Artdeco Skin Perfecting Make-up Base ¨¨ Podloga za šminku bez silikona


Krajem zime sam napatila neku dehidrataciju i puder je na licu izgledao užasno. Zbog problema sa aknama i dnevnim kremama nisam znala šta da radim i nakon hiljadu pročitanih tekstova na internetu, odlučila sam da probam sa nekom bazom za šminku. Pre nekoliko godina sam već koristila Avonovu bazu, ali tada nisam imala problema sa aknama.


Za Artdeco bazu sam se odlučila posle nekoliko pozitivnih recenzija naših blogerki. Međutim, kada sam u Jasmin drogeriji videla da postoji sillicone-free varijanta, impuslvno sam se odlučila da kupim baš nju. Ova baza dolazi u prelepom i luksuznom pakovanju od 15 ml i koštala je 1600 dinara početkom marta ove godine.


Ima pumpicu, što pohvaljujem jer onemogućava da vazduh i ostalo dođu u kontakt sa proizvodom, pre vremena. Tekstura same baze je malčice lepljiva ali lagana. Lepo prianja na lice i kožu ostavlja nežnom na dodir. Ja je stavljam samo na obraze i tek ako mi nešto pretekne na čelo i bradu.


Potrebno je neko vreme da odstoji, jer ako odmah nakon baze nanesem puder, može doći do onog mrvljenja pudera, što ne podnosim. Ako puder nanesem posle nekih pola sata, onda nema sličnih nus pojava već suprotno: puder sasvim lepo prianja na kožu i deluje dosta zaglađenije.


Proizvođač kaže da je ovo baza za sve tipove kože, i ja verujem da jeste. Meni ovakav tip proizvoda odgovara samo na suvim delovima kože, gde bi puder potencijalno pukao ili naglasio neravnine. To je sa ovom bazom zaista smanjeno. Ono što je zaista pohvalno je da proizvod ne sadrži silkone i parabene.


Ali, to ne znači da nema drugih loših sastojaka kao što su sintetika, alkohol, PEG...


Kako se prvi put susrećem sa Artdeco proizvodima, mogu da kažem da sam zadovoljna, ali ne i prezadovoljna. Prezadovoljna ću biti kada od proizvoda, od kojeg očekujem čudo, to i dobijem :D Ovaj proizvod je za mene spas ispod pudera kada mi koža dehidrira i kada hoću da mi puder malo bolje legne u smislu da mi lice izgleda ujednačenije i zaglađenije.


DA LI KORISTITE BAZU/PRAJEMER/PODLOGU ZA ŠMINKU?
KOJA JE VAŠ FAVORIT?

Podelite:

4 komentara

  1. Koristim artdeco bazu sa sjenila, odnosno make up na ocima,a ponekad i avonovu bazu. Za lice koristim catrice prime&fine primer, ali vrlo cesce Schaebens koncentrat u ampulama jer je nevjerojatno koliko dobro pripremi lice, ujednaci ten.. ovo pakiranje je zbilja luksuzno, a opcenito volim sve sto imam od ArtDeco - a. Pohvale za sastav bez silikona.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš žalim što kod nas nema Catrice, a za Schaebens nisam čula do sad! Moraću malo da proguglam :)

      Избриши
  2. Koristim Aurin Prime me za masnu kožu.
    Zagladi pore i matira. E sad, kako će puder da "sarađuje" sa prajmerom zavisi od od toga da li se oba proizvoda podudaraju u segmentu "sa/bez silikona".
    Pravilo šminkera je da se "slažu" u tome, inače djeluju "posvađano" na licu :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima logike u tome! Nisam to do sada znala, korisna informacija! :*

      Избриши