Alverde gel za tuširanje Kardamom & Vanila


Ponovo sam se vratila Alverde gelovima za tuširanje jer su stvarno najisplativiji a uvek se pojavi i neka nova ograničena serija mirisa, koju poželim da probam. Tako sam krajem maja kupila Kardamom & Vanilu.
Kupila sam ga na nekom popustu za 160 dinara i to je stvarno prejeftino za jedan prirodni gel od 250 ml.


Kao i svaki Alverge gel za tuširanje, i ovaj mi je sasvim ok međutim, moram da priznam da mi se miris ne dopada. Očekivala sam mnogo slađu i gurmanskiju varijantu a dobila sam blag i nežan miris, za moj ukus.
Na stranu to, ovaj gel savršeno radi svoj posao čišćenja i ne ostavlja kožu suvom.


Od svih Alverde gelova, moj omiljeni je ipak prvi koji sam probala: Nana & Bergamot.


KOJI JE VAŠ OMILJENI ALVERDE GEL?



Podelite:

4 komentara

  1. Nisam koristila Alverde gelove za tusiranje, nekako uvek se odlucim pre za Dove ili Palmolive. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je Dove bio jedan od omiljenih brendova pre nego što sam prešla na "prirodu" :)

      Избриши