Potrošeno u maju


Dragi moji, opet sam se malo ulenjila sa postovima, ali sada sam tu da vam opišem šta sam sve potrošila u prethodnom mesecu.

1. Avon Nailwear Pro+ lak za nokte u nijansi Orchid Splash, koja se izgleda više ne proizvodi, je bio odličan i baš mi je žao što sam ga potrošila :(

2. Alverde Deo krema Limun trava & Žalfija, koju sam recenzirala ovde, je nezadovoljavajuća. Dezodoranski bez štetnih sastojaka nisu efikasni kao antiperspiranti, bar oni koje sam do sada probala, ali svi koje sam do sada koristila su bolji od ovog :/

3. CD krema za ruke Pasji trn, koju sam recenzirala ovde, je jedna super kremica i ima svaku moju preporuku!

4. Alverde gel za tuširanje Vanila & Mandarina, koji sam recenzirala ovde, je super tuširalica i ima moje preporuke!

5. Babylove šampon, koji sam recenzirala ovde, me je razočarao jer mi se nekako i sama kosa, kao i teme, brzo zasitilo pa je došlo do neželjenih pojava kao što su brzo mašćenje i svrab.

6. La Roche Posay Effaclar Duo+ krema, koju sam recenzirala ovde, je potrošena, a ja koristim drugo pakovanje, što vam govori dosta toga :)

7. K Plus Olea skidač laka za nokte, koji sam recenzirala ovde, je super skidač i ja sam kupila još jedno pakovanje, što vam takođe govori da sam zadovoljna :)

8. Alverde puter za telo Orah makadamije i Ši puter, koji sam prvi put recenzirala ovde, je odličan za hidrataciju ali miris mu kvari prosek :/

9. Maybelline Volum' Express Lift-Up maskara, koju sam recenzirala ovde, je super maskara zbog koje ću sigurno nastaviti da kupujem Maybelline šminku.

10. Balea maska za kosu Vanila & Bademovo ulje, koju sam recenzirala ovde, je super maska ali moja kosa trenutno traži nešto malo hidratantnije.

11. Eos balzam za usne Summer Fruit, koji sam recenzirala ovde, je malo precenjen ali samo malo :)

12. Manna Coco Soni sapun, koji sam recenzirala ovde, je konačno potrošen, posle skoro dve godine! Super piling-sapun koji odgovara mojoj koži i koji bih svakako preporučila!


DA LI KORISTITE ILI STE KORISTILE NEŠTO IZ MOJE MAJSKE PONUDE?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

2 komentara