S.he Stylezone Quick Dry lak za nokte ~ 176


S.he proizvode nikako da probam, već godinama! I onda jednom u dm-u rešim da ubacim u korpu ovaj lak. Htela sam neki crveni, a dopala mi se ova ni skroz koralna, ni skroz drečava nijansa i tako sam ja doživela svoju S.he premijeru.


S.he je još jedna u nizu dm-ovih pristupačnih marki. Njihov asortiman uglavnom čini šminka. Quick Dry lak za nokte sadrži 10 ml proizvoda i košta 219 dinara. Pakovanje je vrlo zgodno i zanimljivo a četkica je taman kako treba. Iako prvi put koristim njihove lakove, odmah mi je legla, što se ne događa tako često sa nekim drugim lakovima za nokte.


Nijansa 176 je u osnovi crvena, ali ona koralna varijanta crvene. Super je za leto a na nožnim prstima je neodoljiva! Brže se suši od Flormar ili Avon lakova.


Postojanost mu nije jača strana, ali dva/tri dana će izdržati :)


KAKVO JE VAŠE MIŠLJENJE O S.HE PROIZVODIMA?

Podelite:

0 komentara