Vichy Normaderm tečni puder


Već sam vam spomenula da sam kupila Normaderm puder. Krajem oktobra prošle godine nisam znala da će Normaderm puderi prestati da se proizvode i da će ih zameniti ovaj najnoviji 3D koji mi je tiha patnja, ali ne smem više da gomilam pudere, previše se nakupilo!


Ovaj puder sam kupila u Lilly apoteci. Prvobitno nije bio moj izbor, ali me je apotekarka ubedila. A i pre 10 godina sam koristila jedan Vichy puder, Normatient, kojim sam baš bila zadovoljna, mada u tom periodu nisam imala problema sa aknama i ožiljcima od istih.
Kako god, ovaj puder me je koštao skoro 2400 dinara što je negde standardna cena tih francuskih apotekarskih pudera, što jeste malo skuplja cena, ali uz svaku kupovinu kod njih ja dobijem neki gratis proizvod, pa mi onda bude lakše :)


Puder dolazi u standardnom pakovanju od 30 ml i u pet nijansi. Ja sam odabrala dosta tamnu, broj 45, Dore ili Gold, kako kome drago :) Tražila sam neki dosta tamniji puder jer mi je i u oktobru lice bilo tamno od letnjeg sunca i svi puderi su mi nekako bili svetli i neodgovarajući, pa sam rešila da uzmem ovaj dosta tamniji. Pakovanje je plastično, vrh je uzak ali je sama tekstura pudera pretečna za moj ukus, pa mi se stalno razliva :(


Toliko je tečan da se može mučkati u pakovanju, verovali ili ne! I toliko je tečan da ga koža odmah upije i mora se dodavati da bi ostao na licu. Da nije tako taman i da mi lice dolaskom zime nije posvetlelo, ne bih ni znala da sam ga stavila!
Prekrivanje je gotovo nikakvo a lice počinje da me pecka posle nekog vremena. Ima jak i intenzivan miris, koji mi generalno prija, ali znam da to nije dobro za moju kožu.


Puder nije težak i teško da će vam zapušiti pore ali ako imate osetljivu kožu, savetujem da ga izbegnete! Lice toliko pecka od njega, a to nije nimalo prijatno!


Ženama sa savršenim licima bi sigurno odgovarao. Onim nesrećnicama koje treba nešto da prekriju ili umanje, savetujem da ga izbegnu. Namučiće se, a ništa posebno neće postići. Probala sam da ga nanesem i četkom i blenderom, i opet nisam bila zadovoljna, pogotovo kako su meseci prolazili, a moje lice bivalo svetlije, ali to je i do nijanse. Sada ga čuvam za leto ;)


Normaderm linija je namenjena masnokošcima i problematičnoj koži. Koliko vidim, Vichy je zadržao proizvode za negu, ali je puder izbacio i zamenio ga drugim, mada se još uvek može naći po nekim apotekama.



Vichy poručuje da ovaj puder ujednačava izgled kože, sa čim se baš i ne bih složila, zbog previše tečne formule. Postojanost od 8 sati je kod mene tačna, ali moje lice nije masno i koristila sam ga zimi. Kod mene se pokazalo tačno to i da je nekomedogen, ali ne i da je pogodan za osetljivu kožu.



Što se sastava tiče, osim nepovoljnih silokona, tu je i alkohol koji nikako nije dobar. Ima tu dosta hemije i sintetike, ali ja sam spremna i to da podnesem ako će mi puder u potpunosti odgovarati. Međutim, to nije slučaj sa ovim puderom.


DA LI STE PROBALE NORMADERM PUDER?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

13 komentara

  1. Ako si spremna da izdvojiš toliko novca za dobar puder zašto ne probaš Dr Hauschka?
    Ima ga u Zegin Apotekama sada po cijeni od 2190 din. ali je još povoljniji u Srbotrade apoteci, čini mi se oko 1800 din.
    Kod nas u Zeginu nemaju testere ali ja mislim, da ako imaš svjetao ten da bi ti 01 nijansa odgovarala.
    Ja imam taman ten sa toplim podtonom i ne bih uzela preko 02 nijanse.
    Podsjeti se na blogu Beauty Axiom ;).
    Normateint sam i ja koristila, i meni je odgovarao, ali ja prosijam ispod svakog pudera, zato ih izbjegavam. Sad bih probala samo ovakav "zdrav" ...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Još uvek ne razmišljam o kupovini novog pudera jer ne bih (opet) da gomilam. Imam nekih 5 trenutno a nijedan nisam namazala bar tri meseca!
      Dr Hauschka mi jeste neka želja mada nikad nisam prelomila jer se ne deklariše jasno da je za problematičnu kožu. Mada, uzorak bih stvarno mogla da isprobam nekad! :D

      Избриши
    2. Ih, baš će da ti daju uzorak! Pa oni i testere naplaćuju kao bezmalo da kupiš ful size neke kreme od Marigolda ili Alverde :/! Mene samo nervira što kod nas u Zeginu nemaju ni tester da vidim bar nijansu! Baš sam im skrenula pažnju, kako misle da im neko kupi tako skup puder bez ikakvog uzorka! Neprofesionalno skroz!
      Znam da njihovu BB kremu ne preporučuju za masnu kožu a Jelena sa bloga Beauty Axiom kaže da se na njenoj mješovitoj pokazao i kao nekomedogen i da je sporije prosijavala nego od drugih pudera pa sad...
      Ja ću prosijati od svakog (zato su blot papirići obavezni u torbi haha), bitno mi je da je nekomedogen.
      Jedino što nema visoku pokrivnu moć a znam da ti to tražiš od pudera...

      Избриши
    3. Haha jeste, skupi su im i testeri i za takve proizvode bih se baš razočarala kada mi ne bi odgovarali :/
      Nažalost, živimo u zemlji sa tako jadnom platežnom moći i platama i gledamo da nam se kupljen proizvod i isplati. Ja sam toliko puta pogrešila da se više i ne nerviram ali se više ni ne odlučujem tako lako da ih kupim.

      Избриши
  2. Vraćam se na ovaj post poslije iščitanih nekih stranih i hr recenzija i definitivno odustajem od Hauschka pudera.
    Ipak nije za masnu kožu :/.
    A ovaj Vichy ne bih koristila zbog alkohola pri vrhu (loše iskustvo sa BB Garnier me je naučilo pameti!), a i čitala sam da je kod dugih isušivao lice tako da hvala ali ne, hvala :)!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, Vichy proizvodi su uglavnom puni alkohola :(
      Kad smo već kod njih, ja sam se baš bila naložila da isprobam onaj 3D kad je izašao, ali kako ih imam nekoliko, smirila sam se do daljnjeg. Kasnije sam čitala da i nije toliko dobar koliko sam pročitala kod prvih recenzija :)

      Избриши
  3. Heh, daću ti ja kroz nekoliko dana svoje utiske vezano za Vichy dermablend 3d s obzirom da sam danas došla do nekoliko testera u lokalnoj apoteci;)!
    A ljubazna radnica mi je uz to tutnula i testere u količini od 27ml za Vichy Idealia Life serum koji važi za dobar za masnu kožu.
    Ako uzmem u obzir da je standardno pakovanje ovog seruma 30 ml i da košta oko 4000 din.ja dobih skoro ful size potpuno dzabe :D!!
    E vala i meni jednom da se posreći hahah!

    ОдговориИзбриши
  4. Evo konačno i mojih utisaka o Vichy Dermablend 3d puderu :)!

    Nanosila sam ga, na prethodno spomenuti Vichy idealia serum, kao što je preporučeno. Serum je pun silikona pa mi se silikonska baza nije nanosila preko. Jednostavno, to je za mene too much silikona!
    Puder sam nanosila prstima i fiksirala malo kompaktnim puderom za dodatno matiranje.

    Rezultat: nakon 2-3 sata sijala sam kao da sam tiganjem trljala lice!
    Puder se skida, ostaje na rukama, telefonu, uvlačio mi se u pore na nosu.

    Dobre strane pudera: dobra prekrivna moć, mada ja nemam nekih nepravilnosti, ali zbog gustine mi se čini da je tako.
    Prilagodljiva nijansa (moja 25 nude), a ja imam tamniji ten, žuti podton, i nije bilo razlike između lica i vrata.
    Ne sadrži parabene.
    Visok SPF.

    Loše strane:
    Ne "radi" ono što obećava :/.
    Ne matira, teže se blenda, nije postojan.

    Savjet: Obavezno nabaviti testere prije kupovine, više njih po mogućnosti. Pa tek onda odlučiti da li ima smisla dati 2300 din.!
    Moje mišljenje je da ne vrijedi ni blizu tih para i masnokošcima ga ne bih preporučila, eventualno nekom ko ima normalnu kožu.
    Nije ni za suvu kožu jer bi, po mojoj laičkoj procjeni, naglašavao suve djelove i uvlačio se u bore.
    Ja ga ne bih kupila i L'Oreal infallible stay matte 24h mi je neuporedivo bolji za masnu kožu.


    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znači definitivno nije za masnu kožu :/
      A jesi probala bez seruma?

      Избриши
    2. P. S. Žao mi je što mi ovaj puder ne odgovara zbog mehaničkih UV filtera (u prirodnoj kozmetici su samo oni dozvoljeni) i zbog odsustva parabena. Ima i aktivnih sastojaka koji mi se dopadaju.
      Ali, šta ćeš! Možda bi tebi odgovarao, ti nemaš masnu kožu kao ja...
      Utiske sam napisala poslije 1 korišćenja, zaista nisam poželjela da ga opet upotrebim...

      Избриши
    3. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    4. Nisam, zbog SPF. Moja dnevna krema ga već sadrži ali hemijske.
      Zato sam na serum, on nema SPF...

      Избриши