Marigold hidrolat muskatne žalfije


Obožavam hidrolate jer oni neverovatno prijaju mojoj koži lica! Osim negujućih i lekovitih svojstava, veliku ulogu igra i samo pakovanje jer prskalice moje lice najviše voli i jedino na taj način ono pokupi sve dobro iz proizvoda a ne da na tupfer ode polovina :)


Kada sam čula da je Marigold proširio svoju ponudu sa hidrolatima, bila sam presrećna i prvo sam se odlučila da probam Muskatnu žalfiju. Kada čujem da neka biljka pomaže koži sa aknama, ja moram da je isprobam. Ova vrsta žalfije se uglavnom koristi u kozmetici, prevashodno zbog mirisa ali je i antibakterijsko sredstvo pa se preporučuje masnoj koži, a samim tim i koži sa aknama.
Kao i svaki hidrolat, koristim ga posle čišćenja lica ujutru i uveče, s tim da uveče preko njega ide krema, dok ujutru ne.
Ova cvetna vodica dolazi u pakovanju od 100 ml i košta 310 dinara, kao i svaki Marigoldov hidrolat u ponudi. Pakovanje je plastično.


Licu izuzetno prija jer ga osvežava, hidrira i neguje pa nema nikakve greške i preporučila bih ga svakom tipu kože. Nakon njega sam naručila i Marigoldov Matičnjak i Lavandu, ali se Muskatnoj žalfiji sigurno vraćam. U međuvremenu, Marigold je svoju ponudu obogatio i Rimskom kamilicom, koju ću takođe sigurno probati u budućnosti.

Ako bih morala da biram od svih hidrolata koje sam do sada probala, rekla bih da mi ovaj najviše odgovara, a posle njega Ruža i Matičnjak.


DA LI KORISTITE HIDROLATE?
KOJI VAMA NAJVIŠE ODGOVARA?



Podelite:

8 komentara

  1. Baš bih volela da isprobam neki od njihovih hidrolata! Nekako mi kamilica deluje najprimamljivije, ali i lavanda. Nisam do sada koristila tu vrstu proizvoda, a Marigoldovi mi se i po ceni, a i po kvalitetu koji si opisala čine odličnim za početak druženja sa hidrolatima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne da su odlični za početak druženja, nego savršeni. Pisaću o tome uskoro, ali moram da ti kažem da ja ne primećujem razliku između Alchemyjevog i Marigoldovog Matičnjaka, a Alchemyjev je tri puta skuplji!

      Избриши
  2. I konacno recenzija tog hidrolata :)!
    Znas da ga i ja koristim, i koristim ga na isti nacin s tim sto ga ja nanosim i na vrat i dekolte kao podlogu za ulje kojim njegujem to podrucje.
    Super mi je da u toku dana ocistim njime lice i skinem visak masnoce, poslije toga koza lica mi je matirana i "mirna" do navece.
    Trosim vec drugo pakovanje i jedina zamjerka je sto pakovanje nije vece jer se brzo trosi :(.
    Dobro bi bilo kad bi mogao da se nanese i na kozu glave, sigurno bi se manje mastila kosa ali to bi vec iziskivalo i drugacije pakovanje i vecu kolicinu...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, 100 ml je zaista malo pakovanje, ali predpostavljam da je to zbog "kvarljivosti" proizvoda :/
      Vidim da oni preporučuju korišćenje i na koži glave, ali ne znam koliko je to nezgodno u praksi :/ Predpostavljam da si već probala da naprskaš što bliže temenu i da malo masiraš?

      Избриши
  3. Probala, uglavnom zavrsi na kosi :(.
    Jednom sam po preporuci frizerke kupila pantenol pjenu zbog iste stvari, i samo cu vam reci: ne pokusavajte to kod kuce! Pogotovu na dugu kosu!! Za kozu glave je dobra stvar ali...
    E i da te pitam: zagledala sam masku za kosu dr Sante od makadamije, pa da li si je mooozda probala ili neko ko bude ovo procitao?
    Nema recenzija na netu :/!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu samo da zamislim te eksperimente sa kosom, i ja sam uglavnom slično prolazila sa uljima :(
      Nikada ništa nisam probala od Sante kozmetike :/

      Избриши
  4. Isprobala sam ruzinu vodicu i Oshadhijev hidrolat smilja i mislim da necu vise niti jedan. Izuzetno mi nisu odgovarali. Posebno mi je hidrolat smilja isusivao kozu, a kupila sam ga zato sto je kao dobar za plavicaste podocnjake...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. A ružina vodica ti nije isušivala?
      Iz mogu iskustva ne bi trebalo ni ovaj da isušuje :/

      Избриши