Elite Models uvijač za trepavice


Ne znam čime sam pre bila oduševljena kada sam bila mala: manekenkama ili glumicama? To sada nije ni bitno, jer ja sam manekenkama oduševljena i dan danas :)
Sećam se kako je to izgledalo kada sam imala 12 godina i šta je u to vreme značila agencija Elite, na čijim takmičenjima za nove talente su otkrivene boginje kao što su Linda Evangelista, Gisele Bundchen, Cindy Crawford... ma gotovo svaka druga/treća velika manekenka!
Iako danas Elite nije najjača agencije, i dalje je jedna od vrlo zvučnih, pogotovo na našim prostorima, pod čijim okriljem radi Danijela Dimitrovska i kompanija u njihovoj agenciji Models Inc.-Elite Model Look.
Možda tamo negde na zalasku slave, pre 10ak godina, neko se tamo setio da izbaci liniju kozmetičkih aksesoara po nekim pristojnim cenama. Naravno, odmah ćete pomisliti, a i oni vas ubediti, da sve to koriste top modeli i da su i zahvaljujući njima, tako lepe i negovane ;) Doduše, njihove aksesoare reklamiraju samo mlade i još uvek neafirmisane manekenke.


Elite Models aksesoare sam kod nas videla samo u dm drogeriji, mada ne isključujem da se mogu naći i negde drugo. Tu su četke za kosu, šnalice, pribor za šminkanje...
Meni je uvijač za trepavice bio potreban, jer mi se prethodni već ojeo, pa sam u korpu stavila ovaj. Košta nepunih 600 dinara.


Uvijač je čvrst i kvaltetan. Sa njim dolazi još jedna silikonska gumica, koju ćete zameniti, kada se već postavljena istroši.
Koristi se lako, klasično i trepavice se uviju jako brzo, za 10ak sekundi. Ja trepavice uvijam bez maskare tj. ne koristim uvijač kada sam maskaru već nanela, da se ne bi lomile i oštetile.


Proizvođač predlaže da uvjanje ponovite po tri puta na svakoj trepavici, verovatno radi najboljeg efekta. Ja ih uvijem samo jednom, jer obično žurim, ali za neku specijalnu priliku, ili kad budem imala više vremena pred šminkanje, probaću da ih uvijem i tri puta, baš da vidim da li ima neke razlike, jer su moje trepavice stvarno očajne :/


Ja sam ovim uvijačem stvarno zadovoljna i slobodno vam ga mogu preporučiti.


KOJI UVIJAČ VI KORISTITE?
DA LI IMATE NEKI TRIK KAKO DA VAM TREPAVICE DUŽE BUDU UVIJENE?

Podelite:

2 komentara

  1. Ah, imam i ja isti i još uvek nisam skupila dovoljno hrabrosti da ga probam. Zaista mi deluje zastrašujuće, tako da sada skuplja prašinu. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kakvi, nema čega da te bude strah! Ti kontrolišeš sve, tako da bez brige. A trepavice ti neće iseći sigurno! :D

      Избриши