InSight Antioxidant šampon za kosu


Već par godina hoću da probam InSight šampone i pre nekih mesec dana sam to konačno i uradila! Vi, koji me redovno čitate, znate da stalno nešto izvoljevam sa šamponima i da mi nijedan nije dovoljno dobar. Možda je i u meni problem jer očekujem da mi kosa bude kao što je bila pre 10-15 godina, a ona sad prolazi kroz neku svoju transformaciju, sedi i nervira me :)
Ipak, teme je najveći problem jer se brzo zasiti i prirodnih šampona pa počinje da svrbi i da se masti. Mnogi su mi preporučivali InSight, pa sam i ja rešila da ih probam i to za početak Antioxidant verziju koja bi trebalo da obnovi moju kosu :)


InSight je italijanski brend koji proizvode šampone, balzame, maske, proizvode za stajling i farbe za kosu. Proizvode još i nešto malo kozmetike za telo, ali to se kod nas još ne može kupiti. Sve njihove proizvode za kosu možete kupiti u Alexandar Cosmetics radnjama ili online. InSight ne koristi štetne sastojke u svojim proizvodima za negu kose pa su veoma voljeni od svih koji paze na sastav a veoma pristojna cena ih približava svima.


Dakle, svaki InSight šampon ne sadrži SLS/SLES, mineralna ulja, parabene, boje, silikone i mirise koji izazivaju alergije. Navode da se 100%tno proizvode u Italiji i da sadrže organske ekstrakte, što je veoma pohvalno.


Litarski šampon košta 708 dinara, a postoji i pakovanje od 500 ml, koje košta 480 dinara. Pakovanje ima pumpicu pa nećete morati da rukama pomerate šampon i da vam eventualno bude težak za korišćenje. Pumpica je laka za korišćenje a i sve je lepo označeno sa Open/Closed i nema nikakvih problema, kao kod Diplona šampona i balzama.


Antioxidant šampon je veoma gust u odnosu na šampone koje sam koristila zadnjih godinu/dve, odlično opere kosu i meni ne treba dodatno šamponiranje. Ima jači miris, ali ne umem da ga odredim. Kao mešavina citrusa i još nečega :/ Miris se zadržava u kosi.


Po mom mišljenju, ovaj šampon je odličan! Odlično pere, ne iritira i ne suši dodatno kosu. Dobro, tu imamo malu pomoć balzama ili nekog ulja. Ono što me je najviše iznenadilo je to da moja kosa sa ovim šamponom izdrži i 6 dana bez pranja, što nisam godinama doživela! Ja sam uglavnom prala kosu na 4 dana.
Posle mesec dana korišćenja sam veoma zadovoljna, ali kako moja kosa i teme imaju tendenciju da se zasite, obavestiću vas i kako će mi odgovaratii u budućnosti :) Za sada ga ne menjam! :)


Kao što je proizvođač i naveo, veoma štetnih sastojaka nema a od veoma dobrih i prirodnih, tu su orahovo i jojobino ulje kao i ekstrakt korena šargarepe koji su tu za dobru hidrataciju, negu i mekoću.


KOJI JE VAŠ OMILJENI INSIGHT?

 

Podelite:

17 komentara

  1. Анониман20. јун 2016. 21:57

    Ne sadrzi SLS,ali ipak sadrzi sulfate :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovi mi ne iritirauju teme kao SLS i SLES, pa ih ja još ne izbegavam :)

      Избриши
  2. I moja kosa se brzo zasiti jednog te istog sampona.Ovaj jos nisam probala ali namjeravam.LP
    posjeti i moj blog nova sam i komentarisi ako nije problem

    ОдговориИзбриши
  3. Koristila sam samo InSight za oštećenu kosu, i bila sam jako zadovoljna! I sama sam ga kupila prvenstveno zbog njegovih sastojaka, ali i zbog gomile recenzija u kojima se ovi šamponi hvale. :) Nije učinio neka čuda za moju kosu, ali je svakako bila bolja nego pre njega, a i sporije se mastila. Jedan od boljih šampona koje sam imala prilike da probam. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam se dvoumila između tog i ovog, ali ću nekada verovatno probati i taj! :)

      Избриши
  4. Probala sam daily, antifrizz i damage, svaki mi je u početku bio dobar, a onda na pola boce počne perut da se pojavljuje. Zbog toga ih više ne uzimam...

    frualeind.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. O bože, nadam se da neće i meni to da se desi, mada se plašim, znajući svoje teme :( Onda stvarno ne znam koji drugi da probam! :)

      Избриши
  5. Анониман23. јун 2016. 22:52

    Kakvo ti je iskustvo sa Aknefug Oxid Wash suspenzijom?
    I sta sad koristis? Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje iskustvo je loše, odnosno ništa mi nije pomogla. (http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2014/02/dr-wolff-aknefug-oxid-wash-suspenzija.html)
      Akni sam se rešila a sada se najviše trudim da nađem nešto što će mi lepo obnoviti kožu i smanjiti ožiljke, ako već ne može da ih skroz ukloni :/
      Moja preporuka za akne ti je neki dobar čistač. Meni su se najbolje pokazali sapuni sa kokosovim uljem, mada mi je sad i više nego dobar Good Care Neem Guard koji je još i jako jeftin. Evo recenzije http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/06/goodcare-neem-guard-sapun.html
      Posle njega stavi neki hidrolat sa prskalicom. Ja trenutno koristim Marigoldovu Žalfiju o kojoj ću tek da pišem, ali ako imaš baš masnu kožu, biće ti dobar i Alchemy od matičnjaka http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2015/05/alchemy-organski-hidrolat-maticnjaka.html

      Marigold tonik je isto dobar u tu svrhu, potrošila sam možda tri pakovanja! http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2015/01/marigold-tonik-za-lice.html


      Za dan ti ništa više ne bih preporučila jer meni svaka dnevna krema zapušava pore, a za noć možeš da nađeš neku nekomedogenu kremu koja će ti dobro hidrirati lice i malo ga omekšati. Ja trenutno koristim LRP Duo+ ali dobra je i Marigold jer nema štetnih sastojaka http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2015/06/nova-marigold-krema-za-masnu-kozu.html

      ili Divina Juvena http://kozmetickidnevnik.blogspot.rs/2016/03/diva-krema-za-lice-juvena.html

      ali samo za noć :)

      Избриши
  6. Ja muku mucim sa mojom masnom kosom pa si me zainteresovala za ove sampone, ako vec toliko ne maste... Mada moze biti da to postizu necim sto isusuje tjeme pa se zbog toga kasnije javlja perut...��
    Imam masnu kozu i ono sto sam shvatila je da je za nju najvaznija higijena.
    Tonike odavno ne koristim, mozda cu probati Marigold ili All nut...
    Ono sto mom licu odgovara vec duze vrijeme je Natura Siberica nocna krema za masnu i kombinovanu kozu Sophora Japonica, nju sam koristila i preko dana, uopste mi ne masti lice a koza mi bude mekana i fina na dodir. Sad imam i dnevnu iz iste linije, u toku im je snizenje dnevnih kremica pa sam svoju kupila za 595 din. Jos je rano da bih saopstila neke utiske.
    Za umivanje koristim Natura Siberica pjenu iz iste linije i super mi je! Ja najvise volim pjene, sapuni su mi teski a gelovi se tesko ispiraju. Ova je diiivna, kao slag, dobro se ispira i prijatan je osjecaj na licu. E sad, ja se ne sminkam (masna koza ��) pa ne znam koliko je efikasna za skidanje sminke...
    Ono sto dermatolozi savjetuju kod kombinovane koze je da se masna zona njeguje kremom za masnu kozu a suvi djelovi kremom za suvu kozu. Kazu da nema zapravo efikasne kreme 2u 1 za kombinovanu kozu...
    Jedva cekam recenziju za Hidrolat od zalfije, i ja ga trenutno koristim, sto se mene tice, mogu i ne moram, nekako mu ne vidim neku specijalnu svrhu osim sto ga prsnem na lice povremeno kao neki osvjezivac.
    Vise sam se nadala da cu moci da ga koristim za tjeme glave ali je nezgodno za nanosenje... Trebala bi mi mnogo veca kolicina ako bih da se posipam po glavi �� pa da vidim neke rezultate.
    Toliko od mene za prvo javljanje��!


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, sulfati mogu iziritirati teme, pa je velika kocka kupovati one koje ih sadrže :/
      Sad mi pade na pamet za Natura Siberica šampone! Možda njih da probaš?
      Ja ih gledam samo na sajtu jer ih u Nišu nema. Ima nešto malo u dm-u ali to je možda jedna/dve vrste kreme i neki proizvodi za decu. Na sajtu ne uspevam da pronađem te kreme o kojima mi pričaš :(
      Što se tonika i hidrolata tiče, ja primećujem razliku jer mi ok hidriraju kožu pa se ne suši mnogo. Međutim, odgovaraju mi samo oni sa prskalicom. One koje bih stavljala na tufer pa na lice mi ne odgovaraju.

      Избриши
  7. U komentaru za sampon sam ostavila svoj predlog za nocnu njegu masne koze a htjedoh ovdje!

    ОдговориИзбриши
  8. Ej, ja sad vidjeh tvoj komentar. Ako te zanimaju njihove kreme za masnu kozu moj ti je savjet da odes na njihovu stranicu na FB Natura Siberica.sr i da ih tamo direktno pozoves telefonom na br koji ces naci, nikako nemoj pokusavati preko fejsa da narucujes, jako su neazurni i neprofesionalni za tu opciju.
    Postarina je 220 din. ali ako otvoris nalog na fidmaxu, imas 5% povracaj sume na iznos fiskalnog racuna pa ja tako "povratim" sumu koju dam za postarinu. Na iznos od skupljenih 500 din. dobijas vaucer koji onda mozes da iskoristis za narednu kupovinu nekog od njihovih proizvoda.
    Uzela sam sad sampon ORGANIC SHOP za volumen od sandalovine, i ta kolekcija im je sad na popustu 40%!Ne bih ga preporucula za suvu kosu ali meni je dobar.
    Inace, Siberica stalno daje neke popuste pa prati. Vec dugo mjerkam njihov piling za lice koji je jako hvaljen a planiram od njih da nabavim i OB sprej-balzam za kosu i to mi je prvo na listi! Sajt im se radi, nemas na njemu pola proizvoda pa idi na FB.
    I jos jedan savjet, ako budes narucivala od njih, preracunaj sta ti treba pa naruci vise stvari odjednom bas zbog te postarine! Vise se isplati.
    Hidrolat mi je pri kraju, idem ovih dana do NS pa cu probati tamo da kupim negdje i tonik(na tvoju preporuku) i jos hodrolata jer mi jw super kao priprema za ulje!
    Tek sam danas ukapirala da su im proizvodi jeftiniji u radnjama nego na sajtu!! Zvala sam nekih par lokacija i bas se raspitivala za cjene i da ne povjerujes!
    A kod mene u gradu nema ih nigdje :(..
    Kupila sam i onaj good care sapun sa nim uljem (opet na tvoju preporuku) i odgovara mi.
    Oduzih ja, ali nadam se da ce ti neke info koristiti ;)...
    Jedva cekam sledeci post!

    ОдговориИзбриши
  9. Hvala ti na svemu a informacije svakako koriste! :*

    ОдговориИзбриши
  10. Jos jedna stvar: cini mi se da su neke korisnce Siberice komentarisale da je u DM-u duplo skuplje sve njihovo jer i oni nabavljaju proizvode od ovih u BG pa pazi! Prvo provjeri telefonom cjene da bi mogla da uporedis.
    U mom gradu nema DM pa stvarno ne znam, ja kupujem direktno od njih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vrlo moguće, ne bi bili prvi proizvodi koji su tamo skuplji. Ja sam lično tamo više platila Granum Care proizvode.
      Volela bih kada bi Sivbericin sajt bio potpuniji i kada bih tu mogla sve lepo da pogledam i iščitam, ali šta da se radi, moraću ovako preko facebooka :)

      Избриши