Diva Sheer Velvet piling za telo ~ Minty Tangerine


Svi znate da je moj omiljeni piling za telo, od prvog trenutka kada sam ga probala, Divin Sheer Velvet. Jer on bukvalno vašu kožu ostavlja somotski (velvet) mekanom u toj meri da bez njega više ne možete!
Ako pratite sve moje recenzije, onda znate da sam bila oduševljena Fruit Cocktail mirisom a posle njega sam naručila ovaj, Minty Tangerine. Ipak, meni više prija Fruit Cocktail, ali nije ni Minty za bacanje :)


Lagan i svež, razbudiće vašu kožu, a da ne govorimo o oporavku, nezi i mekoći kada ga isperete. Ne postoji deo vašeg tela koji posle njega neće biti savršeno mek.


Već sam vam rekla da ovaj piling dolazi u plastičnom pakovanju od 120 ml i košta 450 dinara. Možete ga kupiti i u okviru setova, po jeftinijoj ceni, pa pogledajte ovde.
Meni se jedino ne dopada pakovanje jer, ma koliko pazila, proizvod dolazi u kontakt sa vodom, pa se samim tim i pokvari :(


Ja obožavam osećaj moje kože nakon ovog piliga. Koristim ga dva puta nedeljno tokom tuširanja.


DA LI KORISTITE PRIRODNE PILINGE ZA TELO?
KOJI JE VAŠ OMILJENI?

Podelite:

0 komentara