jeftinije kupovati njega ujedno nego kremicu od 50 ml koju sam placala skoro pa isto!
      Za sad she puter ostaje u porodici :)!
      A ja se navukla na putere, nekako su mi primamljiviji od mlijeka i losiona pa cu, hmm, nekako prelomiti valjda i naruciti All Nat jer je dosta skuplji od Alverde recimo, za istu kolicinu :/.

      Избриши
    3. Jeste, mada ćeš videti i zašto ako ga jednom probaš :)
      Puteri su svakako hranljiviji od losiona i mleka i to se na svakoj koži vidi.
      Alverde je ipak najpovoljniji i uvek siguran izbor ;)

      Избриши
  2. Slazem se da je si puter odlicna stvar za kozu, divno je omeksa i zimi je must have u nezi i zastiti. Nije mi se svideo Marigoldov rafinisan, a nedavno sam kupila si puter iz Gane, nerafinisani, zuti koji je osrednji. Najbolji mi je Out of Africa od svih isprobanih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Samo mogu da zamislim koliko je onda on dobar! :D

      Избриши