Diva Sheer Velvet piling za telo ~ Gossip Time


Već znate da je moj omiljeni prirodni piling za telo Divin Sheer Velvet jer je posle njega osećaj na telu fantastičan. Sve je mekano, novo i nežno a pete ga obožavaju!


Nakon što sam probala mirise Fruit Cocktail i Minty Tangerine, rešila sam da probam Gossip Time sa pravom kafom u sebi. Meni u zadnje vreme sve miriše na sladoled, pa tako i ovaj piling miriše na neki kafeni sladoled da tokom korišćenja stvarno imam utisak da mi je poslužen :)

O kvalitetu ovog pilinga sam sve već ispričala u prethodnim postovima, a sve te savršenosti sam dobila i u Gossip Time verziji, koja je sada moj favorit, zajedno sa Fruit Cocktail mirisom. Ako želite najmekaniju kožu posle kojeg će vam prijati sve, obavezno ga uvrstite u svoju rutinu!


Ovaj piling dolazi u plastičnom pakovanju od 120 ml i koštaće vas 450 dinara. Uvek ga možete kupiti i u setu sa Divinim puterima, pa malo uštedeti ;)




KOJI JE VAŠ OMILJENI SHEER VELVET?



Podelite:

6 komentara

  1. Nisam ga koristila ali sam toliko pozitivnih recenzija citala o njemu da bih ga rado jednom u buducnosti probala:)!
    Zanima me da li si koristila My green way piling i ako jesi, neko poredjenje? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam koristila My Green Way :/ Ovo je bio prvi prirodni piling (a da nije sapun) koji sam probala i više me nije zanimalo da probam druge :)
      Nameračila sam se da probam sve mirise :D

      Избриши
  2. Ja planiram da uzmem ovih dana My green way, javicu ti utiske ;)!

    ОдговориИзбриши
  3. Ihhh, ja ga danas kupila! Nije vise bilo verzije sa uljem pswnicnih klica koji lijepo mirise pa uzeh ovaj drugi sa zelenim cajem i limunom koji hmmm ne mirise :/...
    Nema veze, jeftiniji je, oko 350 din. za 100ml, brzo ce da se potrosi. Uvjek isprobam nesto jeftinije i dostupnije pa ako nisam zadovoljna probam skuplje jer, kao sto vec negdje napisah, mrzim postarineeeee :/!

    ОдговориИзбриши