Alverde tečni korektor


Sa Alverde korektorom sam već imala loše iskustvo. Ustvari, imala sam loše iskustvo sa Alverde korektorom sa kratkim rokom trajanja, što ne znači da ću imati takvo iskustvo i sa regularnim izdanjem, pa sam kupila ovaj tečni concealer koji sam prevashodno namenila prekrivanju flekica i ožiljaka od akni.


Ovaj korektor dolazi u plastičnom pakovanju nalik sjaju za usne sa četkicom. Sadrži 8.5 ml proizvoda i košta 330 dinara. Kupuje se, naravno, u dm drogeriji :)


Ja sam uzela nijansu 01 Naturelle, a postoji i nijansa 02 Porcelain, koja je svetlija. Korektor je prijatnog i nežnog mirisa. Tesktura mu je lagana, a takva mu je i prekrivna moć. Nažalost, meni ne pokriva fleke kako treba tj. čini mi se da ga utapkavanjem koža samo još više upije, a fleka ostane iste boje kakve je i bila :/
Nakon toga sam počla da ga koristim na podočnjacima gde mi se dobro pokazao. Ja nemam izražene podočnjake i problem sa istim, tako da ovaj lagani korektor fino ujednači lice na koje je već nanet puder. I nakon 10 sati nošenja, neće se isušiti, skupiti i naglasiti borice, a i delovaće prirodno. Ja sam zadovoljna :)


Za lice mi definitivno ne odgovara, jer izgleda kao da ga moje lice proguta, ali mi je zato za podočnjake super. Odgovara mi i nijansa i struktura, a najviše činjenica da se na skuplja i ne isušuje tu tanku kožu ispod oka.


Iz Alverdea nam poručuju da ovaj korektor ima mineralne pigmente, da se koristi oko očiju, a ne za fleke, kako sam ja prvobitno imala nameru.

Sastav:

Aqua | Glycine Soja Oil* | CI 77891 | Simmondsia Chinensis Seed Oil* | Butyrospermum Parkii Butter* | Alcohol* | Silica | Glyceryl Stearate Citrate | Glycerin | Palmitic Acid | Cetearyl Alcohol | Stearic Acid | Caprylic/Capric Triglyceride | Theobroma Cacao Seed Butter* | CI 77492 | Prunus Amygdalus Dulcis Oil* | Magnesium Stearate | Xanthan Gum | CI 77491 | CI 77499 | Hydrolyzed Silk | CI 75470 | Calendula Officinalis Flower Extract* | Tocopherol | Citric Acid | Helianthus Annuus Seed Oil | Maltodextrin | Cinnamic Acid | Magnesium Aluminum Silicate | Parfum** 

* ingredients from certified organic agriculture 
** from natural essential oils

Sastav korektora je bogat za jedan korektor i dosta dobar.


DA LI KORISTITE RAZLIČITE KOREKTORE NA PODOČNJACIMA I BUBULJICAMA/FLEKICAMA/OŽILJCIMA?
IMATE NEKU PREPORUKU ZA MENE?

Podelite:

23 komentara

  1. Za podocnjake koristim Aurin korektor a za bubuljice onaj sa tri boje iz Oriflame-a. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман03. мај 2016. 12:26

    Ispod ociju koristim Aurin tecni korektor, a za prekrivanje bubuljica i oziljaka od bubuljica neprikosnovena mi je Artdeco kamuflaza, pokriva sve. Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jel to ova olovka http://www.jasmin.rs/linija.asp?id=220&lin=ARTDECO%20CAMOUFLAGE%20STICK ?

      Избриши
    2. Анониман04. мај 2016. 22:21

      Nije olovka, u pitanju je kremasta tekstura koja je spakovana u sicusnu pljosnatu .. posudicu, da tako kazem :). Izuzetna je zaista, mene muce dosadni oziljci od akni / bubuljica jer imam veoma svetao ten.. Svasta sam probala ali Artdecoova kamuflaza se meni pokazala kao najefikasnija. Kosta 900 i nesto din. Kristina

      Избриши
    3. Aha, znam na šta misliš. Ima 9 nijansi, wow! Hvala na preporuci :*

      Избриши
  3. Korektore koristim iskljucivo za pokrivanje podocnjaka, mada se ne mogu potpuno sakriti. Imam jako tanku kozu, kapilari su mi vidljivi, podocnjaci (cela regija oko oka)u svim nijansama ljubicasto-plavicaste boje. Osim ovoga Alverde, imam slican u kutijici i u flasici zeleni. Ne valja mi niti jedan, kada namazem na kozu dobijem nesto belicasto sto kasnije nestaje, lose pokriva. Trenutno mi je najbolji Yves Rocher, mogo je kvalitetniji za neznu kozu oko ociju. Ja sam slicno prosla kupujuci Dr Hauschka korektor. Bilo mi je cudno sto korektor za podocnjake sadrzi eu cajno drvo, a ispostavilo se da je za fleke na licu....Nije mi prvi put da ovako omasim. Pre dosta godina sam kupila korektor koji je bio pola zeleni, a pola u nijansi koze, radujuci se sto su tako pametno osmislili proizvod. Posle sam saznala da je za pokrivanje akni i slicnih upala. Zeleni deo je lekovit, a boja koze pokriva. Ne secam se firme koja ga je proizvodila.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam uvek slušala o tome da zeleni korektori najbolje prekrivaju crvenilo, i evo i Lola to kaže, ali ga nikad nisam probala na svojoj koži.
      Baš zeznuto to sa tvojim podočnjacima :/

      Избриши
  4. Meni se Aurin tečni korektor do sada najbolje pokazao za moje izražene podočnjake :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram malo više da se bacim na Aurinu šminku :)

      Избриши
  5. Od nekih profi sminkera sam saznala da se tecni korektori koriste za podocnjake a gusci i cvrsci su za prekrivanje akni i fleka jer "stoje" na mjestu a tecni se ipak razmazuju i struktura im nije pogodna za "lociranje" problematicnih mjesta.
    Takodje, vazi i obrnuto, ne koristiti cvrste korektore za podocnjake vec iskljucivo tecne.
    Ja imam izrazene tamne podocnjake i koristim zuti Nyx-ov kotektor tecni. Neutralise tamnu boju podocnjaka ali me nervira sto mi se uvuce u borice, kao i svaki drugi iako ga odmah setujem puderom u prahu.
    Vjerovatno ja i ne znam to pravilno da nanesem i nisam dovoljno vjesta kao sminkeri...
    A mozda tim boricama stvarno na spasa :(!
    Uvjek nanosim okoloocnu kremu prije sminkanja ali dzaba!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikada ništa nisam probala od Nyxove šminke :)
      Da, i ja sam se konačno uverila da tečni nikako neće da prekrije fleke, moja koža ga bukvalno upije!

      Избриши
  6. Žuti Nyx tečni korektor mi je ipak odličan za moje tamne podočnjake!
    Izvalila sam foru kako. Samo ga, na prethodno čistu kožu oko očiju, blago utapkam prstima preko seruma/kreme. Ne nanosim tečni puder, da budem iskrena ni ne volim pudere na koži niti imam vremena za šminkanje.
    Međutim, korektor se odlično ponaša kad nema pudera ispod, podočnjaci mi mnooogo bolje izgledaju a djeluje kao da ga nema uopšte na koži! Ne uvlači se, ma ništa!
    Ovo je super brza i spasonosna varijanta :)!

    ОдговориИзбриши
  7. Ne znam šta bih ti rekla, ja sam probala tečni puder za masnu kožu, nijanse su im baš bzvz, na kraju sam ga poklonila, koliko se sjećam nije nešto ni matirao.
    Imam i njihovu (za sad i jedinu haha) paletu od 6 sjenki, sa Avon bazom se dobro ponašaju ali nisu nešto pigmentovane, bar ne sve. Našla sam recenziju na YT baš za ovu moju paletu pa sam naučila da radim s njom :). Koristim i njihove 2 nijanse za kontur, kompaktne, tamnija je onako, mora da se nadograđuje a "banana" čuvena nijansa mi ne služi baš ničemu, skroz bzvz.
    Kao hajlajt mi je mnogo bolji Aurin tečni u nijansi Sunlight.
    Tako da, nije mi Nyx ništa posebno, nisi ništa propustila. Možda imaju dobrih stvari, čitala sam da su im dobre trio sjenke ali ja se nešto više ne usuđujem da ih kupim.
    Ja sam inače godinama koristila MF, Deborah i L'Oreal dekorativu i sigurno su kvalitetniji od Nyxa, a i cjenovno su jači.
    Htjela sam probati nešto jeftinije, ali eto, nisam se baš usrećila, kao ni sa Aurinim Absolut matte dugotrajnim ruževima... Postojaniji su od redovnih pa ih zato koristim ali daleko su od onog što možeš pročitati u recenzijama o njima...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. U, ti si se baš "naprobala"! Trebalo bi da započneš svoj blog!

      Избриши
  8. Hahhaha, ja samo volim da trkeljam o kozmetici, to mi opušta mozak jer radim veoma stresan posao :)!
    Daleko sam od experta, još manje volim da besomučno isprobavam na sebi proizvode, ja samo tražim najbolje za svoju kožu.
    Muku mučim sa dekorativom, na masnoj koži ništa ne "stoji", sve nam smeta, zapušava pore, zato ne volim to šminkanje i na šminku najmanje trošim!
    Ove godine sam radila "veliko spremanje" svog nesesera i shvatila da je svemu istekao rok prije 3-4 godine!
    "Najsvježijem" proizvodu je rok istekao prije 2 :D!
    Je li ti sad jasno koliko se često šminkam i koliko me to zanima hahaha?!
    Elem, pobacah ja sve i ostadoh bez ičeg bukvalno, pa sam morala da krenem od nule! Tako se skrpih nekim jeftinijim proizvodima, ali da sam se oduševila baš nečim, vala i nisam :/. A i ne znam ti se ja našminkati :P..
    Još uvjek nisam nabavila bronzer i rumenilo, sad sam u potrazi za nekim kvalitetnim proizvodima tog tipa jer MORA da mi stoji na mjestu, ne zapušava pore, ne šljašti itd. Ma muke haha!
    Ako imaš preporuku, nabaci nešto! Kakav ti je onaj Alverde bronzer o kom si pisala?
    Tako da, po svemu gore navedenom, ja bih bila jedna potpuna sramota za beauty blogerke hahaha...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvi, ja baš imam utisak da imaš puno iskustva a meni lično je velika pomoć i negativna recenzija, jer znam šta da ne probam :D

      Meni je Alverde bronzer dobar, međutim trebalo je da uzmem tamniju nijansu, pa ga retko i koristim :/
      A i ja sam skroz "basic" po pitanju šminke i milion stvari ne umem da uradim. Konturisanje, strobing, trista čuda - ništa od toga nisam probala nikada ;)

      Избриши
  9. Ja "učim" sa YT :P. U fazonu sam, kad mogu šminkeri, vala nemam ni ja 2 lijeve :).
    Dopada mi se kako me našminkaju u salonu, kako to sve stoji i poželim za tako neke prilike ja sama da mogu to da izvedem.
    Ali, treba imati kvalitetnu šminku i pribor, to ti je pola posla! Vježbom ti naučiš šta odgovara tvojim crtama lica.
    Sad sam u fazi da se lomim, da li da odvojim veću cifru za kvalitetnu stvar pa da mi traje 3 sl. godine ili da opet kupim nešto jeftino pa da ne koristim...
    Nisam za to da se za maskare, ruževe, sjajeve i sjenila odvaja ne znam koliko, to se brzo troši, ali odvojiti za dobar bronzer, puder, korektor, e to mislim da je dobra investicija.
    Onda imaš volje i da se našminkaš haha..
    Dobra su Deborah rumenila od tih srednje rangiranih i nepotrošiva su! Ja sam svoje izrabljivala nekoliko godina dok se nisam natjerala da ga bacim :).
    I nisam mu dno ni dotakla.
    A od bronzera sam koristila L'Oreal i dobro se kotiraju, sad "ciljam" na neki još bolji, jer imam takvu, nezahvalnu kožu i treba mi postojanost :/.
    Sjenke L'Oreal i MF, ja nisam imala loše iskustvo. Dobra baza je tu da "izguraš" i sa nekim manje kvalitetnim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se za kvalitetan pribor! Ja čitala kako svi hvale beauty blender i kupila Ebelin u nadi da je to to, međutim, daleko sam od oduševljene :/

      Избриши
  10. Ako imaš osjetljivu kožu sklonu aknama beauty blender nije za tebe draga, a ni četkice za tečni puder...
    Ni ja ih ne koristim jer mogu da rašire bakterije po licu, za takav pribor nikad ne znaš da li je dovoljno i temeljno očišćen a pošto je u pitanju sintetički materijal bakterije se na njemu lakše razmnožavaju.
    Zato je bolje da puder nanosiš prstima ;).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam sklona tako da mislim, nego sam, eto, htela da vidim to čudo! :D

      Избриши