Eos balzam za usne Summer Fruit


Poslednjih godina Eos balzami za usne su veliki hit i nešto što je svaka devojka, koja drži do sebe, morala sebi da priušti :D Dovijala se, naručivala, kupovala u inostranstvu, ali je morala da ga proba.
A onda je konačno, krajem prošle godine, Eos stigao i u Srbiju, na vrata, ne preko prozora. Mogao se naći u dm drogeriji, a onda i online. Prvo je izbor bio vrlo siromašan, a onda su počeli sve više da ga šire.


Ja sam se odlučila za Summer Fruit, u sred zime. Koštao me je 750 dinara, i kupila sam ga u dm-u. Do tada nikada nisam probala Eos balzame jer su počeli malo i da me nerviraju zbog silne izvikanosti. A onda sam ga videla ispred nosa i stavila u korpu :) Cena nije jeftina, ali ima i skupljih :)


Ako postoji neko ko ne zna, Eos je skraćenica od Evoluiton of Smooth ili Evolucija mekoće. Na tržištu postoje od 2009. godine. Postali su popularni zbog svog simpatičnog okruglog pakovanja, ali i zbog brojnih poznatih ličnosti koje su ga koristile ili se slikale sa njim. Ovaj američki brend sarađuje sa brojnim najpopularnijim facama a osim balzama za usne sa 11 mirisa, prodaju i losione za ruke (koji se sada mogu kupiti i kod nas) i telo i kreme za brijanje.


Eos proizvodi su 100% prirodni i 95% organski. U zavisnosti od mirisa/ukusa, koštaju 750 i 800 dinara.


U pakovanju je 7 grama balzama koji će vam baš potrajati. Ja sam strašni zavisnik od balzama i obično potrošim jedan stik od 4-5 grama za nekih mesec dana. Ovih 7 grama trošim već dva meseca i još nije kraj :)


Pakovanje je vrlo zgodno, sa ulubljenjem za prst kojim ćete otvoriti/zatvoriti balzam. Izgleda vrlo lepo i zabavno, usudila bih se da kažem da popravlja raspoloženje, a da ne govorim o tome koliko skreće pažnju!


I sve bi bilo super da se odmah nisam razočarala Summer Fruit mirisom! Miriše mi na neke proizvode sa mirisom dinje, lubenice, ne znam ni sama, koje sam nekada pomirisala kod nekog i odmah negodovala. Uopšte mi se ne sviđa a dugo se zadržava na usnama. Ovaj balzam takođe ima i ukus i to baš sladak, tako da kad god slučajno liznem ili zagrizem usnu, osetim preslatki ukus. Nisam neki fan ni toga, ali to ne mora nužno da bude loša stvar ;)


Na pakovanju piše da se proizvodi u Nemačkoj, pa ne znam da li to važi samo za naše tržište?


Što se sastava tiče, bogat je negujućim sirovinama. Odličan je i pružiće vam intenzivnu negu i hidrataciju, bez bilo koje sumnje.
Da li mu je cena od 750 dinara opravdana? Pa ne znam baš, s obzirom da neke druge prirodne super balzame možete kupiti i dosta jeftinije. Možda neće imati ovakvo pakovanje i neće se naći u spotu Jennifer Lopez, ali će negovati vaše usne, što je najbitnije.
Ja bih kupovinu ponovila ako bude na nekoj većoj akciji. Summer Fruit više nikada (iako sam se sada već navikla na miris) ali ove kupine, vanile, kokosi i jagode zvuče primamljivo!

DA LI VOLITE EOS BALZAME?
KOJI JE VAŠ FAVORIT?


Podelite:

6 komentara

  1. Šteta za miris... Imam kokos i vrlo sam zadovoljna.

    ОдговориИзбриши
  2. Ne spadam u neke velike poklonike mazalica za usne, ali priznajem da me uvek iznova impresionira izbor istih, a čini se da ponuda svakim danom postaje sve bogatija i bogatija :D. EOS balzame nisam još isprobala, mislim najviše zato što su toliko popularni, ali mi je drago da su se pojavili kod nas i putem "zvaničnih" kanala. Cena mi se čini neopravdano visoka, ali opet, ko da im odoli :D

    ОдговориИзбриши
  3. Upravo sam i ja kuckala o njima, pa sam po objavi na BBZ videla tvoj članak :) Moj odgovor ukratko je - ne baš, ne vrede ali ko će odoleti a da ih ne proba :) Mirisi onih koje ja imam su mi fantastični, ali nega ozbiljno izostaje. Nivea Lip Butter-i su mi trenutno omiljeni spoj dobre nege i lepog mirisa, da ne spominjem koliko su povoljniji od eos-a

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je u nezi dobar! Mnogo bih se iznerivirala da nije :D

      Избриши