Gayatri Radiance maska za lice


U nedostatku odgovarajućeg čistača za lice iz ponude prirodne kozmetike, okrenula sam se ajurvedskoj kozmetici. A uz sapun, naručila sam i masku za lice Gayatri. Zelena apoteka ima dobar izbor ajurvedske kozmetike, odakle sam ih ja i naručila. Uvoznik je Eko Rubis a spisak svih prodavnica zdrave hrane i apoteka koji drže njihove proizvode možete pronaći ovde.


Ajurvedska kozmetika je takođe prirodna i biljna, poreklom iz Indije. Za one koji možda nisu znali Ajur veda znači nauka o životu i drevna je indijska medicina, koja se smatra majkom svih sistema lečenja. Ona leči celokupno: dušu, telo & um i teži skladu sa prirodom.
Svi njihovi proizvodi koje sam do sada probala imaju veoma jak biljni miris, koji se gotovo graniči sa neprijatnim. Takođe, karakteriše ih i niska cena, zbog čega sam sumnjala u njihov kvalitet.


Gayatri maska dolazi u plastičnom pakkovanju od 75 grama i košta 330 dinara u Zelenoj apoteci. To je još jedna maska u prahu, od gline, namenjena masnoj i nečistoj koži, sklonoj upalama. Pakovanje ima zaštitnu foliju ispod poklopca, koja garantuje da niko pre vas nije otvarao proizvod. I pre otvaranja, oseća se jak biljni miris.


Masku koristim dva puta nedeljno tako što je pomešam sa vodom, napravim od nje smesu kao i kod svake glinene maske, namažem na celo lice i držim je dok se sasvim ne osuši. Preporučuje se da se maska umeša i sa ružinom vodicom, ali ja to nisam još uvek probala.


Kada se sasvim osuši na licu, masku je potrebno skinuti toplom vodom. Ja je skidam blagim kružnim pokretima, i tako vršim i piling. Nakon toga, lice je zaista prosvetljeno a koža mekana, doduše, kao i posle svake maske. Ono što me je zapanjilo je da nema crvenila koje sam imala sa svim glinenim maskama koje sam koristila do sada.
Sva masnoća je uklonjena pa je potrebno hidrirati kožu dodatno, za sve koji već nemaju masnu kožu. Može doći do neprijatnog zatezanja, što će krema za lice odmah rešiti.
Što se bubuljica tiče, naravno da sama maska neće učiniti čudo, ali će očistiti pore i ukloniti preteranu masnuću, ako je to izvor vaših bubuljica i akni :)


Ja sam ovom maskom zadovoljna i svakako bih vam je preporučila! Kako je potrebna mala količina za lice, maska će vam trajati mesecima i mesecima i po ceni od 300 dinara, ja ne znam za bolju prirodnu masku koja će očistiti vaše pore a neće vam izazvati iritacije.


U sastav ove maske ulaze nim, bosiljak, sladić, kurkuma, sandal, nagarmotha, kapurkačri, multani miti, glina i natrijum benzoat, kao konzervans, koji je dozvoljen u EU.


DA LI STE PROBALI NEŠTO OD AJURVEDSKE KOZMETIKE I KAKVI SU VAŠI UTISCI?

Podelite:

2 komentara

  1. Anči, pazi samo sa ajurvedskom kozmetikom, evo Snežaninog odgovora za Gayatri kremu: "ovo se tretira kao organic, barem tako piše. U tom slučaju se neki sintetički sastojci dozvoljavaju, važno je da određeni procenat sastojaka bude iz organskog uzgoja (pri čemu se voda i minerali ne računaju jer oni ne mogu biti iz uzgoja).
    Sa strogo prirodnog aspekta (a to je kao što znaš druga kategorija u odnosu na organic), ovde ima par sastojaka koji nisu prirodni, i to carbomer, trietanolamin i jedan etoksilovani emulgator u malom procentu steareth-10.
    Fenoksi etanol i etilheksiglicerin u principu nisu dozvoljeni u prirodnoj kozmetici, ali su kao konzervansi generalno blaži i prihvatljiviji od nekih drugih." Inače pisala sam uvozniku mejl da bi mi poslali sastav i to uradi pre nego što kupiš proizvod da se ne bi neprijatno iznenadila.. ja sam tako uzela neki njihov šampon sa hibiskusom prepun SLS-a :( maska deluje super i po sastavu i po ceni :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Iviću :*
      I ja sam merkala njihove šampone, ali sam nešto odustala, ne sećam se zašto. Sad bar znam da ih ne kupujem!

      Избриши