Vichy Normaderm losion za lice


Možda će vas iznenaditi činjenica da se neki Vichy proizvod našao na mojim policama kada sam toliko pričala kako mi francuska kozmetika nikada nije odgovarala. Pogotovo ona iz apoteka. Međutim, jesenas sam toliko tražila neki odgovarajući puder, da sam i do Vichyja dogurala! A uz kupovinu pudera, dobila sam ovaj losion na poklon, u Lilly apoteci.


Normaderm je linija namenjena koži sa nepravilnostima izazvanih masnom kožom. Ovaj losion je namenjen za čišćenje kože sklone aknama i sužavanju pora. Dolazi u plastičnom pakovanju od 200 ml i košta nekih 1200 dinara minimum.


Iako Vichy naglašava da ovaj losion ne sadrži sapun i parabene, neke stvari u njegovom sastavu ja ipak ne opraštam kozmetičkim proizvodima, ali sam, eto, rešila da ga probam. Počela sam da ga koristim kao tonik, nakon čišćenja lica. Losion na tupfer, pa na kožu, i tako dva puta dnevno, ujutru i uveče.


Nažalost, brzo se ispostavilo da mi ne odgovara :( To je, naravno, zbog visoke količine alkohola u njemu. Kao što je već svima poznato, alkohol isušuje površinu naše kože, čime samo provocira kožu da proizvodi još više masnoće, a to dodatno izaziva bubuljice i akne.


Ja sam vrlo brzo prestala sa upotrebom losiona i ostavila ga za situacije kada neki deo lica treba dezinfikovati, kod čupkanja obrva i slično, gde obično završe svi tonici/losioni koji mi ne odgovaraju.


Vichy nam još poručuje da je ovaj losion pogodan za osobe za osetljivom kožom. Ja se ne bih usudila, da sam na njihovom mestu.


Po meni, ovo je preagresivno sredstvo i nisam osetila poboljšanja koje Vichy obećava, baš naprotiv :(


Za to je, sigurna sam, zadužen alkohol, koji je, pored vode, glavni u ovom losionu. Tu je još i jeftin čistač propilen glikol, PEG emulgator, parfem... sve u svemu, daleko od onoga što cenim i što mi odgovara.

Ja se više neću zeznuti, a ne bih ni vama savetovala :)

DA LI STE KORISTILE OVAJ LOSION?
KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

7 komentara

  1. Meni nista iz ove njihove linije nije odgovaralo. Sad se kunem u Norevu. :) Preporucujem ti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šta njihovo koristiš? Nikad ih nisam probala :)

      Избриши
    2. Noreva prociscavajuci gel za umivanje i Global 6 kremu ali samo ciljno. :) ja sam prezadovoljna.

      Избриши
  2. Od jedne devojke sam cula da su Vichy tonici, pene, itd, jaki tako da ih zaobilazim. Mada, ko zna, mozda nekad u buducnosti ipak probam neki njihov tonik :) Kristina

    ОдговориИзбриши
  3. Toliko su izvikani i čini mi se neopravdano skupi! Čemu toliko alkohola nikada mi neće biti jasno, kad on smeta svakoj koži. Ja, koja imam potpuno masnu kožu, ne mogu da ga podnesem, ne smijem ni da pomislim kakav je na osjetljivoj ili suvoj koži!
    Marigold tonici su mojoj koži sasvim dovoljni, a cjenovno pristupačni.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, s obzirom kakav je sastav, cene su stvarno nekad prenaduvane. Alkohol koriste jer je jeftin :D :D Šalu na stranu, s obzirom na to koliko su jaka i poznata kuća, trebalo bi da prate i trendove i saznanja po pitanju sastava.

      Избриши