Maybelline Volum' Express Lift- Up maskara


Uopšte ne volim svoje trepavice! One su toliko ravne, nekako spuštene i bezlične, ako smem da dodam. A ne volim ni nanošenje maskare jer nikada ne dobijem onakav izgled kakav bih volela da dobijem. Te podignute, guste trepavice koje ne padaju. Džabe ih ja uvijam i trudim se. A možda sam jednostavno glupa za maskaru! Ne isključujem :)


Nisam neki ljubitelj Maybelline šminke, a ni sama ne znam zašto. Jednostavno se nikada nismo pronašle a onda sam prošle godine rešila da moram da probam njihove pudere, jer sam toliko pohvala čula. Praveći svoju prvu online porudžbinu na BeautyShopu, zapala mi je za oko ova maskara. Bila je na nekom većem popustu i platila sam je tek nešto više od 300 dinara!


Maskara dolazi u buckastom pakovanju i sadrži 10 ml proizvoda. Namenjena je podizanju trepavica. Ima zakrivljenju četkicu koja omogućava nanošenje sa svih strana a uz to i da malo odignete trepavice.


Ja sam maskarom, u principu, zadovoljna, s obzirom da su moje trepavice takve kakve jesu a da se ja nešto posebno ni ne trudim da izvučem njihov maksimum.


Proizvođač kaže da će se trepavice dignuti na nove visine, da će se volumen uvećati tri puta, da neće biti grudvica i da ćete brzo završiti šminkanje. Ja se svim srcem slažem da grudvica nema, ostalo mi je malo diskutabilno :/
Ova maskara je oftamološki testirana, pogodna je i za osetljive oči i osobama koje nose sočiva. Ja nikakve iritacije nisam imala.


Kao i svaka maskara, ima rok trajanja od 6 meseci po otvaranju, mada sam ja čula da maskaru treba baciti već posle tri meseca, s obzirom da četkicom stalno pritiskom unosimo vazduh.

Prvi deo sastava sam, nenamerno, vrlo loše slikala, pa se izvinjavam! Ako vam nešto znači, evo ga:



A kako ova maskara izgleda na mojim trepavicama kada se ne trudim, pogledajte na fotografijama dole. Prve dve su bez maskare:



sa maskarom



Ništa specijalno i ne dovoljno gusto, ali ok za neku prirodnu varijantu kakvu uglavnom i preferiram.

DA LI VOLITE MAYBELLINE ŠMINKU?

Podelite:

0 komentara