Potrošeno u martu


Četvrtina godine je iza nas! A i zima je konačno iza nas! Da li se i vi radujete suncu i ovim lepim danima? Da li i vama popravljaju raspoloženje?

Neću vas dugo zadržavati i preporučiću vam da što više iskoristite lepo vreme, pa ću se brzo osvrnuti na ove potrošene proizvode :)


1. Balea maska za kosu Vanila & Bademovo ulje, koju sam recenzirala ovde, je super maska za manje od 300 dinara! Super omekšava, razmrsi kosu i slatko miriše. Trenutno koristim drugo pakovanje, a to vam nešto govori ;)

2. Baidyanath ružina vodica, koju ću tek recenzirati, sam odlučila da probam jer je najdostupnija ali i najjeftinija od svih ružinih vodica, koliko ja znam. Koristim je kao tonik i zadovoljna sam, a kupila sam i drugu bočicu po redu. Jedina zamerka je što nema raspršivač.

3. Balea koncentrat za ruke sa babasu uljem, koju ću tek recenzirati takođe, sam kupila posle pročitane recenezije na blogu Mazalice. Zbog pakvanja sam odlučila da je koristim na poslu kao kremu za ruke, međutim konzistencija se lepljiva i sporoupijajuća, pa nije savršeno rešenje za dan.

4. Avon Planet Spa Sweet Sensuality sprej za telo, o kojem sam pisala ovde, je ok za sprej za telo, ali mislim da njihovi sprejevi iz Naturals linije imaju jače zadržavanje na koži, pa su samim tim efektivniji od ovog.

5. Oksigen aktivni kiseonik, o kojem sam nedavno pisala ovde, me je razočarao jer sam očekivala daleko više, nakon milion pročitanih recenzija. Dosta isušuje kožu, što na duže staze deluje vrlo loše. Možda je dobar kao dezinfikator.

6. Diva Sheer Velvet piling za telo Minty Tangerine, o kojem ću tek pisati, je odličan, mada sam ja za nijansu više zadovoljnija Fruit Cocktail verzijom.

7. Alverde puter za telo Orah makadamije & Ši puter, koji sam prvi put recenzirala ovde, je drugo po redu pakovanje koje koristim. Odlično neguje kožu tela, ali mu je miris nezadovoljavajuć i već mi je toliko dosadio da već sada znam da ga više nikad neću kupiti.

8. Alverde balzam za usne Neven, o kojem sam prvi put pisala ovde, je najbolji Alverde balzam koji uvek ubacim u svoju dm korpu.

9. Manna sapun Zlatni pramenovi, koji sam recenzirala ovde, je ispao toliko katastrofalan za moju kosu da se više nikada ne bih usudila na takvo pranje kose. Užasnu suvoću i mršenje pamtim i dan danas, iako je to bilo pre više od godinu dana! Na kraju sam ga potrošila tako što sam sa njim prala četkice i blender za šminkanje :)

10. Marigold mleko za skidanje šminke, koje sam prvi put recenzirala ovde, sam dobila na poklon uz naručene proizvode preko interneta, i to dva puta! Nakon dva potrošena proizvoda, mogu da kažem da je sasvim dobro, za jedan prirodan proizvod, ali da sam pronašla ulje koje bolje radi taj posao, ali o tome u budućnosti ;)

11. Diva Detoxify sapun, koji sam recenzirala ovde, mi nije odgovarao na duže od nedelju dana. Na kraju sam ga potrošila kao sapun za telo, u čemu mi takođe nije bio idealan, jer je moja koža suva, a sapun je namenjen masnoj, ali dobro sad :D Moje telo ipak mnoooogo više trpi od lica!

DA LI STE PROBALE NEKI OD OVIH PROIZVODA I KAKVI SU VAŠI KRAJNJI UTISCI?

Podelite:

4 komentara

  1. E zato ja Anči svaki put uzmem neki novi Alverde puter/mleko/losion :D nema ponavljanja, hoću sve žive mirise da isprobam :)) Alverde okooločno sredstvo za skidanje šminke koristim i u te svrhe, ali i kao mleko za čišćenje lica i vrlo je dobro. Bocu sa raspršivačem možeš nabaviti u apoteci ;) a vidi i ovde http://www.melissa-biokozmetika.com/index.php?page=browse&action=list&group=3&cat=29

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma ti si moja pametnica, uvek bila i ostala :*
      Odavno nisam vdela neku novu Alverde mazalicu, neki novi miris :(

      Избриши
    2. Hvala! ♡ ovaj je novitet http://ustedite.ba/artikal/37078/alverde-kremasti-uljni-losion-za-tijelo-jasmin-i-susam-200-ml :) ako nema u tvom dm-u, pitaj ih i traži im da poruče, pa niste vi na jugu manje važni od nas :(( i molim te, ne ustručavaj se, ako treba, nakupovaću ti ja ovde i poslati.

      Избриши
    3. Baš danas idem do dm-a, pa ću pogledati šta ima. Sećaš se onih stvarčica za zanoktice kada sam se žalila da nemamo? Posle nekog vremena smo dobili i baš ih isprobavam :)
      Izgleda da samo kasnimo za vama, nije neka diskriminacija u pitanju :D :D :D
      Hvala na brizi, Iviću moj! :* <3

      Избриши