Golden Rose Touch Up Stik za sedu kosu


Prve sede su mi se pojavile relativno rano, kada sam imala 25-26 godina i primetila sam ih kada sam prestala da se farbam. Dakle dve-tri sede dlake koje sam lako mogla da počupam i da nastavim sa svojim životom :) A onda su te sede počele da se vraćaju, pa da ih ima sve više, i da se pojavljuju gotovo preko noći i stvaraju mi nervozu i stres. Danas, sa moje 32 godine, ima ih sigurno 30ak i kako je moja kosa prirodna i duga, baš se nerviram kada vidim onako dugačku belu dlaku u smeđoj kosi. Više nema smisla ni čupati ih jer mi se čini da ih je sve više.

A sve bi bilo lako da želim da se ofarbam, verovatno ih još dugo ne bih primećivala, sve dok ne bi onako kosa iz korena počela da mi raste sedo. Ceo život sam se farbala, još od svoje 12. godine kada sam posvetljivala kosu hidrogenom :) i danas mi se baš sviđa ta prirodna boja smeđe kose. A hoću i da što duže prolongiram tu obavezu u svom životu, jer farbanje je ipak obaveza. Znam da će mnogi reći "ali to je jednom u mesec/dva" ali meni je čak i to teško padalo u vreme kada sam se farbala. Pa onaj grozni miris farbe, pa drži na glavi, pa oštećivanje kose... Baš mi se to više ne priređuje.

Htela sam i da se šatiram, ali sam pre toga htela da probam još par stvarčica koje će me odvojiti od farbanja moje baš guste i kovrdžave kose. Prvo sam probala da umutim farbu i nanesem je samo na pramenove u kojima se nađe neka seda i tako neke ekseprimente sa hidrogenom i farbama i kada ni to nije uspelo i ja već bila na korak od zakazivanja kod frizerke, u Lilly drogeriji sam ugledala ovaj stik!


Pa baš taj touch-up sam i htela! Nešto što će mi zamaskirati sede, pa makar i do sledećeg pranja kose! Već je bio u mojoj korpi, po ceni od 330 dinara. Pakovanje je u obliku karmina koje stvarno maksimalno olakšava nanošenje i omogućava da se ne umažete. Ja sam odabrala nijansu srednje smeđa, a koliko vidim na zvaničnom sajtu, pored nje ima još osam drugih nijansi.


Golden Rose je turski kozmetički brend koji proizvodi kompanija Erkul Cosmetics već više od 30 godina. Golden Rose u svojoj ponudi ima najviše šminke a tu si lakovi za nokte, proizvodi za negu lica i kozmetički aksesoari. Ja sam njihovu šminku koristila još u tinejdžerskim godinama, a onda sam prešla na neke druge brendove. Čula sam da su danas mnogo kvalitetniji nego tada a pristojne cene su i danas zadržali.


Ovaj stik za prikrivanje sede kose sadrži 5.2 grama proizvoda i nema neugodan miris. Koristi se tako što se njime pređe preko sedih radi efekta brzog farbanja tj. prekrivanja sedih kada možda nemate dovoljno vremena, ili kada želite da prolongirate vreme između dva farbanja. Ja ga koristim da bih prekrila moje sede i da se ne bih farbala uopšte :)


Ovaj stik nije trajna boja za kosu i skida se pranjem kose. On ciljano kamuflira sede i ne deluje veštački na vašoj kosi. Ostavlja trag ako pipnete posle toga te pramenove i verovatno biste umazali jastuk ali kako ja operem kosu tog dana kada ga stavim, ne mogu da kažem da sam to i doživela :)
Imam utisak da je kao neki kolor-šampon koji i nakon pranja ostaje na kosi, jer vidim da nisu sve sede vidljive odmah posle prvog pranja ;)


Po meni, ovo je odličan proizvod  koji odlaže farbanje i koji ću koristiti dok ne budem spremna za šatiranje a nadam se da će to trajati dugo :D


Što se sastava tiče drago mi je što nema amonijaka ali tu su silikoni, sintetika i moguće još svašta nešto u tragovima :)


KAKO VI PREKRIVATE VAŠE PRVE SEDE?



Podelite:

6 komentara

  1. E ne mogu da vjerujem da se i ovo ima nabaviti! Ja sam do sad sijede prikrivala tamnom sjenom za obrve, ali sad kad znam da ovo postoji obavezno ću potražiti da kupim!! Volim Golden Rose svaki dan sve više i više :) Hvala puno za preporuku! :)
    http://nayadoesmakeup.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja stvarno cudo ovo seda kosa ali ja samodavno videli htela al ja sam imala malo skromna seda ja sam set za kosu rep jeste lako vidim seda kad spustila rep kosu nievidim nista seda moja prirodna moja kosa crna nista netreba farba i ravna kosa i dugacka skromna kosa ☺

    ОдговориИзбриши