Potrošeno u aprilu


Prošlog meseca je baš malo proizvoda dotaklo dno, a sada da brzo podelim svoje utiske o njima sa vama :D

1. Gala Farm ricinusovo ulje sam ukrala od mame, jer sam primetila da ga ne koristi :) Ja sam ga slatko potrošila kao skidač šminke.

2. Baidyanath ružina vodica, koju sam recenzirala ovde, je odlična u svojstvu tonika za lice i ovo je drugo pakovanje koje sam potrošila, jedno za drugim. Jedina mana mu je pakovanje bez raspršivača!

3. Jessa losion za intimnu negu, koji sam recenzirala ovde, je odličan proizvod i sve vam govori činjenica da trenutno koristim drugo pakovanje zaredom!

4. La Roche Posay Lipikar fluid, o kojem ću tek pisati, me nije zadovoljio. Slaba hidratacija, koža posle njega suva i žedna... sve u svemu, ne bih ga kupila.

5. Gayatri Radiance maska za lice, koju sam recenzirala ovde, je maska od gline koja će dubinski očistiti vašu kožu. Preporučujem.

6. Ultimate Diva mango puter Rice Violet, koji sam recenzirala ovde, je odličan izbor za suvu kožu. Bogata hidratacija i nega  u jednom. Ovaj miris više ne postoji, ali zato imate druge, još lepše ;)

Nikad kraći Potrošeno post! :)


DA LI STE PROBALI NEKI OD OVIH PROIZVODA I KAKVI SU VAŠI UTISCI?


Podelite:

0 komentara