Ultimate Diva mango puter Special Edition ~ Love Call (Victoria's Secret Love Spell dupe)


Oni koji me redovno čitaju, znaju koliko sam ove zime bila zahvalna Diva kozmetici što je moje ruke održavala negovanim i hidriranim. Maja me je baš opremila za zimu, a ja sam i kasnije nastavila da koristim njene putere, što vam jasno govori koliko sam bila zadovoljna.

Kao što sam vam već rekla, Ultimate Diva mango puter se za sada može kupiti u četiri varijante, od kojih sam ja već pisala o mirisu Tangy Vanilla. Od tada se promenilo to da je izbačena varijanta Rice Violet a ubačena ova - Love Call. U vreme kada sam ga ja probala zvao se Special Edition :)


Ono što me je odmah fasciniralo je miris. Per toga nisam imala priliku da pomirišem Love Spell miris ali se jesam očarala, istog momenta! A i moj muž je bio taj koji je bio očaran, što mu se jako reko dešava sa mirisima krema za ruke jer on voli baš to, miris parfema, a ne miris kreme :)

Miris se duuuuugo zadržava na koži, što je takođe divno a o nezi mislim da nema potrebe govoriti, jer sam sve već rekla u recenziji varijate Tangy Vanilla.



Ono što me je takođe oduševolo kod ovog probnog pakovanja je i boja, ali ja ne znam kako sam izgubila tu fotografiju :(

Sve u svemu, ja sam ovim puterom bila prezadovoljna, a Maja me je baš obradovala kada mi je pre desetak dana rekla da će se ovaj miris naći u stalnoj postavci. Ako želite fenomenalnu negu sa još fenomenalnijim mirisom, ovaj puter je sigurno za vas!

DA LI STE PROBALI DIVA PUTERE?
KOJI JE VAŠ FAVORIT?


Podelite:

0 komentara