Avon Footworks stik protiv žuljeva


Ovaj stik je treći po redu koji uzastopno koristim u istu svrhu: protiv žuljeva. Probala sam ga pre nekoliko godina kada se prvi put pojavio u Avon brošurama i zadnji put ga naručila pre par godina kada sam videla da se više neće pojavljivati. Međutim, kako se jako sporo troši, ja sam poslednje pakovanje koje sam imala u zalihama otvorila pre mesec dana, i tako i rešila da vam pišem o njemu.


Pakovanje je vrlo zgodno i vrlo lako za upotrebu. Ne znam tačno koliko grama proizvoda sadrži jer sam bacila kartonsku kutijicu, misleći da je gramaža označena i na plastici, ali nije :( Predpostavljam da nema više od 10 grama, a cena mu je tada bila nekih 300-400 dinara, što se meni višestruko isplatilo.


Testura je balzamasta i gusta. Ima neki blag miris, gotovo neutralan. Koristim ga tako što pre obuvanja sandala na primer njime pređem preko osetljivih mesta na kojima mi uglavnom izlaze žuljevi a to su uglavnom deo tabana ispod prstiju i onaj deo iznad pete, ona kao koska, ako me razumete? Tu me 99% obuće nažulja i tu uglavnom cepam obuću, npr. patike.
Mislim da ovaj balzam stvara taj neki zaštitni sloj između kože i obuće i da vas par sati štiti od žuljeva. Posle nekih osam sati nošenja obuće koja vas potencijalno žulja, trebalo bi dodati novi sloj, bar iz mog iskustva, mada su moja stopala izuzetno osetljiva.

SAVET PLUS: Leti obavezno nosite obuću koja ima uložak od prirodne kože!


Kombinacija uloška od prirodne kože i ovog balzama meni daje samopouzdanje da smem da hodam satima i po najvećem suncu, znajući da sam zaštićena od žuljeva i bolova.


Kada sam kupila ovaj stik, nije mi ni na pameti bila štetnost njegovih sastojaka, niti sam znala šta su parabeni, mineralna ulja i sintetika. Ovaj stik ih je pun :) a jedina svetla tačka je ekstrakt ši putera :) Pretrgli su se! :D
Međutim, kako ovaj stik stvarno koristim godinama i nanosim ga samo na stopala, mišljenja sam da mi neće naštetiti toliko koliko bi mi naštetilo da neki ovakav proizvod koristim na licu :D


DA LI STE PROBALI OVAJ STIK?
ŠTA VI KORISTITE PROTIV ŽULJEVA?


Podelite:

2 komentara