Baidyanath ružina vodica



Ružina vodica je još jedan trend-proizvod poslednjih godina u koji se bjuti blogerke kunu. Ja sam ljubiteljka hidrolata i tonika, pa sam kad tad morala da probam i ružinu vodicu tj. hidrolat ruže. Odlučila sam se za Baidyanath u Beyond zdravoj hrani. Ovo je pakovanje od 60 ml i košta 250 dinara, a postoji i veće pakovanje.


Ova ružina vodica dolazi u plastičnom pakovanju bez raspršivača, što me je razočaralo. Raspršivač omogućava direktno nanošenje na kožu i uštedu proizvoda. Nanošenje tupferom je malo nezgodno jer je otvor širi, moraš biti pažljiva i opet nekako imam osećaj da koža ne prima sva dobra svojstva kada se nanese preko pamučnog tupfera. Možda je dobro za čišćenje kože, ali za negu je ipak bolje direktno nanošenje na kožu, ili ja grešim :)


Pakovanje ima zaštitnu foliju oko celog proizvoda, što mi garantuje da niko nije otvarao vodicu pre mene. Ima jači miris, klasičan za ružu, koji ja baš ne volim, ali s vremenom mi je postao prijatan.

Ružina vodica se pravi od ružinih latica i koristi se u nezi hiljadama godina. Odgovara svakom tipu kože i preporučuje se za gotovo svaki kožni problem: suvoća, bore, akne... ma sve!


Ova vodica dolazi iz Indije i pravi se od vrste Rosa Domascena. Na našem tržištu se može naći i hidrolat bugarske ruže, i to nije ista vrsta ruže. Ja sam ovu vodicu koristila kao tonik, nakon čišćenja lica i ispod kreme za lice (uglavnom noću). Ono što se odmah primećuje je hidriranost i sjaj lica. Ova vodica licu vraća eventualno narušenu hidrataciju i daje licu sjaj. Neće izazvati nikakve probleme sa porama, pa je moja aknama sklona koža fantastično podnela ovaj ružin nus produkt :D


Proizvođač kaže da je ova vodica napravljena od najkvalitetnijih i ručno ubranih latica. Preporučuju je i tokom spravljavnja maski za lice, umesto vode, ali ja je nisam tako koristila jer bih je onda potrošila za nedelju dana. To je jedina mana ove vodice - mnogo brzo se troši! Može se još mešati i sa glicerinom ali i dodati u toku kuvanja. Ni to nisam probala :)

Ja sam potrošila već dva pakovanja i sigurno bih im se opet vratila, ali sada bih tražila nešto sa raspršivačem, mada koliko vidim, Lila Ma i Siberian Health su izgleda isto bez raspršivača. Ne znam kako Aroma Tea pakuje svoje hidrolate?

DA LI ZNATE ZA NEKU RUŽINU VODICU SA RASPRŠIVAČEM?
KAKVA SU VAŠA ISKUSTVA SA OVIM HIDROLATOM?


Podelite:

5 komentara

  1. http://chedana.blogspot.rs/2016/01/hedera-vita-rosewater-tonik-za-ciscenje.html?m=1 :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam nešto sumnjičava u njihovu kozmetiku jer sam videla da malo koketiraju i sa štetnim sastojcima u nekim proizvodima, pa ih sve kao zaobilazim :)

      Избриши
    2. Jeste i to je istina, ali ovo je 100% ružina vodica :* Ja sam koristila Mareea- ona isto ima prskalicu

      Избриши
  2. Kupis flasicu sa rasprsivacem i sipas. Oshadhi ima rasprsivace, za flasice nisam sigurna ali im cena nije bas povoljna.Ruzina vodica prilicno steze kozu, nije dobra za suvu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš, ja sam takav paranoik da bih istripovala da nije dobro da presipam tečnu kozmetiku jer bi sva došla u kontakt sa vazduhom, pa bih potencijalno smanjila njeno dejstvo :) :) :) Znam, znam, mnoge nervira ta moja opsesivnost, ali ne mogu protiv toga. Nisam za preručivanja nikako :)

      Избриши