La Roche Posay Effaclar Duo + krema


Neki od vas se možda sećaju mog prvog iskustva sa Effaclar Duo proizvodima i mojim razočaranjem u iste. Krema mi je čak bila i dobra, zato sam se i odlučila da je opet kupim. Ali i zato što je unapređena.


Inovacija je u tome što je sada ova krema efikasna i po pitanju ožiljaka, a to je ono sa čime se ja borim poslednjih nekoliko meseci. Još jedan razlog je i taj što mi je koža dehidrirala na kraju zime i morala sam da ubacim dnevnu kremu u svoju rutinu. Oni koji me redovno čitaju znaju da meni dnevne kreme zapušavaju pore, a to posle rezultira aknama. Kako mi Diva Stay Matte krema nije odgovarala, morala sam brzo da reagujem i ne mnogo da tražim i eksperimentišem. Setila sam se da je ova krema bila najlaganija koju sam koristila u zadnjih godinu/dve i sišla do najbliže apoteke. Oni je nisu imali, ja sam žurila i brzo je naručila preko Srbotrade apoteke :D


Srbotrade apoteka stvarno ima najbolje cene! Ova krema je kod njih jeftinija za 200 dinara nego po apotekama u Nišu! Tada je koštala 1422 dinara, a sada je 1444 dinara :D Naplaćuju dostavu (preko Post Expressa) ali opet mi je jeftinije tako. A da ne govorimo o tome što vam donesu na vrata u roku od jednog dana, i plus dobijete neki poklon! :)


Pakovanje je isto kao i prošlo izdanje, dakle 40 ml kreme u tankoj tubi sa tankim vrhom za savršeno doziranje. Isti medicinski miris i ista lakoća na licu. Brzo se upije, ne ostavlja kožu masnom i najbitnije - ne zapušava pore, čak i danju! Međutim, ja je danju koristim samo ako dehidriram, što mi se još jednom desilo pre desetak dana. Mora da je koža počela da mi se suši malo više?


Kada mi je dehidrirala prvi put, u februaru, izgledala sam očajno i baš sam se zabrinula. Koža je nekako bila sva mrtva i opuštena. Dehidrirala mi je prvi put u životu i tek tada sam razumela devojke i žene koje se žale na dehidrataciju. Uočavala sam neke nove linijice, ožiljci su izgledali dublji, nepravilnsoti i neravnine su bile baš naglašene i morala sam nešto da preuzmem.
Moja koža nije masna i sjajna, ali imam tzv. nesavršenosti i nepravilnosti. Nakon 24 časa i dva nanošenja, koži je počela da se vraća ravnoteža. Ili sam reagovala u pravom trenutku ili je krema mnogo dobra! :)


Otčepljivanje pora? Mislim da ona sama ne otčepljuje pore, ali ih ni ne začepljuje, pogotovo ako se koristi samo noću. Danju može samo ako i dok sam dehidrirana. Nakon toga mislim da bi mi bila višak.
Nepravilnosti? Svedeno na minimum. Nakon dva meseca (i načetog drugog pakovanja) ja nemam nikakve breakoute a koža mi izgleda daleko bolje. Koristim i neke prirodne maskice, o kojima ću drugi put.
Fleke? Moja koža im je izuzetno podložna, a dok nema akni, nema ni fleka :)


A sada dolazimo do dela koji najmanje volim kod ove kreme, a to je sastav i dimetikon u samom vrhu. On mi uglavnom zapušava pore i stvarno ne znam što ga toliko forsiraju u kozmetici? Volela bih kada bi napravili verziju bez silikona :)

Moje lice je za sada ok i bolje ali još uvek se borim sa ožiljcima i flekama. Čekam da se kod nas pojavi Avene TriAcneal Expert emulzija i nije mi jasno zašto toliko kasni!

DA LI STE PROBALI NOVIJU DUO+ KREMU I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

4 komentara

  1. ja inace nemam problema sa kozom ali mi svejedno ne odgovaraju neke dnevne kreme... Od La roche-posay koristila sam substaine+ i odgovarala mi je :D voljela bih opet da je uvrstim u dnevnu rutinu :D

    ОдговориИзбриши
  2. Ali kako ti onda ne zapusava pore ako sadrzi dimetikon?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne dozvoljavam da se nagomila odnosno nisam dozvoljavala tada kada sam par dana koristila i za dnevnu negu :D

      Избриши