Freshka Gora kupka Nana


Leto je u svom punom jeku, a ja sam se setila kako sam pre par godina uživala u tuširanju nanom tokom vrelih letnjih dana. Tako sam i posegnula za ovom kupkom, koju sam dobila na poklon uz neku od porudžbina na sajtu Freshke gore.


Inače, nisam ljubitelj kupki i brčkanja u kadi. Nemam ni živaca a ni volje za tako nečim. Ja preferiram tuširanje ali sam sada napravila izuzetak.

Kupka je u obliku praha i rastvara se u vodi. Međutim, ja sam očekivala penu i sve što uz to ide ali sam samo dobila mutnu vodu. Miris jeste osvežavajući i širi nozdrve, daje osećaj hlađenja ali nije to takva kupka kakvu sam očekivala :(


Freshka Gora izgleda nikada ovu kupku nije uvrstila u svoju standardnu ponudu na sajtu a sada negde i predpostavljam zašto je to tako jer nema nikakav komercijalan efekat i čini mi se da bi retko ko bio zadovoljan efektom mlečne kupke bez pene, koja uz to ima baš bezveze prljavu boju.



U KAKVOM KUPANJU VI UŽIVATE ovog leta?



Podelite:

6 komentara

  1. Nemam kadu, tako da nemam pojma kako sam uopće ovdje završila haha :P

    ОдговориИзбриши
  2. Ja imam od lavande jedno sto godina, koristim je kao kupku za stopala :D

    ОдговориИзбриши
  3. Takodje nemam zivaca za punjenje kade i brckanja. Vise volim tusiranje, tako da ne kupujem bas kupke. :D

    ОдговориИзбриши