Flormar lak za nokte ~ 456 Purr Cat


Ako je nude boja, onda je moja omiljena. Tokom devedesetih smo je zvali boja mesa, a onda je sa novim milenijumom došao i naziv nude :)
Nude usne, nude cipele, nude torbica, you name it, imam i volim! A onda sam je poželela i na noktima i uzela super nijansu od Flormara - Purr Cat, koja je stajala na gomilici pored kase u dm drogeriji.


Savršena hladna nude mi izuzetno prija u ovim prolećnim danima i čini da ruke deluju nežno i prefinjeno, bar meni.



Uživo izgledaju mnogo bolje!


KOJA BOJA NOKTIJU JE VAŠ TRENUTNI FAVORIT ?

Podelite:

4 komentara

  1. Mislim da sam merkala baš ovaj, bojala da će mi biti previše svetao pa sam preskočila, ali sada vidim da nisam bila u pravu :) Inače, kakva je trajnost Flormar lakova?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izdrži jedno dva/tri dana sa sve kućnim poslovima, da bude "netaknut". Bez baze i top coata :)

      Избриши
  2. Meni se baš ovaj lak sviđa za svaki dan, posjedujem par Flormar lakova i stvarno sam zadovoljna pigmentacijom, izborom boja i postojanosti :D

    Moj blog: candymakeupgirl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши