Avon Big & False Lash maskara


Dugo nisam kupovala Avon maskare, a nekada sam samo njih koristila. Rešila sam da se toga malo podsetim i spojim sa željom da probam neku braon maskaru, jer kažu da vam smanjuje 10 godina. Od ostalih brendova nešto ni ne znam da li u svojoj ponudi imaju braon maskare?


Moja omiljena Avon maskara je bila Mega Effects. I dalje sam mišljenja da je to jedna od najboljih maskara ako su vam trepavice jadne kao moje. Big & False dolazi u kartonskoj kutijici i košta 990 dinara, trenutno na sajtu. Ja sam je naručila na nekom popustu za 500 dinara.


Četkica je debela, što mi je u ovom trenutku malo nezgodno, pa se stalno umažem, ali kapiram da kada se malo više naviknem na nju, da će biti bolje. Malo je vodnjikava za moj ukus.
Moje trepavice ne izgledaju Big & False, mada to ne bih ni htela, u pravom pravcijatom smislu tih reči, veliko & veštačko. Ja samo želim da izgledaju dosta gušće nego što jesu. Sa ovom maskarom moje trepavice izgledaju naglašenije i duže, ali za gustinu i nisam baš sigurna :/


Što se opcije 10 godina manje tiče, uverila sam se da je i to još jedno preterivanje make up artista, a možda samo oni to rade bolje :)


Generalno, ja nisam nešto prezadovoljna ovom maskarom. Ona je sasvim ok za neki prirodan izgled, bar što se mojih trepavica tiče. Ženama sa prirodno lepšim i gušćim trepavicama sigurno će izgledati još gušće, u to ne sumnjam. Moje su ipak preterano slabe :)


Ova maskara je od 10 ml i može se kupiti u još dve crne nijanse. Avon kaže da nema grudvica, ali kod mene ih ipak malo ima. U toku dana se ne razmazuje i lako se skida.

Bez maskare


Sa maskarom




Inače, sastav ove maskare


nije dobar&zdrav sa sve parafinom, sintetikom, silikonom, parabenima, PEGom... Too much!


Dodatak 6.7.2016. - Utisci nakon dužeg korišćenja na ovom linku.



Da li imate neku preporuku da ove jadnice postanu guste?

Podelite:

4 komentara

  1. Анониман23. мај 2016. 21:17

    Oriflame ona maskara u ljubicastom pakovanju sacesljicem kao cetkom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To bi trebalo da je ova? http://rs.oriflame.com/products/product?code=30719
      Hvala!

      Избриши
  2. Super izgleda ali imam par maskara na čekanju pa nikako da dođem do ove jer ne bih da gomilam, ali kopka me :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem da su ti trepavice bolje nego moje i da će ti se bolje pokazati! :)

      Избриши