Alverde Men 4 u 1 losion za telo Fresh Nature


Obožavam Alverde mazalice za telo ali imaju vrlo slabu ponudu mleka za suvu kožu. Tako sam zadnji put u dm drogeriji lutala pogledom da nađem na neki novi i zaustavila se na veselom i šarenom pakovanju Men izdanja, pa rešila da ga probam, pa šta ima veze!

Ovaj losion dolazi u standardnom pakovanju za Alverde losione i koštao me je 300 dinara. Dobila sam 250 ml laganog losiona za telo koji dobro hladi i osvežava telo.


Hidratacija nije savršena, meni više prijaju mleka i puteri, jer imam suvlju kožu tela. Dovoljna je jako mala količina da se pokrije telo i budite sigurni da će vam ovaj losion trajati zaista dugo.

Proizvođač navodi da ovaj losion jača kožu, regeneriše, sprečava starenje a ja ću reći da možda sve to radi, ali muškoj koži ;)

Miris je baš svež, ali na muški način :)


Sastav ovog losiona je standardan za Alverde i tu nema šta da se zameri za 300 dinara.


DA LI STE PROBALE ALVERDE MEN PROIZVODE?
DA LI UOPŠTE KORISTITE NEKU KOZMETIKU NAMENJENU MUŠKARCIMA?


Podelite:

2 komentara