Ultimate Diva mango puter za telo ~ Rice Violet


Da obožavam Ultimate Diva putere već znate. Već sam pisala o varijantama Tangy Vanilla i Love Call. Negde decembra prošle godine sam odlučila da probam sve mirise i odredim omiljeni, pa sam naručila Rice Violet. Međutim, ovaj miris više ne postoji u online ponudi Ultimate Diva putera, a ja i ne žalim toliko za njim, jer mi se prethodno probana dva više dopadaju, pogotovo Love Call!


Ovaj puter, dolazi u staklenoj teglici i prvi je Ultimate Diva puter kojeg sam imala u regularnom pakovanju od 210 ml. Ono što zameram pakovanju je dubina jer imam kratke prste, pa kada dođem do pred kraj teglice, moram malo da se pomučim da bih olizala teglicu :D Taj problem je, pošto sam baš toliko zahtevna, i rešen sam od sebe, jer postoji pakovanje od 60 ml, koje je verovatno pliće, pa eto mi ga po ceni od 400 dinara. Veće pakovanje košta 850 dinara, što je izuzetno povoljnije, a još povoljnija varijanta vam je da ga uzmete u setu sa Sheer Velvet pilingom za telo, kako ih ja uglavnom kupujem. Tada oba proizvoda dobijate za 1200 dinara, koliko sada košta taj set.


Kao što sam već spominjala, Ultimate Diva je savršeni puter za telo koji će negovati, hidrirati i namirisati vaše telo. Odoleće svim uslovima i hladnoćama - ja ga koristim cele zime i, kako sam skoro naručila još jedan, razmišljam da li da ga ostavim za narednu zimu ili da ga otovrim sad? :)


Rice Violet miris mi se najmanje dopao i manje je intenzivan od ova druga dva. Nežan je i meni nekako više puterast, ši-puterast. U krajnjoj liniji, miriše na čisto, ali nedovoljno da bi ostavio neki utisak, po meni.


Rice Violet mirisa više nema, ali ovaj fenomenalni puter možete kupiti u preostala četiri. Ako bih pravila gradaciju od do sada isprobanih, od onog koji mi najviše prija po mirisu, to bi izgledalo ovako: Love Call, Tangy Vanilla pa Rice Violet. Kupila sam i Secretly Pink, pa ću vam u budućnosti pisati i o njemu. Što se nege tiče, svi su savršeni!

DA LI STE PROBALE OVAJ PUTER I KOJI JE VAŠ OMILJENI MIRIS?

Podelite:

0 komentara