Goodcare Neem Guard sapun


Već osam meseci koristim ajurvedske sapune kojima sam se snabdela u E-prodavnici Zelene apoteke. Ovo je četvrti i poslednji sapun iz grupe koje sam naručila i ono što sa sigurnošću mogu da kažem jedan od dva favorita, ako ne i prvi favorit :)


Nim ulje je fenomenalno za kožu i ne zovu ga za džabe božansko i savršeno i tvrde da leči, ili bar pomaže, kod gotovo svakog kožnog problema. Glavni sastojak ovog sapuna je 100% čisto nim ulje, mada nam proizvođač ne daje pravi uvid u sastav, po INCI nomenklaturi. Ovo je basic verzija Haldi Chandan sapuna koji sam korsitila pre njega, i ono što mogu da kažem je da meni ovaj više odgovara.

Pre svega, ovaj sapun dolazi u istom pakovanju kao i već pomenuti Haldi Chandan, samo što je kartonska kutijica zelene boje. Teži 75 grama i miriše jako i osvežavajuće, mada ja mislim da sam se već navikla na te mirise :) Košta nepunih 150 dinara, što je i više nego pristupačno, a osim u Zelenoj apoteci, može se naći i na ovim mestima.


Boja ovog sapuna je divna! To je ta neka petrolej zelena koja meni oduzima dah. A onda kada vidim da isto tako zeleno peni, baš se oraspoložim.


Ovaj sapun odlično peni i moje lice je očišćeno baš kako treba. Nema neprijatnog zatezanja i zapušenih pora, pa ni akni. Svarno odličan čistač kojeg ću sigurno opet kupiti!


Preporučila bih ga svima sa masnijom kožom i sa problematičnim licem. Mislim da bi prijao svima koji imaju i normalnu kožu, jer ne isušuje, pogotovo leti.


Jedino što mi smeta kod ovog sapuna je već pomenuta nepostojeća INCI nomeklatura i volela bih da stvarno sadrži puno nim ulja, jer nije ni ono toliko skupo samo po sebi :)


DA LI STE PROBALI OVAJ SAPUN?
DA LI KORISTITE AJURVDSKU KOZMETIKU?


Podelite:

2 komentara