Alverde First Class Volume maskara


Od Alverde maskara sam probala samo XXL Volumen i kada mi ona nije dala ni L volumen, brzo sam odustala od njih. Ja znam da su glavni problem moje izuzetno retke trepavice, ali mislim da niko ne uzima za zlo ženi koja voli da ima 100 puta gušće trepavice od svojih prirodnih :D


Međutim, kada su moje oči loše odreagovale na Avon Big & False Lash maskaru, brzo sam pohitala u dm drogeriju po jedinu maskaru za koju znam da nema štetne sastojke a ima pristojnu cenu :) Od svih Alverde maskara, odabrala sam First Class Volume jer naziv zaista obećava :)


Ova maskara dolazi u onako buckastom pakovanju, ima zaštitnu foliju, sadrži čak 15 ml proizvoda i košta 500 dinara.



Četkica se pri vrhu blago sužava, što je zgodno za one koji, kao ja, imaju retke trepavice. Sama tečnost je dobre teksture, mada joj je potrebno par sekundi da se osuši na trepavicama. Daje dobru boju i malo ih naglašava. One žene koje imaju bolje trepavice, verovatno će dobiti i bolji efekat.


Nema loše reakcije, nema alergije i nema osipa. Možda se za nijansu teže skida.


BEZ MASKARE



SA MASKAROM





DA LI KORISTITE PRIRODNE MASKARE?


Podelite:

0 komentara