Herbateria kokosovo ulje


Mislim da ne postoji beauty blogerka koja bar jednom nije pisala o kokosovom ulju! Ono je već godinama hit među svim ženama i uglavnom ga koriste u nezi kose. Koje god bih ulje probala, svi bi mi rekli "Probaj kokosovo!" i tako sam ga ja konačno isprobala u nezi tela, kose i kao skidač šminke.


Sećate se da sam pre godinu/dve naručila neke Herbateria putere za telo? E tada sam naručila i njihovo kokosovo ulje. Međutim, ovo ulje sigurno nije čisto i nekog bog zna kakvog kvaliteta, jer je najjeftinije kokosovo ulje koje sam ja videla. Koštalo me je samo 250 dinara pre dve godine, a sada je cena 300 dinara, što je i dalje mnogo jeftino za 100 g ili 100 ml proizvoda!
Poređenja radi, Aromaticino je oko 700 dinara, a osim ovog, jeftinije varijante su i Beyond, Granum i Marigold, mada su ipak skuplji od Herbateria kokosovog ulja.
Kako naši proizvođači nisu u nekoj preteranoj obavezi da nas obaveste o tačnom sastavu, poreklu i načinu izrade na deklaraciji, tako mi to ne možemo sami ni da ukapiramo, pa nam ostaje da zaključujemo na osnovu cene ili da kontaktiramo proizvođača i da mu verujemo na reč.


Ja sam negde cenu povezala sa kvalitetom i plastičnim (jeftinim) pakovanjem. Herbateria kokosovo ulje sam dobila u irokom plastičnom pakovanju u kakvom se obično pakuju univerzalne kreme. Ja ovakva pakovanja baš volim kod krema za telo, ali je za ulje katastrofalno jer se može za čas prosuti i morate biti veooooma pažljivi, pogotovo dok ne potrošite prvu polovinu :/ Meni se odmah prosulo, čim je prešlo oz čvrstog u tečno stanje, što se kod kokosovog ulja dešava na temperaturi većoj od 23 stepena.


Ukratko, kokosovo ulje se dobija presovanjem mesa kokosovog oraha. U sebi sadrži laurinsku kiselinu koja ima snažno antivirusno i antibekterijsko delovanje. Samo majčino mleko sadrži ovu kiselinu, osim kokosovog ulja. Osim nje, tu je kaprilna kiselina i masne kiseline koje se lako apsorbuju u ljudskom organizmu.
Koristi se, i to se baš preporučuje da se koristi i u ishrani, jer ima milion pozitivnih razloga za to. Što se nege tiče, takođe se preporučuje za sve i svašta. Ja sam ga prvo probala na telu, odnosno na najsuvljem delu mog tela, a to su ruke tj. šake. Dakle, probala sam ovo ulje da koristim kao kremu za ruke ali se nije dobro pokazalo.
Ja imam taj neki problem sa uljima da ona meni ipak isušuju kožu i taj njen površinski sloj. Ruke uopšte nisu delovale nahranjeno i hidrirano i ja sam vrlo brzo batalila da ga koristim za to.


Onda sam ga probala u nezi kose. Čitala sam i čitala kako se ženama kosa preporodi od njega i bila uzbuđena da ga probam. Prvo sam ga probala na krajevima, posle pranja, kao neki leave in. Prvi put sam ga odmah stavila previše (iako je to vrlo malo) i umastila sam kosu. Iako sam kasnije našla neku optimalnu količinu da kosa ne deluje masno, ipak nisam bila nešto preterano zadovoljna jer se opet pojavio taj neki suv osećaj tj. izgled, pa sam rešila da malo proredim korišćenje.
Probala sam ga i kao pakovanje pred pranje kose. Nanela sam ga na teme i dužinu, držala dva sata i onda isprala. Moram da priznam da sam i tu očekivala više u smislu da će mi kosa biti hidriranija i da neću imati one antenice koje štrče, da će mi kosa biti bebi i sjajna, ali to se nije dogodilo :(
Moram da spomenem i to da sam očekivala da će ovo kokosovo ulje mirisati na kokos, a ono uopšte nema nikakav miris!


I jedini način korišćenja gde mi se ovo ulje dobro pokazalo je kao skidač šminke. Probala sam razna ulja i prirodna sredstva, ali ono što definitivno mogu da potvrdim je da mi je ovo ulje najbolje i najbrže skinulo šminku! Nema nereda, tupfer ne bude crn od maskare i ja pomislim da se šminka nije ni skinula. Bukvalno ne znam šta se to desi da maskare nema na trepavicama, koži oko očiju ali ni u velikoj količini na tupferu. Kao da je kokosovo ulje nekako upije, šta znam! Čudo neko!

Želela sam da ovo ulje probam i na licu jer sam čitala da je dobro za ožiljke od akni, ali se nisam usudila zbog njegove velike komedogenosti, 4/5.

Bilo kako bilo, ja ovo ulje nastavljam da koristim kao skidač šminke i već sada vidim da će mi trajati 100 godina! Ali da bih definitivno utvrdila da ulja možda nisu za moju kosu, probaću i nekog drugog proizvođača.

DA LI STE PROBALI OVO KOKOSOVO ULJE?
DA LI I VAMA ULJA ISUŠUJU KOŽU/KOSU NA DUŽE STAZE?

Podelite:

10 komentara

  1. Bas sam kupila od Beyond i on preeedivno mirise na kokos. Hladno je cedjen i nerafinisan. Razlika izmedju ovog i Herbaterijinog je jasna. Herbaterijin mi je kao vazelin, ali za kosu mi je bio dobar. Nije mi jasno kako ama bas nista o tom ulju ne navode na pakovanju, mozda je i mesan s necim... Moje poverenje nisu dobili. Videcu kako ce se pokazati Beyondov. Za brownies je bio odlican ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno ću nekada probati Beyond. Ono se stvarno najviše koristi kod nas :D

      Избриши
    2. Imam mešovitu kožu. Koža na obrazima je nekad normalna, a ponekad suva, dok T-zona, a posebno brada, ume da bude jako masna. Povremeno se borim sa aknama na bradi koje traju i po dve nedelje, a ponekad izađe neka i na obrazima. Međutim, kokosovo ulje mi uopšte nije smetalo, niti je izazvalo neke probleme. Činilo je da mi lice izgleda svežije, mekše. Nisam ga koristila svakodnevno, nego tek ponekad, kao neku dodatnu negu. ;)

      Избриши
  2. Ja sam nedavno potrošila Beyond nerafinisano kokosovo ulje, i planiram da ga kupim opet. Divno miriše, stavljala sam ga i na kosu, i na lice, ruke, usne, a i u čaj. :)
    Ukus je blag, jedva se oseća kokos, dok je miris mnogo intenzivniji. Kao maska, odnosno pakovanje za kosu, nije mi puno pomoglo, ali kad sam ga stavljala posle pranja (u vrlo, vrlo malim količinama) umelo je da mi popravi izgled kose. Nijedno od ulja (maslinovo, bademovo, kokosovo, ricinusovo) nije uspelo da mi regeneriše niti hidrira kosu, tako da ih više i ne koristim kao pakovanja, već ponekad samo malo nanesem na kosu posle pranja.
    Koža lica je fino reagovala na njega, a samo ulje nije toliko masno, te ga koža lako i brzo upije. Prijalo mi je i kao krema za ruke.
    Herbateria kokosovo ulje nisam probala, a i smatram da je Beyond ulje sasvim dobro, i ne nameravam da ga menjam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Svaka čast kada si se usudila da ga koristiš na licu! Verovatno nemaš problematično lice?

      Избриши
    2. Joj, greška! Odgovorila sam ti na pogrešnom mestu, ali, odnosi se na ovo tvoje pitanje. :)Izvini... ^.^

      Избриши
  3. Beyond i Granum su odličnog kvaliteta! :) nikako ih ne treba strpati u isti koš sa Herbateriom. Ulja stvarno najbolje otope šminku, ali mene nervira što mi zamagle oko :/ inače natopim tupfer vodom pa kapnem malo ulja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verovatno je nešto do načina na koji koristiš, ili prerano otvoriš oko :D
      Meni svako ulje drugačije skine. Od maslinovog i ricinusovog sam umela baš da se umažem, a i tupfer je uvek crn. Sa kokosovim je skroz drugačije, radi mnogo brže i nema crnila :D :D :D

      Избриши
  4. Herbateria kokosovo ulje je rafinisano, iako mislim da je rafinisano fizički, a ne hemijski. Zato nema ni mirisa. :) Ja i za kuvanje i za kosu i za telo koristim Beyond, jer je organsko, ekstra devičansko i nerafinisano. Imam suvu kožu i kosu tako da mi ulja stvarno prijaju, pa tako i kokosovo. Tebi izgleda ne. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I moja kosa i koža tela su suve :/
      Definitivno ću probati Beyond ili neko drugo za koje znam da je nerafinisano!

      Избриши